Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Tegn eller sett inn dit indre bilde av en bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Mitt indre bilde av @Frøkenfryden Må bare unnskylde at jeg er så dårlig til å tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 @Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 @Topsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Mitt indre bilde av @Frøkenfryden Må bare unnskylde at jeg er så dårlig til å tegne Nåååh🥹 Koselig! Leppene er nettopp slik ja😃👍 Jeg har dog noe mindre tøsete kort skjørt😂 Hånd i været er så klart rett, er jo superhelt😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #6 Del Skrevet 17. juli 2023 @Vikarsykepleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #7 Del Skrevet 17. juli 2023 @Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 #8 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (Akkurat nå): @Frøkenfryden Jeg føler meg slik når jeg et sint på moderatorene🥹😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #9 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nåååh🥹 Koselig! Leppene er nettopp slik ja😃👍 Jeg har dog noe mindre tøsete kort skjørt😂 Hånd i været er så klart rett, er jo superhelt😎 Vil du anslå hvor mye rett jeg har i prosent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #10 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): @Vikarsykepleier Bortsett fra at håret på bildet ikke er satt i flette så var det ganske likt faktisk. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 #11 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Vil du anslå hvor mye rett jeg har i prosent 50! Føler du overdrev feriekiloene noe! Men du feter vel meg opp så du selv virker tynnere!😲😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 #12 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (Akkurat nå): Bortsett fra at håret på bildet ikke er satt i flette så var det ganske likt faktisk. 🤣 Lykke til med PMs fremover😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #13 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (9 minutter siden): Bortsett fra at håret på bildet ikke er satt i flette så var det ganske likt faktisk. 🤣 Da ringer jeg deg om jeg skulle bli syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #14 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): 50! Føler du overdrev feriekiloene noe! Men du feter vel meg opp så du selv virker tynnere!😲😆 Haha. Ja må ikke være over en dobbel fryd. Men alt i alt er jeg fornøyd med 50 % Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #15 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (13 minutter siden): @Frøkenfryden Hvorfor tror du @Frøkenfryden ser ut som en freaky strikkemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #16 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Da ringer jeg deg om jeg skulle bli syk Om du blir syk kan jeg stå for underholdningen, men det er legen du skal ringe. Hilsen poteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #17 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du @Frøkenfryden ser ut som en freaky strikkemann Å ja, jeg tenkte ikke på han i forgrunnen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. juli 2023 #18 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (23 minutter siden): @Bacteria Haha… ikke ulikt heller 😂 Skulle gjerne hatt den hetta da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #19 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (1 minutt siden): Om du blir syk kan jeg stå for underholdningen, men det er legen du skal ringe. Hilsen poteten. Tror jeg kunne blitt frisk av underholdningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #20 Del Skrevet 17. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (1 minutt siden): Å ja, jeg tenkte ikke på han i forgrunnen ... Er det noen bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå