Gå til innhold

Kan jeg kjøpe og bestille en flybillett til venninnen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har vipset meg penger for at jeg skal bestille en flybillett til henne. Hun kommer på besøk til meg. Hun kan ikke bestille selv fordi hun er blind. Bestiller jeg bare i hennes navn da? Hva skal jeg sende til henne som dokumentasjon som gyldig flybillett? Screenshot av billett på mailen min er vel ikke gyldig? Er helt grønn på dette. Noen som vet?

Anonymkode: 354e4...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill i hennes navn, og bruk hennes epost, så får hun boardingkort og all info på sin epost. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det må legges inn passopplysninger og i ettertid hvis det er utenlandsreise. (gjelder for noen land) Men det kommer i såfall opp på skjermen når man bestiller billetter.

Anonymkode: 6a2c0...74c

AnonymBruker
Skrevet

Alt må bestilles i hennes navn og email adresse slik at hun får flybilletten og info.

Anonymkode: 6a2c0...74c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun har vipset meg penger for at jeg skal bestille en flybillett til henne. Hun kommer på besøk til meg. Hun kan ikke bestille selv fordi hun er blind. Bestiller jeg bare i hennes navn da? Hva skal jeg sende til henne som dokumentasjon som gyldig flybillett? Screenshot av billett på mailen min er vel ikke gyldig? Er helt grønn på dette. Noen som vet?

Anonymkode: 354e4...6c1

Det er veldig enkelt, bare følg instruksene på nettsiden

Anonymkode: 8f006...225

AnonymBruker
Skrevet

Man kan fint videresende billettene, man tar ikke screenshot av eposter... Man benytter bookingreferanser eller billetter.

Men husk at dere må bestille assistent også, så du må sjekke ut kravene som er på flyselskapet sine sider.

Anonymkode: 8e909...1b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...