Gå til innhold

Hvilken BH størrelse burde jeg gå for? Blir dette riktig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en BH i størrelse 80E i feil størrelse (skal kjøpe i samme merke, annen størrelse). Jeg må ned en hel cup, men omkrets er riktig. Hva blir BH størrelsen da?

Blir det da 80D eller 75E? Eller en annen størrelse? 

Anonymkode: db2f5...89b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

80 er omkrets, og E cup. 

Naturlig må du ned til 80DD, men det kan variere veldig fra BH type til BH type. Jeg ville prøvd flere størrelser, og sett hva som passet best. 

En BH skal sitte stramt, på ytterste hakk, når du kjøper den - da de slipper litt i stoffet ved bruk og vask. I tillegg er det viktig at du finner en type cup som passer deg, og at BH gir god støtte både til brystene, nakke og skuldre. 

For meg, som også har store bryster, var det som natt og dag da jeg fikk hjelp til dette hos Change. Har du muligheten ville jeg anbefalt å gå dit, og få veiledning hos betjeningen. Vet Triumph og andre undertøysspesialister tilbyr det samme. 

Anonymkode: 3c9fc...e5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

80 er omkrets, og E cup. 

Naturlig må du ned til 80DD, men det kan variere veldig fra BH type til BH type. Jeg ville prøvd flere størrelser, og sett hva som passet best. 

En BH skal sitte stramt, på ytterste hakk, når du kjøper den - da de slipper litt i stoffet ved bruk og vask. I tillegg er det viktig at du finner en type cup som passer deg, og at BH gir god støtte både til brystene, nakke og skuldre. 

For meg, som også har store bryster, var det som natt og dag da jeg fikk hjelp til dette hos Change. Har du muligheten ville jeg anbefalt å gå dit, og få veiledning hos betjeningen. Vet Triumph og andre undertøysspesialister tilbyr det samme. 

Jeg vet hva som er omkrets og cup og jeg vet at den skal være på ytterste hempen som ny. Som sagt, omkrets er riktig, bare cupen er for stor. Jeg skal kjøpe samme BH i samme merke, bare i en cup mindre.

De har ikke 80DD i den BH'en. Det er 70, 75, 80, 85 etc og A, B, C, D etc.  

Å dra til en undertøysbutikk for å bli målt, tatt på osv er uaktuelt. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet hva som er omkrets og cup og jeg vet at den skal være på ytterste hempen som ny. Som sagt, omkrets er riktig, bare cupen er for stor. Jeg skal kjøpe samme BH i samme merke, bare i en cup mindre.

TS

Dd er amerikans str. ( samme som e) 

Hvis du har e er BH-en din europeisk. Da skal du ha d. 80 d. 

Anonymkode: 775a3...af1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS

Hvis du vet hva som er omkrets og cup, og at du må ned en cup.. Hva er det da du spør om? 

Her leste jeg at du var usikker på om du måtte ned på tall eller bokstav, og prøvde å komme med velmenende råd. Ser ut til at du har full kontroll på hva du skal kjøpe, så lykke til med handelen, 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...