AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Jeg er i en litt kinkig situasjon. Forholdet til eksen har vært 100% slutt et par år, men han har fortsatt ikke flyttet ut. Formell separasjon/skilsmisse står på vent til han får flyttet til en annen adresse, og for barnas skyld ønsker jeg ikke å gå til rettssak for å få kastet ham ut av huset mitt. Han er enig i å flytte ut, men det skjer i sneglefart (pga mulig diagnose som jeg ikke ønsker å gå innpå her). Jeg har eget soverom og bad, vi har ingen fysisk kontakt, og jeg tilbringer ikke noen tid med han utenom med barn tilstede. Er en seriøs og ordentlig dame som har "alt på stell" ellers (hus/bil/100% jobb/høyere utdanning/givende fritidsinteresser etc) bortsett fra en noe spesiell eks . Jeg har aldri vært utro, har aldri hatt ONS eller korte forhold. Etter lang tid i limbo ønsker jeg å gå videre med livet mitt, og savner en kjæreste å dele gode stunder med. Menn, kunne dere datet en "gift single" kvinne som meg? Ville dere dømt meg for å date, eller tenkt at det er utroskap, når forholdet er avsluttet for lenge siden? Anonymkode: 2adef...72a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Han må da klare å finne seg leilighet? Hva stopper han for å flytte? Anonymkode: 539d3...4a6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Nei. Dette høres veldig dysfunksjonelt ut! Jeg kan skjønne det skjer i noen mnd etter man har valgt og avslutte et forhold, men et par år.... Er du sikker på at han skjønner det er slutt? Anonymkode: 29f6e...3dd 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Hadde ikke datet noen som bor med eksen. Anonymkode: becf0...366
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 Forstår at du har behov for å gå videre, virkelig, men det at eksen ikke har flyttet ut tror jeg ikke det er mange som kan akseptere. Har selv bodd på overtid med min eksmann, vet hvor kjipt det kan være. Først nå etter å ha bodd fra hverandre et par år, føler jeg meg klar for dating. Anonymkode: 29850...757
tussi680 Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 Hadde du selv gjort det? Om du traff en i samme situasjon? Ville du stolt på vedkommende?
Gjest ti10 Skrevet 17. juli 2023 #10 Skrevet 17. juli 2023 Nei, vet du hva. Folk får jammen bestemme seg for hva de vil, og gjøre seg helt ferdig med tidligere forhold før de starter på nytt.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #11 Skrevet 17. juli 2023 Nei aldri! Har prøvd😰 Anonymkode: 53ef6...1d4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #12 Skrevet 17. juli 2023 Nei, det er bare styr å date noen som fortsatt bor med eksen. Aldri igjen!! Anonymkode: 63cc3...980
Ava+, Skrevet 17. juli 2023 #13 Skrevet 17. juli 2023 Nei, det der hadde jeg aldri giddet å begitt meg ut på.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Skrevet 17. juli 2023 Menn som vil date deg i den situasjonen gjør det fordi de tenker en ting, når de har fått den tingen så dumper de deg. Men frem til da sier de mye fint, sjarmerer, prater fremtidsdrømmer og -planer. Helt til de får det de er ute etter. Så ghoster de deg. Klar for å gråte deg til søvne? Da er det bare til å gå ut og date menn i den situasjonen du befinner deg i nå. Vil du ha en mann som tenker på noe mer seriøst må du også befinne deg i en seriøs situasjon, der det er fullt mulig. Anonymkode: 01003...024 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #15 Skrevet 17. juli 2023 ti10 skrev (7 minutter siden): Nei, vet du hva. Folk får jammen bestemme seg for hva de vil, og gjøre seg helt ferdig med tidligere forhold før de starter på nytt. Er det noe som helst i det TS skriver som tyder på at hun ikke vet hva hun vil? Jeg er nysgjerrig her, for jeg kan virkelig ikke se det selv. Ellers er jeg helt enig, eksen må ut før det går an å tenke på å date, i alle fall om hun er ute etter noe seriøst. Anonymkode: e1f91...0f3
Traktor Skrevet 17. juli 2023 #17 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i en litt kinkig situasjon. Forholdet til eksen har vært 100% slutt et par år, men han har fortsatt ikke flyttet ut. Formell separasjon/skilsmisse står på vent til han får flyttet til en annen adresse, og for barnas skyld ønsker jeg ikke å gå til rettssak for å få kastet ham ut av huset mitt. Han er enig i å flytte ut, men det skjer i sneglefart (pga mulig diagnose som jeg ikke ønsker å gå innpå her). Jeg har eget soverom og bad, vi har ingen fysisk kontakt, og jeg tilbringer ikke noen tid med han utenom med barn tilstede. Er en seriøs og ordentlig dame som har "alt på stell" ellers (hus/bil/100% jobb/høyere utdanning/givende fritidsinteresser etc) bortsett fra en noe spesiell eks . Jeg har aldri vært utro, har aldri hatt ONS eller korte forhold. Etter lang tid i limbo ønsker jeg å gå videre med livet mitt, og savner en kjæreste å dele gode stunder med. Menn, kunne dere datet en "gift single" kvinne som meg? Ville dere dømt meg for å date, eller tenkt at det er utroskap, når forholdet er avsluttet for lenge siden? Anonymkode: 2adef...72a Nei, ALT for mye bagasje, bokstavelig talt...
Daria Skrevet 17. juli 2023 #18 Skrevet 17. juli 2023 Dere bor sammen og har ikke engang tatt ut separasjon. Jeg tror deg på at du mener du er ferdig med forholdet, men dere er langt unna å være 100% ferdige i praksis. jeg hadde holdt meg langt unna et sånt opplegg, av flere grunner enn bare boforholdene. 1
Gjest ti10 Skrevet 17. juli 2023 #19 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Er det noe som helst i det TS skriver som tyder på at hun ikke vet hva hun vil? Jeg er nysgjerrig her, for jeg kan virkelig ikke se det selv. Ellers er jeg helt enig, eksen må ut før det går an å tenke på å date, i alle fall om hun er ute etter noe seriøst. Anonymkode: e1f91...0f3 At hun ikke har fått eksen ut av huset ..? Jeg ser hva hun skriver, men hun kan ikke la det være opp til ham. Av og til må man bare sette hardt mot hardt.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #20 Skrevet 17. juli 2023 ti10 skrev (14 minutter siden): At hun ikke har fått eksen ut av huset ..? Jeg ser hva hun skriver, men hun kan ikke la det være opp til ham. Av og til må man bare sette hardt mot hardt. Kvinner har noe å lære av menn der altså. Menn har ingen problemer med å være hjerteløse og råe. Kvinner har alt for mye empati med andre. Anonymkode: 01003...024 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå