Gå til innhold

Direkte fly til 20-25 grader celcius i februar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er det vi ønsker .. Så video jeg kan se er det kun tre alternativ fra OSL da Miami, Bangkok og Marokko. Men tenkte å spørre her om noen viste om noen direkte fly som jeg ikke var klar over til varmen i vinter. 

Anonymkode: 27422...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanariøyene og Kapp Verde.

Anonymkode: 480c4...8d8

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det du spør om, men hvorfor må det være direkte? Jeg flyr stort sett med transfer for å komme meg vekk fra kulden oktober-mars. 

Anonymkode: 3425f...86e

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det vi ønsker .. Så video jeg kan se er det kun tre alternativ fra OSL da Miami, Bangkok og Marokko. Men tenkte å spørre her om noen viste om noen direkte fly som jeg ikke var klar over til varmen i vinter. 

Kanariøyene 

Anonymkode: 0e3c9...b47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er ikke det du spør om, men hvorfor må det være direkte? Jeg flyr stort sett med transfer for å komme meg vekk fra kulden oktober-mars. 

Anonymkode: 3425f...86e

Flyskrekk , hvor tak off  og landing er værst så unngå å gjøre det mer enn nødvendig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er vanligvis mye varmere enn dette i Bangkok på den tiden. Ville dratt til granka eller miami.

Anonymkode: 355f0...899

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...