Hannkatten Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Hei! Jeg bare lurte på hva dere damer hadde tenkt om dere fikk denne som en overraskelse? Jeg har en ganske kort penis på 12-13 cm og vet kona mi liker litt mer lengde sånn egentlig, selv om hun ikke har klagd. Hva hadde dere tenkt hvis mannen deres (gitt at han ikke er lang fra før) hadde kommet med en sånn? https://www.sinful.no/fantasy-x-tensions-perfect-2-extension-med-ballstrap-5-cm Så veldig bra ut på meg om jeg skal si det selv 😂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Jeg hadde tenkt «å nei så stusselig. Har han virkelig så lav selvtilllt. Tror han virkelig at en sånn hylsedings vil gjøre at sexlivet blir bedre. Tror han virkelig at penis er så viktig for min nytelse. Kjenner han meg ikke bedre en det». Så ville jeg blitt litt trist, og mistet litt lysten. Anonymkode: c9299...4ef 4 1 4
Sphere Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Selv om jeg i prinsippet tenner på tanken på en slik en, har det aldri vært spesielt vellykket i realiteten. For min del kjenner jeg veldig lite når jeg har på en slik selv, og partnerne mine har også foretrukket uten. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Hannkatten skrev (16 timer siden): Hei! Jeg bare lurte på hva dere damer hadde tenkt om dere fikk denne som en overraskelse? Jeg har en ganske kort penis på 12-13 cm og vet kona mi liker litt mer lengde sånn egentlig, selv om hun ikke har klagd. Hva hadde dere tenkt hvis mannen deres (gitt at han ikke er lang fra før) hadde kommet med en sånn? https://www.sinful.no/fantasy-x-tensions-perfect-2-extension-med-ballstrap-5-cm Så veldig bra ut på meg om jeg skal si det selv 😂 Kan godt forstå at menn vil bruke en sånn under samleie. Damen får jo mere ut av penetrasjon med en penis som er over gjennomsnittet enn under, så tror det er en god ide😊 Anonymkode: 0fa91...acc 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Både mannen og jeg elsker det! Jeg får mye mer utbytte av sex etter at vi kjøpte inn noen sleeves. Anonymkode: d425e...936 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Både mannen og jeg elsker det! Jeg får mye mer utbytte av sex etter at vi kjøpte inn noen sleeves. Anonymkode: d425e...936 Det har jeg full forståelse for. Det er ikke noen big deal, det er et leketøy for å gjøre sexen bedre. Mange kvinner bruker vibratorer for å kunne få orgasme, så hvorfor er det plutselig så ille å ha på en penisforlenger/hylse for å tilfredsstille dama bedre. Det er bare en vinn/vinn som gir mere sex. Hvis mannen vil komme inni damen er det jo bare å ta den av helt på slutten og avslutte inni selv om de fleste vil kunne få orgasme med den på.🙂 Anonymkode: 0fa91...acc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg hadde tenkt «å nei så stusselig. Har han virkelig så lav selvtilllt. Tror han virkelig at en sånn hylsedings vil gjøre at sexlivet blir bedre. Tror han virkelig at penis er så viktig for min nytelse. Kjenner han meg ikke bedre en det». Så ville jeg blitt litt trist, og mistet litt lysten. Anonymkode: c9299...4ef Det er jo egentlig stikk motsatt. Hvis en mann hadde lav selvtilitt hadde han ikke turt å kjøpe en sånn. Er menn som er trygge på seg selv som ville turt å kjøpe en sånn til damen sin akkurat som han kjøper ny vibrator til henne eller andre leketøy for å tilfredsstille henne bedre. Anonymkode: 0fa91...acc 3
Lorieen Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg hadde tenkt «å nei så stusselig. Har han virkelig så lav selvtilllt. Tror han virkelig at en sånn hylsedings vil gjøre at sexlivet blir bedre. Tror han virkelig at penis er så viktig for min nytelse. Kjenner han meg ikke bedre en det». Så ville jeg blitt litt trist, og mistet litt lysten. Anonymkode: c9299...4ef Akkurat dette hadde jeg tenkt også. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 Lorieen skrev (Akkurat nå): Akkurat dette hadde jeg tenkt også. Fordi han ville tilfredsstille deg bedre? Gir jo ingen mening at det å ønske å tilfredsstille ei dame bedre skulle være negativt. Er kun en mann som er trygg på seg selv som ville turt det. Mange menn føler seg jo truet hvis ei dame har en vibrator/dildo eller vil ha andre sexleketøy, så hvis en mann tenker det ikke er en big deal, så er han trygg på seg selv og ikke sjalu. Hvis du virkelig tenker på det så ville ikke en usikker mann tenkt på å kjøpe en sånn. Anonymkode: 0fa91...acc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Skrevet 18. juli 2023 Som overraskelse hadde det nok blitt litt negativt først. Jeg forventer at min partner PRATER MED MEG før det introduseres noe som skal inn i meg. Jeg er åpen for leketøy, kostymer, stillinger, og hva enn. Men det PRATES OM på ett vis før det gjennomføres. Jeg mister litt lysten, men om det er viktig for deg, så er jeg selvsagt med på det. Anonymkode: a24b7...c13 1
