AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Min svigermor og hennes venninner spekulerer i andres privatliv og bruker andres tragiske skjebner som kaffemat. Nylig mistet noen barnet sitt til narkotika. Dette var noen min svigermor kjenner fra skoletiden til mannen min. Hun sitter på det lokale senteret og ilegger moren til den døde skyld basert på spekulasjoner og gamle observasjoner. Hun sa feks. " Hun er jo spesiell. Jeg så henne av og til handle, og det var jo spesielt å kjøpe så mye dårlig mat når man har to barn. Hun jobbet jo så mye, for hun innså vel at det er dyrt å være alenemor, så ikke rart det gikk som det gikk" Hver gang min samboer ringer henne, er det drittprat om andre og rene spekulasjoner. Hun hater naboene sine, hun kan ikke fordra de fleste slektingene og alle hun jobber med er ubrukelige. Jeg er ganske liberal og støtter utradisjonelle valg, og her blir det kollisjon, for for henne er det noe spesielt med alle som lever annerledes enn henne. Gud forby at enkelte lever i nuet, seiler jorda rundt og ikke får barn. Hun påstår selv å ha takhøyde. Må bare få en utblåsning, for må dessverre omgås henne, og det har jeg nettopp gjort Anonymkode: 68b51...83a 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Høres nesten eksakt ut som min svigermor. Jeg vet ikke hvordan folk blir slik, men det er ubehagelig å være vitne til. Det er så nedrig, for man ser at de får energi av å snakke ned andre. Trøster meg med at hun merkelig nok har oppdratt i hvert fall ett godt menneske, mannen min snakker ikke ett stygt ord om andre. Han har bedre ting å bruke tiden sin på. Jeg holder besøkene og kontakten til et minimum, og er sjeleglad for at jeg ikke er slik selv. Ikke mye annet å gjøre, man får ikke forandret på så gamle mennesker. Anonymkode: d8dac...928 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Svigermødre gjør livet mindre verdt å leve. Anonymkode: b4276...419
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Jeg bryr meg ikke. Tenker bare at de må ha miserable liv selv, når de bruker så mye energi på at andre har det verre. Blir litt som trådene om hetebølge i Europa, og folk som fryder seg over de som sliter med rentehevninger, her inne om dagen. Man har ikke mye lykke i eget liv når man har det fokuset. Anonymkode: 6585d...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Min svigermor pleier å sette folk opp mot hverandre. Forteller gjerne gråtende om hvor fæl eldste sønnen var mot henne, men unnlater å fortelle hele historien. Står gjerne på offentlig plass å forteller om sine voksne barn sine største nederlag i livet. Hvem av de som har gjeld, har blitt single, sliter med psyken, etc. Hun kan lett få det for seg at en av barna er dårlig forelder og legger vanvittig mye jobb i å spre slike rykter. Stakkars hennes barnebarn som har det så fælt. Hun svindlet sin egen eldgamle svigermor for flere hundre tusen. Hun har sex med opptatte menn for å deretter presse de for penger. Brått kan hun være vennlig i et helt år av gangen og overbeviser alle om hvordan hun har endret seg. Så er det som om hun kjeder seg og ødelegger den ene relasjonen etter den andre. Anonymkode: 705d4...6bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå