AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Etter å ha fylt 30, kanskje være nærmere 40? Det er et tema som har blitt tatt opp, så trenger ikke å høre atdet "aldri kommer til å skje". Det har blitt sagt så mange ganger før. Anonymkode: 0bef9...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 27. Gikk helt fint. Anonymkode: fd5bd...c8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg vet jo ikke hvem rundt meg som er jomfru, men er rimelig sikker på at en stor andel menn er jomfru når de passerer 30. Mulig de har leid prostituert eller noe selvsagt, men utenom det har de ingen erfaring med damer. Og ja mange får første dame lenge etter 30. Anonymkode: 5e4dc...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 Vet ikke mer kompisene mine for de innrømmer ikke sånt, men jeg har venninner på 31 og 29 som er jomfruer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg var 32. Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem. Anonymkode: 5e98c...71a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg har gitt opp at det kommer til å skje da man er for klønete rundt kvinner og de forstår ikke at man er interessert. Mann 33 Anonymkode: c3768...fd2 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 Debuterte da jeg var 23 og det syntes jeg jaggu var sent nok. 😛 Såpass sent at det lenge hadde stresset meg. Debuten var ikke hva jeg vil kalle minneverdig, tror det gikk for meg på tredje jukket eller no. I etterkant fikk jeg senket skuldrene og fikk et mer avslappet forhold til damer, sjekking og sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Del Skrevet 21. juli 2023 Er det virkelig damer som mister jomfrudommen først etter at de har fylt 25? Da må det virkelig være noe galt med dem, evt. at de er sektmedlem som ikke har sex før ekteskapet. Anonymkode: 7c76a...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #9 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det virkelig damer som mister jomfrudommen først etter at de har fylt 25? Da må det virkelig være noe galt med dem, evt. at de er sektmedlem som ikke har sex før ekteskapet. Anonymkode: 7c76a...1e5 Jeg lurer jo mer på hva som er galt med dem som skriver sånne innlegg? Du må ha en særdeles begrenset evne til å sette deg inn i andre menneskers liv og problemer. Årsakene kan være utallige. Anonymkode: 91bb7...3b2 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 11.06): Jeg vet jo ikke hvem rundt meg som er jomfru, men er rimelig sikker på at en stor andel menn er jomfru når de passerer 30. Mulig de har leid prostituert eller noe selvsagt, men utenom det har de ingen erfaring med damer. Og ja mange får første dame lenge etter 30. Anonymkode: 5e4dc...0bd Altså... man er jomfru fordi man ikke har hatt sex. Det har ikke noe med forhold å gjøre. En mann/dame som har hatt sex med en prostituert er ikke jomfru. Anonymkode: 20238...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså... man er jomfru fordi man ikke har hatt sex. Det har ikke noe med forhold å gjøre. En mann/dame som har hatt sex med en prostituert er ikke jomfru. Anonymkode: 20238...d03 En slik man vil aldri få muligheten til å ha sex med noen annen kvinne etter det. Ingen kvinne vil ha en mann som tyr til prostituerte. I hvert fall ikke en mann som mister jomfrudommen sin til prostituerte! Anonymkode: 58ceb...d64 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En slik man vil aldri få muligheten til å ha sex med noen annen kvinne etter det. Ingen kvinne vil ha en mann som tyr til prostituerte. I hvert fall ikke en mann som mister jomfrudommen sin til prostituerte! Anonymkode: 58ceb...d64 Hvordan skal damene få vite det da, at en mann har hatt sex med en prostituert, om han velger å holde kjeft om det? Menn går normalt ikke rundt og skryter av det til damer de møter, da de skjønner at det ville blitt særdeles dårlig tatt i mot. Anonymkode: c9ba9...5f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har gitt opp at det kommer til å skje da man er for klønete rundt kvinner og de forstår ikke at man er interessert. Mann 33 Anonymkode: c3768...fd2 Ikke gi opp 😊 Hvordan viser du at du er interisert? Anonymkode: 46366...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En slik man vil aldri få muligheten til å ha sex med noen annen kvinne etter det. Ingen kvinne vil ha en mann som tyr til prostituerte. I hvert fall ikke en mann som mister jomfrudommen sin til prostituerte! Anonymkode: 58ceb...d64 Tyr til prostituerte? Om en 20-åring kickstartet sin seksuelle karriere med et engangstilfelle, så vil du aldri få vite det. Denne mannen kom seg over den utrolige psykiske hindringen det kan være, og vil trolig få muligheter mange av hans jevnaldrende jomfruer ikke får. Anonymkode: 91bb7...3b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #15 Del Skrevet 21. juli 2023 K30, jomfru. Mitt eget valg. Har bare aldri hatt lyst der og da. Er vel kanskje aseksuell? Hvert fall aromatisk. Anonymkode: 37ed3...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): K30, jomfru. Mitt eget valg. Har bare aldri hatt lyst der og da. Er vel kanskje aseksuell? Hvert fall aromatisk. Anonymkode: 37ed3...43d Da ville jeg forsøkt aromaterapi. Anonymkode: 20238...d03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #17 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En slik man vil aldri få muligheten til å ha sex med noen annen kvinne etter det. Ingen kvinne vil ha en mann som tyr til prostituerte. I hvert fall ikke en mann som mister jomfrudommen sin til prostituerte! Anonymkode: 58ceb...d64 Som andre sier her så er det selvfølgelig noe en mann sannsynligvis aldri vil snakke om. Anonymkode: 20238...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #18 Del Skrevet 21. juli 2023 Kjæresten min mistet sin til meg når han var 32. Han holdt nesten på å la være å si noe fordi han skammet seg så ekstremt over det. Hvis det ikke var fordi han innrømte i samme slengen at han hadde følelser for meg som var dypere enn bare at han likte meg og syntes jeg var attraktiv. Derfor ville han ikke starte hva det nå enn vi var for hverandre med en løgn siden vi hadde datet i 1 måned, hvor grunnen til at vi ikke hadde sex tidligere var fordi jeg trengte tid etter å ha kommet ut av et dårlig forhold. Så to dager før vi skulle ha sex satt han seg ned med meg og fortalte meg at han skjønte hvis det var en dealbreaker å ha holdt det hemmelig så lenge, han var redd for at jeg ikke kom til å ville ha han hvis jeg viste sannheten. Han var rå ærlig og sa han seriøst vurderte å bare la det skje uten å si noe fordi han følte dette var den eneste sjansen han noen gang kom til å få, som fikk han til å skamme seg mer. Jeg er utrolig takknemlig for at han sa det slik at jeg kunne ta ekstra hensyn, og det gav meg innsikt i hvor vanskelig tema det faktisk er for menn. For hadde jeg ikke blitt kjent med han, bare sett han på avstand uten å vite noe om han annet enn at han var jomfru ville jeg tenkt "hva er galt med han? Hvorfor har ingen kvinn villet ha han før meg?" Det var faktisk vondt å høre historien hans, jeg kunne ikke forestille meg hvor ensomt et liv han hadde hatt det, samtidig som det fikk så mange ting til å falle på plass. Da jeg egentlig forventet at etter en uke maks to, kom han til å prøve seg. Men han var en skikkelig gentleman, og måten han satt pris på de mindre ting som jeg har tatt for gitt siden jeg ble aktiv når jeg var 16 og hadde gjort ting som å kline og kose fra jeg var 13. Anonymkode: c1b04...6f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #19 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: c1b04...6f6 Du igjen😅 Anonymkode: 91bb7...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #20 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke gi opp 😊 Hvordan viser du at du er interisert? Anonymkode: 46366...cf9 Jeg gjør ikke det. Jeg får helt angst av å tenke på hele greia med årene og de få gangene jeg viser noe som helst kontakt så tar jeg kontakt som vanlige folk gjør. Man overtenker og har for mye forventninger til alt rundt dette og da oser man desperasjon og derfor har man trukket seg tilbake. Med det så har man skjønt at man er for ødelagt til at det noen gang vil skje. Jeg ser jo greia selv.. voksen mann så klønete og usikker at man aner ikke om vedkommende får et angstanfall og må ringe 113… ikke akkurat noe å trakte etter. Anonymkode: c3768...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå