Gå til innhold

Hvorfor er det så lite nynorsk på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gebrokken dialekt fra vestlandet. Kva er der for ein haldning? Veit du kva gebrokken betyr?

Nynorsk er ein rikdom vi har i dette landet, den burde omfamnast, ikkje nedsnakkast. 
Det at landet vårt har bestått av små bygder med relativt lite kommunikasjon mellom kvarandre har ført til at dei forskjellige dialektene har vorte tatt godt vare på fram til den moderne tid. Dette høyrer til sjeldenhetane om ein ser til andre land, og det er eit fenomen me bør vera stolt over.  
Bokmål er ei omskriving frå dansk, medan nynorsk er ei samling av dialektane i landet. Det gjer det enkelt for meg å velga skriftspråk. 

Det er flaut og ikkje minst trist å lesa meiningane til mange av bokmålsfolket her. 

Om ein får livslange traumer av å ha hatt nokre skuletimar med sidemål (som gjev eit godt innblikk i Noregs kultur, historie, og forståing av landet vårt), då tykkjer eg synd i deg. 

Anonymkode: a3b94...632

Det er akkurat det at det er en samling av litt plukket her og der. Ingen av de jeg kjenner som skriver mynorsk bruker de samme ordene når de prater. 

Dialekter er resultat av manglende kommunikasjon på lik linje med tradisjon. Dialekten fungerer lokalt, men man kan ikke forvente at flere millioner mennesker skal ha lært seg alle lokale ord og uttrykk. Mange som flytter rundt tilpasser seg språket der de kommer. Ivalget mellom å tviholde på dialekten og ikke bliforstått og endre masse ord og tilpasse seg og bli forstått. Sånn blir det lett med nynorsk også. 

Innblikk i norsk kultur og historie i form av nynorsk kunne fint katt seg løse ved å droppe nynorsksktiving. Jeg har ikke skrevet ett ord på nynorsk siden vgs og har jobbet i  detoffentlige.  Skrive nynorsk fungerer om det er miljø for det. På sentrale østlandet er det bare ikke miljø for det. 

Anonymkode: 1b4d7...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...