Lorieen Skrevet 18. juli 2023 #11 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi han ville tilfredsstille deg bedre? Gir jo ingen mening at det å ønske å tilfredsstille ei dame bedre skulle være negativt. Er kun en mann som er trygg på seg selv som ville turt det. Mange menn føler seg jo truet hvis ei dame har en vibrator/dildo eller vil ha andre sexleketøy, så hvis en mann tenker det ikke er en big deal, så er han trygg på seg selv og ikke sjalu. Hvis du virkelig tenker på det så ville ikke en usikker mann tenkt på å kjøpe en sånn. Anonymkode: 0fa91...acc Jeg blir ikke tilfredsstilt av ekle plastikkdingser. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #12 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som overraskelse hadde det nok blitt litt negativt først. Jeg forventer at min partner PRATER MED MEG før det introduseres noe som skal inn i meg. Jeg er åpen for leketøy, kostymer, stillinger, og hva enn. Men det PRATES OM på ett vis før det gjennomføres. Jeg mister litt lysten, men om det er viktig for deg, så er jeg selvsagt med på det. Anonymkode: a24b7...c13 Jøss Anonymkode: 98c31...b96
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #13 Skrevet 18. juli 2023 Lorieen skrev (Akkurat nå): Jeg blir ikke tilfredsstilt av ekle plastikkdingser. Har du brukt en dildo eller vibrator vaginalt? Hvis du ikke liker vaginal sex er det jo helt greit, men mange som vil ha vaginal sex vil jo gjerne kjenne noe inni der. Det finnes sleeves som er laget av helt realistisk "skin feeling", hvis man kjøper kvalitet. Anonymkode: 0fa91...acc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #14 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fordi han ville tilfredsstille deg bedre? Anonymkode: 0fa91...acc Fordi han åpenbart ikke kjenner meg om han tror det ville tilfredstilt meg bedre. Da hadde det vært noe med kommunikasjonen vår som har vært full kræsj. Anonymkode: c9299...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #15 Skrevet 18. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jøss Anonymkode: 98c31...b96 ?????????????????????????????????????????????? Anonymkode: a24b7...c13
snillochsøt Skrevet 18. juli 2023 #16 Skrevet 18. juli 2023 Tja, hvis mannen min hadde behov for det hadde det vært helt ok om han kjøpte det. Egentlig ganske hyggelig 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #17 Skrevet 18. juli 2023 snillochsøt skrev (15 minutter siden): Tja, hvis mannen min hadde behov for det hadde det vært helt ok om han kjøpte det. Egentlig ganske hyggelig Bra syn på det og no big deal😊 Anonymkode: 0fa91...acc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #18 Skrevet 18. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde tenkt «å nei så stusselig. Har han virkelig så lav selvtilllt. Tror han virkelig at en sånn hylsedings vil gjøre at sexlivet blir bedre. Tror han virkelig at penis er så viktig for min nytelse. Kjenner han meg ikke bedre en det». Så ville jeg blitt litt trist, og mistet litt lysten. Anonymkode: c9299...4ef Herregud da er du en bra kjedelig og usikker kvinne. Faktumet er jo at du hadde likt det, men ikke tør innrømme det i frykt for å fremstå som promiskuøs. Istedet retter du skyts mot mannen som kun har lyst å gi deg en god opplevelse. Utrolig stakkarslig! Anonymkode: f1b66...1bf 1 1
Lorieen Skrevet 18. juli 2023 #19 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du brukt en dildo eller vibrator vaginalt? Hvis du ikke liker vaginal sex er det jo helt greit, men mange som vil ha vaginal sex vil jo gjerne kjenne noe inni der. Det finnes sleeves som er laget av helt realistisk "skin feeling", hvis man kjøper kvalitet. Anonymkode: 0fa91...acc Jeg takler ikke plastikk, de er harde og ekle og gjør vondt. Jeg liker vaginal sex, men vil ha ekte vare - altså hud. Kjøtt og blod. Og tro meg - «skin feeling» hjelper ikke en dritt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #20 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud da er du en bra kjedelig og usikker kvinne. Faktumet er jo at du hadde likt det, men ikke tør innrømme det i frykt for å fremstå som promiskuøs. Istedet retter du skyts mot mannen som kun har lyst å gi deg en god opplevelse. Utrolig stakkarslig! Anonymkode: f1b66...1bf Skjønner 😂🙈 Faktum er at jeg har forsøkt både sleeve, dildo og rabbit med viss størrelse. Jeg har også hatt sex med mer en 1 mann med penisstørrelse over gjennomsnittet. Jeg har et godt grunnlag for å si at jeg ikke ønsker eller liker å ha sex med en penishylse. Det er ubehagelig og gjør at jeg ikke nyter av samleie. Dette vet mannen min. Om han da allikevel hadde kommet hjem med en hylse på penisen, så hadde det vært fryktelig stusselig, jeg ville blitt sjokkert over at han tydeligvis ikke tror på det jeg sier til han, derav hadde jeg blitt trist og mistet lysten. Du kan godt kalle meg promiskuøs. Jeg elsker sex. Har hatt mye sex og forsøkt alt det jeg vil forsøke 🙋🏼♀️💃🏼. Den som hadde vært stakkarslig her, hadde vært mannen min som enten ikke kjenner meg, ikke tror på meg, eller tror på meg, men allikevel velger å gå i mot noe han vet jeg ikke ønsker. Nå hadde aldri mannen min vært så lavpannet at han hadde kommet hjem med en penishylse uansett 🤷🏼♀️ Anonymkode: c9299...4ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå