Frøkenfryden Skrevet 9. mars #101 Del Skrevet 9. mars No1*No1 skrev (7 minutter siden): Ha, littegranne synsh eh? 😁 og vi later som barmfager var 1 av 7😁🥥🥥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mars #102 Del Skrevet 9. mars 7 minutter siden, Frøkenfryden said: 😁 og vi later som barmfager var 1 av 7😁🥥🥥 Don't worry. Ditt ånd har stort barm 😆 jeg kan se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #103 Del Skrevet 9. mars No1*No1 skrev (2 timer siden): Ok jeg er kanskje ikke Sherlock, og dette blir bare gjetting fra min side, så håper ingen blir fornærmet 🙈 tar bare de få jeg har et eller annet mentalt bilde av. Cid er litt som Slim Shady men høyere og kraftigere. Lurven er som Slim Shady og ekstra Shady. Jeg ser for meg frøkenfryden som en dame som er tøff og kul, med stor barm. ikke så høy med bølgete blondt hår, bruker alltid olabukser og er sånn sprudlende person. SVK er høyere enn gjennomsnittet sannsynligvis psykologi interessert og sikkert blond og småkjekk og derfor gjemmer seg på kvinneguiden - får ellers for mye oppmerksomhet fra damene. Hoppetaujenta er sikkert nord i fra, litt mørkere / brunette, alltid smilende bor sikkert på en eller annen kreativ gård aktig plass hvor hun treffer sine friere. Hun bruker sikkert sånn kunstner stil klær. C'nC er en bot laget av SVK 😂 bilde av C'nC er i avataren deres, så jeg vil sikkert kjenne de igjen på gata i Bergen når jeg er innom. Er bare å se etter rødhåret tvillingpar som er i start enden av gen Z, kan ikke være så vanskelig. 😅 Hairy toothfairy har sikkert kløft i haka, er litt overvektig og ikke så høy. Han har sannsynligvis hår på ryggen. Litt sånn hipster type innerst inne, men må gjemme den delen av seg fordi han må stortsett være seriøs, han har derfor en stil midt i mellom hipster og stortingsrepresentant. Han har lyst til å ha skjegg, men kan ikke. En supressed hipster. Titania er slank liten brunette med noen grå hår. Men pen dame, som har klasse. Smykkebruker. Maskinfører olabukser, mellomblodt eller mørkt hår litt mage lys brune øyne. Hettegenser. Bor i nabohuset til moren sin ( fordi han er så snill). Det stemmer😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #104 Del Skrevet 9. mars Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Lurven 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mars #105 Del Skrevet 9. mars 15 minutter siden, Lurven said: Det stemmer😁 Ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #106 Del Skrevet 9. mars No1*No1 skrev (15 minutter siden): Ha! Jeg tror du er en gammel bruker i ny drakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #107 Del Skrevet 9. mars No1*No1 skrev (3 timer siden): Ok jeg er kanskje ikke Sherlock, og dette blir bare gjetting fra min side, så håper ingen blir fornærmet 🙈 tar bare de få jeg har et eller annet mentalt bilde av. Cid er litt som Slim Shady men høyere og kraftigere. Lurven er som Slim Shady og ekstra Shady. Jeg ser for meg frøkenfryden som en dame som er tøff og kul, med stor barm. ikke så høy med bølgete blondt hår, bruker alltid olabukser og er sånn sprudlende person. SVK er høyere enn gjennomsnittet sannsynligvis psykologi interessert og sikkert blond og småkjekk og derfor gjemmer seg på kvinneguiden - får ellers for mye oppmerksomhet fra damene. Hoppetaujenta er sikkert nord i fra, litt mørkere / brunette, alltid smilende bor sikkert på en eller annen kreativ gård aktig plass hvor hun treffer sine friere. Hun bruker sikkert sånn kunstner stil klær. C'nC er en bot laget av SVK 😂 bilde av C'nC er i avataren deres, så jeg vil sikkert kjenne de igjen på gata i Bergen når jeg er innom. Er bare å se etter rødhåret tvillingpar som er i start enden av gen Z, kan ikke være så vanskelig. 😅 Hairy toothfairy har sikkert kløft i haka, er litt overvektig og ikke så høy. Han har sannsynligvis hår på ryggen. Litt sånn hipster type innerst inne, men må gjemme den delen av seg fordi han må stortsett være seriøs, han har derfor en stil midt i mellom hipster og stortingsrepresentant. Han har lyst til å ha skjegg, men kan ikke. En supressed hipster. Titania er slank liten brunette med noen grå hår. Men pen dame, som har klasse. Smykkebruker. Maskinfører olabukser, mellomblodt eller mørkt hår litt mage lys brune øyne. Hettegenser. Bor i nabohuset til moren sin ( fordi han er så snill). Mange fine betraktninger og fantasier her og mange ting er helt sikkert riktig og hvilke de er sier jaffal ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars #108 Del Skrevet 9. mars No1*No1 skrev (4 timer siden): Ok jeg er kanskje ikke Sherlock, og dette blir bare gjetting fra min side, så håper ingen blir fornærmet 🙈 tar bare de få jeg har et eller annet mentalt bilde av. Cid er litt som Slim Shady men høyere og kraftigere. Lurven er som Slim Shady og ekstra Shady. Jeg ser for meg frøkenfryden som en dame som er tøff og kul, med stor barm. ikke så høy med bølgete blondt hår, bruker alltid olabukser og er sånn sprudlende person. SVK er høyere enn gjennomsnittet sannsynligvis psykologi interessert og sikkert blond og småkjekk og derfor gjemmer seg på kvinneguiden - får ellers for mye oppmerksomhet fra damene. Hoppetaujenta er sikkert nord i fra, litt mørkere / brunette, alltid smilende bor sikkert på en eller annen kreativ gård aktig plass hvor hun treffer sine friere. Hun bruker sikkert sånn kunstner stil klær. C'nC er en bot laget av SVK 😂 bilde av C'nC er i avataren deres, så jeg vil sikkert kjenne de igjen på gata i Bergen når jeg er innom. Er bare å se etter rødhåret tvillingpar som er i start enden av gen Z, kan ikke være så vanskelig. 😅 Hairy toothfairy har sikkert kløft i haka, er litt overvektig og ikke så høy. Han har sannsynligvis hår på ryggen. Litt sånn hipster type innerst inne, men må gjemme den delen av seg fordi han må stortsett være seriøs, han har derfor en stil midt i mellom hipster og stortingsrepresentant. Han har lyst til å ha skjegg, men kan ikke. En supressed hipster. Titania er slank liten brunette med noen grå hår. Men pen dame, som har klasse. Smykkebruker. Maskinfører olabukser, mellomblodt eller mørkt hår litt mage lys brune øyne. Hettegenser. Bor i nabohuset til moren sin ( fordi han er så snill). Jeg er slim shady uten masse slim lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå