Gå til innhold

Noen som har vært med på Dolphin and wales watching cruise fra Puerto Rico- GC?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.tripadvisor.com/AttractionProductReview-g187471-d12468964-or50-Dolphin_and_Whales_watching_cruise_from_Puerto_Rico_de_Gran_Canaria-Gran_Cana.html

Nettopp hjemme fra GC og mistet en dag pga denne attraksjonen, ble alvorlig sjøsyk, det var ingen advarsler eller påminnelser om ev sjøsyketab på forhånd. 

Bølgene i atlanterhavet ble så store at jeg hadde problemer med å gå, tviholdte fast i rekkverk og vann skyldte inn på dekk, jeg synes det var totalt uansvarlig og fokuset gikk på min ( heldigvis ) voksne sønn slik at han holdt seg på dekk, folk rundt oss spydde mye..

Noen som tilfeldigvis har hørt noe om dette tidligere, også med tanke på sikkerhet? Jeg fraråder dette på det sterkeste, det var ca 100 euro med taxi ( en vei ) fordi tripadvisor ( har visst skjedd før ) "rotet" slik med bestillingen ;).. ( ikke finn på å bestill derfra ) mest bortkastede penger jeg noen gang har brukt. / scam

:spy: 

Anonymkode: a08c6...6c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du eller andre blir sjøsyke er ikke arrangøren sin feil, det burde dere tenkt på før dere la ut på sjøen. Jeg blir lett sjøsyk eller bilsyk selv og hadde aldri blitt med ut i båt med mindre det var blikk stille og at værvarslet sier det skal fortsette å være vindstille.

Buss på GC er tilnærmet gratis og taxi er heller ikke dyrt med mindre man reiser på tvers av øya, at dere kjøpte en dyr billett inkludert henting er også selvforskyldt.

Anonymkode: f41a5...03e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At du eller andre blir sjøsyke er ikke arrangøren sin feil, det burde dere tenkt på før dere la ut på sjøen. Jeg blir lett sjøsyk eller bilsyk selv og hadde aldri blitt med ut i båt med mindre det var blikk stille og at værvarslet sier det skal fortsette å være vindstille.

Buss på GC er tilnærmet gratis og taxi er heller ikke dyrt med mindre man reiser på tvers av øya, at dere kjøpte en dyr billett inkludert henting er også selvforskyldt.

Anonymkode: f41a5...03e

Les det jeg skriver: de avbestiller biletter pga "manglende plass" når du tar kontakt booker på "på nytt" så plutselig har de en ledig plass, dette er på mail nr 3 - på et helt annet møtested og klokkeslett....  Båten er for LITEN til å legge ut på slike høye bølger i Atlanterhavet, det er farlig.

sCAM

Anonymkode: a08c6...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...