AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Hei noen som vet om en typisk skalljakke eller vindfleece fra Polarn o Pyret er varmest? Tenker til bruk som selvstendig jakke. Anonymkode: bc17e...e3e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Regner med vindfleece er varmest. En skalljakke er jo så og si bare for å holde ute vinden. Vindfleece er jo ei fleecejakke men med en membran som skal holde vinden ute Anonymkode: e19d7...52f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Syns skalljakke er mest praktisk .. lettere å gå med.. pleier å ha en ullgenser eller en mer vanlig type fleece genser under bare Anonymkode: f6d1c...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns skalljakke er mest praktisk .. lettere å gå med.. pleier å ha en ullgenser eller en mer vanlig type fleece genser under bare Anonymkode: f6d1c...7fc Mens jeg synes vindfleece er mest praktisk Synes og vindfleece virker lunere og varmere. må se qn alder, sted, hvordan man lever, og preferanser 🤷♀️ Anonymkode: c1daa...13c 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Har ikke noe vindjakke med fleecefor, foretrekker heller tynnere vindjakke som man kan velge å ha noe under. Har brukt mest skalljakker når det er vått. Det kommer også an på alder, vær og hva man skal. Er det tørt, men kjølig og ingen skogtur i sikte går ungene for «boblejakker» De har både skalljakker og vindjakker. Eldstes favorittjakke er Jotunheimen vindjakke packable, supertynn og kan ha med overalt om det trengs vindjakke Anonymkode: fb4ab...6f7
Pappi Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 Vindfleece er varmest men en skalljakke beskytter også mot regn.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mens jeg synes vindfleece er mest praktisk Synes og vindfleece virker lunere og varmere. må se qn alder, sted, hvordan man lever, og preferanser 🤷♀️ Anonymkode: c1daa...13c Ja men syns det er såpass fuktig klima de fleste steder i Norge så syns stort sett skalljakke er mest nem i hverdagen . Vindfleece-jakkene (hvertfall de i god kvalitet fra pop og sånn ) er så stive.. elsker skalljakken fra pop.. de holder og holder og kan gå over flere størrelse Anonymkode: f6d1c...7fc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja men syns det er såpass fuktig klima de fleste steder i Norge så syns stort sett skalljakke er mest nem i hverdagen . Vindfleece-jakkene (hvertfall de i god kvalitet fra pop og sånn ) er så stive.. elsker skalljakken fra pop.. de holder og holder og kan gå over flere størrelse Anonymkode: f6d1c...7fc Tenker å kjøpe en sånn skalljakke til min som er akkurat 80 cm høy, bør jeg kjøpe str 80 eller 86 da? Anonymkode: bc17e...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå