Gå til innhold

Er skalljakke eller vindfleece varmest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei noen som vet om en typisk skalljakke eller vindfleece fra Polarn o Pyret er varmest?

Tenker til bruk som selvstendig jakke. 

Anonymkode: bc17e...e3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med vindfleece er varmest. En skalljakke er jo så og si bare for å holde ute vinden. Vindfleece er jo ei fleecejakke men med en membran som skal holde vinden ute

Anonymkode: e19d7...52f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns skalljakke er mest praktisk .. lettere å gå med.. pleier å ha en ullgenser eller en mer vanlig type fleece genser under bare 

Anonymkode: f6d1c...7fc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns skalljakke er mest praktisk .. lettere å gå med.. pleier å ha en ullgenser eller en mer vanlig type fleece genser under bare 

Mens jeg synes vindfleece er mest praktisk :) Synes og vindfleece virker lunere og varmere.

må se qn alder, sted, hvordan man lever, og preferanser 🤷‍♀️

Anonymkode: c1daa...13c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe vindjakke med fleecefor, foretrekker heller tynnere vindjakke som man kan velge å ha noe under. Har brukt mest skalljakker når det er vått.  

Det kommer også an på alder, vær og hva man skal. Er det tørt, men kjølig og ingen skogtur i sikte går ungene for «boblejakker»  

De har både skalljakker og vindjakker. Eldstes favorittjakke er Jotunheimen vindjakke packable, supertynn og kan ha med overalt om det trengs vindjakke

Anonymkode: fb4ab...6f7

Skrevet

Vindfleece er varmest men en skalljakke beskytter også mot regn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mens jeg synes vindfleece er mest praktisk :) Synes og vindfleece virker lunere og varmere.

må se qn alder, sted, hvordan man lever, og preferanser 🤷‍♀️

Anonymkode: c1daa...13c

Ja men syns det er såpass fuktig klima de fleste steder i Norge så syns stort sett skalljakke er mest nem i hverdagen .

Vindfleece-jakkene (hvertfall de i god kvalitet fra pop og sånn ) er så stive.. elsker skalljakken fra pop.. de holder og holder og kan gå over flere størrelse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja men syns det er såpass fuktig klima de fleste steder i Norge så syns stort sett skalljakke er mest nem i hverdagen .

Vindfleece-jakkene (hvertfall de i god kvalitet fra pop og sånn ) er så stive.. elsker skalljakken fra pop.. de holder og holder og kan gå over flere størrelse

Tenker å kjøpe en sånn skalljakke til min som er akkurat 80 cm høy, bør jeg kjøpe str 80 eller 86 da?

Anonymkode: bc17e...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...