Gå til innhold

Høyde betyr ingenting sier kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men de er alltid lettet, stolt og glad når deres egen sønn viser seg å bli over 185.

Anonymkode: e21af...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for informasjonen.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sier ikke det. Jeg er kvinne, og høyde betyr mye, sorry. 

Anonymkode: bf66f...ce9

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
c_buk skrev (2 minutter siden):

Ok. Takk for informasjonen.

Vær så god.

Jeg håper du nå fremover tar utsagn om at høyde ikke betyr noe, med en enorm klype salt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men de er alltid lettet, stolt og glad når deres egen sønn viser seg å bli over 185.

Gutter mobber hverandre for høyden fra ung alder. De høye blir sett opp til fordi de blir tatt for å være eldre. Tviler på at det er på grunn av jentene, som ikke vil ha guttelus.

Jeg er mamma til to gutter, og fokuset på høyden eskalerte ved 10-års alder. Selvsagt er jeg glad for at de er innenfor «normalen» og slipper mobbing/kommentarer pga høyden.

Anonymkode: 35b6a...76c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje kvinner kan være ulike..? Noen bryr seg, andre, som meg, bryr meg ikke om akkurat høyde.

Anonymkode: 616ca...89e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vær så god.

Jeg håper du nå fremover tar utsagn om at høyde ikke betyr noe, med en enorm klype salt.

Takket være det innsiktsfulle HI så kommer jeg nå til å være obs på denne veldig åpenbare selvfølgeligheten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kvinner sier ikke det. Jeg er kvinne, og høyde betyr mye, sorry. 

Anonymkode: bf66f...ce9

Jepp, dette. Så overfladisk er kvinnen.

Anonymkode: 7d288...1d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sagt at høyde ikke betyr noe, jeg er 176 og en lavere mann enn meg er uaktuelt.. 

Anonymkode: b2302...1f7

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp, dette. Så overfladisk er kvinnen.

Anonymkode: 7d288...1d2

Ja, like overfladiske som menn faktisk 

Anonymkode: b2302...1f7

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ok. Takk for info.

Forøvrig har jeg aldri vært sammen med en «kort» mann. Er ikke et bevisst valg, men de jeg blir tiltrukket/syntes er attraktive til nå i livet, har alle vært over 180. 

Samtlige av mine beste venner kunne gjerne vært menn på 150cm. Men for attraksjon/tiltrekning, så har altså høyde en del å si for min del. Man kan ikke noe for sin seksualitet og ens preferanser💁🏼‍♀️

Anonymkode: 2b5cf...c0c

Gjest Raptuss
Skrevet

Det er mange mennesker som er overfladiske.

Å si at høyde ikke betyr noe er tull, men det er heller ikke avgjørende eller alt. 

Som mor til en sønn så kan jeg si med hånden på hjertet at jeg håper han blir gjennomsnittlig høy, bare så han skal slippe komplekser for høyde. Jeg ønsker meg faktisk alt godt for sønnen min og det er viktigere at han blir lykkelig enn høy spør du meg. 

Skrevet

Sier de det? Nesten alle damer jeg har snakket med om dette er ærlige om at de foretrekker menn som er høyere enn dem selv 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Her tok du alle kvinner under en kam si? 

Ingen er like ;)

Anonymkode: d4ec0...165

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange kvinner er ærlige på at det betyr noe, så nei kvinner sier ikke at det ikke betyr noe.

Jeg synes det betyr noe til en viss grad. Selv er jeg over 180 og jeg bryr meg ikke om at han er litt lavere enn meg, men stor forskjell i høyde ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 5cfed...069

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Og menn vil kun ha store pupper. Sånn er ALLE menn. Alle menn tenker likedan. Ingen kvinner med små pupper har kjæreste, likedan som ingen menn under 1,80 har kjæreste.

Anonymkode: 7564c...6bd

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner foretrekker menn som er samme høyde eller høyere enn de selv. Jeg forstår godt at en kvinne på 178 ikke vil være interessert i en mann på 160. Som kvinne vil man jo gjerne føle seg feminin ved siden av partneren.

Men så er det jo også mange kvinner som er korte, så lavere menn har masse å ta av. Jeg er selv 157, så en mann på 157 eller høyere er helt greit for meg. Jeg vil helst ha noen som jeg kan se i øynene uten å knekke nakken.

Anonymkode: 0fbdd...33c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som påstår at ikke høyde er viktig for kvinner? Det er antakeligvis den enketkomponenten som har klart størst betydning 

Anonymkode: 60f96...25d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke det. Har heller ikke hatt høydekrav til partner. Har vært sammen med både høyere og lavere menn. 

Anonymkode: 6018c...766

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...