Gå til innhold

Vond lukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så at det var et annet emne om lukt og smak her, men det var om en annen dame, så...

Problemet mitt ligger i at dama mi lukter og smaker skikkelig ubehagelig der nede. Så ille at jeg til tider får brekninger når jeg prøver å gi henne oralsex.

Dette er et stort problem for meg, da jeg gjerne vil skjenke henne nytelse også på denne måten.. Er det noe som kan... Forbedre lukt og smak???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte bare å nevne at det ikke er sopp eller noe, for hun har ikke vist tegn til kløe og/eller ubehag...

Skrevet

Hvis hun lukter slik at du brekker deg av det, må det være ett eller annet galt.. Be henne gå til legen.. Ellers kan ting man spiser påvirke lukten, og også hvor hun er i syklusen.. Men hun skal i alle tilfeller ikke lukte vondt.

Skrevet (endret)

Meget mulig det er BV. Enig med at du må be henne dra til legen, kanskje på en litt diskre måte. :)

(Edit: BV = Bakteriell vaginose.)

Endret av Freckles
Skrevet

Jeg ville droppet henne. Jeg har vært sammen med mange damer og noen lukter dessverre vondt. De har jeg ikke truffet igjen naturlig nok. Enkelte vil nok synes at dette er drastisk, men det å være sammen med et menneske man ikke klarer lukta av er helt unødvendig. Det finnes mange mennesker som lukter godt og jeg holder meg til dem.

Skrevet

Men er det slik at noen lukter vondt, selv om vedkommende er helt frisk? Trodde ikke det jeg.. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...