Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får opp en mengde tannlegeannonser på Facebook og det er visst litt å spare, men om jeg går til en annen tannlege enn vanlig, hva med røntgenbildene? Andre tannleger får ikke tilgang til disse? Det kan kanskje være dumt å miste noe av historikken? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De begynner fra start med nye bilder og lager sin egen plan for hvordan de skal hjelpe deg

Anonymkode: 20d3a...54b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, norw said:

Får opp en mengde tannlegeannonser på Facebook og det er visst litt å spare, men om jeg går til en annen tannlege enn vanlig, hva med røntgenbildene? Andre tannleger får ikke tilgang til disse? Det kan kanskje være dumt å miste noe av historikken? 

Jeg har fått med meg alt dette fra gammel tannlege når jeg har etterspurt. Null stress :)

Anonymkode: 71d25...f0d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke nødvendigvis tenkt å fortsette hos den nye tannlegen. Er mest for å få det ganske billig første gangen. Snakk om vanlig sjekk, fjerne tannstein osv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg vurdert også, ser noen har tilbud  på første gang. Nesten 1000kr å spare

syntes det er "vondt» å gå til tannlegen. Ikke fordi jeg er redd tannlegen, men pga prisen

Rart ikke tenna er en del av kroppen 

Anonymkode: 50405...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...