AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Hei! Er for tiden gravid. Er i dag 3+6, eller 4+1. testet med clearblue og fikk «gravid - 2-3 uker) Tenker om jeg kanskje er lenger på vei enn det jeg tror? Testet positivt 8 dpo. Mye tidligere enn det jeg har testet positivt ved graviditet. Hvordan så deres graviditetstester ut da dere var 14 dpo?😊Neste er 14 dpo, altså i dag. Anonymkode: 6d25f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Er for tiden gravid. Er i dag 3+6, eller 4+1. testet med clearblue og fikk «gravid - 2-3 uker) Tenker om jeg kanskje er lenger på vei enn det jeg tror? Testet positivt 8 dpo. Mye tidligere enn det jeg har testet positivt ved graviditet. Hvordan så deres graviditetstester ut da dere var 14 dpo?😊Neste er 14 dpo, altså i dag. Anonymkode: 6d25f...6eb Mine tester lignet din strimmeltest, men digital slo ut senere på 2-3. Førstemann rakk jeg aldri å teste 1+2 på digital. Så tipper du er omtrent det du tror, Anonymkode: 44524...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 2-3 uker på digital viser at befruktong skjedde for 4-5 uker siden. Og 14 dpo er jo 4+0 Anonymkode: 44524...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 2-3 uker på digital viser at befruktong skjedde for 4-5 uker siden. Og 14 dpo er jo 4+0 Anonymkode: 44524...36b At befruktning skjedde for 4-5 uker siden?🙈 Siste mens var 20.juni. Hadde første positiv eggløsningstest 2.juli.🤔 TS Anonymkode: 6d25f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 Den viser vel at befruktning skjedde for 2-3 uker siden, ergo er du 4-5 uker gravid? Det kan vel stemme med mens 20.juni? Anonymkode: e8dcd...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg testet positivt 9 dpo forrige gang jeg var gravid. 8 dpo var den helt blank, men har lest om noen her inne som har testet positivt veldig tidlig:) Anonymkode: e8dcd...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg testet positivt 9 dpo forrige gang jeg var gravid. 8 dpo var den helt blank, men har lest om noen her inne som har testet positivt veldig tidlig:) Anonymkode: e8dcd...d1e Har ikke testet positivt før 11/12-dpo i tidligere svangerskap. Derfor jeg lurer på om jeg kanskje er lenger på vei enn jeg tror, eller at det er tvillinger.😂 TS Anonymkode: 6d25f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Del Skrevet 17. juli 2023 52 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke testet positivt før 11/12-dpo i tidligere svangerskap. Derfor jeg lurer på om jeg kanskje er lenger på vei enn jeg tror, eller at det er tvillinger.😂 TS Anonymkode: 6d25f...6eb Når man tester positivt så tidlig kommer mest an på når egget festet seg. Den digitale stemmer jo med det du sier (2-3 uker etter befruktning) så tror ikke hcg er sånn unormalt høy! Testene dine er ganske like det mine var ved IKM og det var bare ett barn begge gangene 😅 Anonymkode: afe61...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Del Skrevet 17. juli 2023 Ser helt lik ut som mine nr 1 og nr 3. Da testet jeg positivt 11 dpo og 13 dpo. Med nr 2 testet jeg blanda helt til 18 dpo, og da var den helt tydelig. Anonymkode: 62651...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #10 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man tester positivt så tidlig kommer mest an på når egget festet seg. Den digitale stemmer jo med det du sier (2-3 uker etter befruktning) så tror ikke hcg er sånn unormalt høy! Testene dine er ganske like det mine var ved IKM og det var bare ett barn begge gangene 😅 Anonymkode: afe61...75a Takk gud.🙈Samboer har flere slektninger som er tvillinger.🙃 Inkludert søsken. Men kan vel ikke konkludere at det er tvillinger, før evt ultralyd. TS Anonymkode: 6d25f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #11 Del Skrevet 17. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk gud.🙈Samboer har flere slektninger som er tvillinger.🙃 Inkludert søsken. Men kan vel ikke konkludere at det er tvillinger, før evt ultralyd. TS Anonymkode: 6d25f...6eb Nei, det kan man ikke 😅 Og det at tvillinger er vanlig i din samboers familie gir dere ikke større sjanse til å få tvillinger enn andre (men dine døtre kan ha forhøyet sjanse). Det er toeggede tvillinger som er arvelig, og kommer av at moren slipper flere egg av gangen. Anonymkode: afe61...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #12 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2-3 uker på digital viser at befruktong skjedde for 4-5 uker siden. Og 14 dpo er jo 4+0 Anonymkode: 44524...36b Sorry jeg skrev feil. Unnfangelsen skjedde for 2-3 uker siden! Men du regnes å være 4-5 uker på vei. Og 14 dpo er 4-+0 Anonymkode: 44524...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #13 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk gud.🙈Samboer har flere slektninger som er tvillinger.🙃 Inkludert søsken. Men kan vel ikke konkludere at det er tvillinger, før evt ultralyd. TS Anonymkode: 6d25f...6eb Tvillinger kommer fra mors side 😊 Anonymkode: bb1ba...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Del Skrevet 17. juli 2023 Unnfangelsen skjedde for 2-3 uker siden, dermed er du 4-5 uker på vei Anonymkode: 32557...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #15 Del Skrevet 17. juli 2023 Min strimmeltest så omtrent slik ut 4+0. I første svangerskap fikk 2-3 da jeg teste med digital den ettermiddagen. Jeg ble gravid etter IVF, så jeg vet at jeg var nøyaktig 4+0. Jeg vet også at jeg hadde høyere nivå av hcg enn gjennomsnittet da fordi klinikken ønsket å bekrefte svangerskapet ved blodprøve, og de kommenterte det. I andre svangerskap var nivået av hcg en del lavere til samme tid. Men jeg syns strimmeltestene var omtrent like. En kan ikke lese så mye ut av styrken på dem, de er bare ment til å fortelle om en er gravid eller ikke. Anonymkode: 636f1...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå