AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Vet ikke helt om jeg skal føle meg snurt for dette, men jeg synes det er noe spesielt Kort fortalt så fikk samboeren min beskjed av en kompis at nye samboer til kompisen skal feire bursdagen sin og at han skulle sette av datoen. Vi skulle egentlig på hytta med samboers familie den helgen, men tenkte at det kunne vi heller ta en annen gang til fordel for bursdagen. Så viser det seg at det kun var samboer, altså uten meg, som var invitert til bursdagen. Samboer og jeg har kun møtt kompisens nye samboer 5 ganger (så det er ikke slik at han kjenner henne bedre enn meg, for det hadde vært forståelig). Samboeren min sa noe om at han var invitert "to even the numbers", altså slik at det ikke bare skulle være masse jenter der. Jeg er klar over at man ikke alltid skal forvente å bli invitert med mann/samboer/kjæreste, men vi kjenner jo denne jenta like lite og om det så er "to even the numbers", så er jo ikke samboeren min singel på noen måte, så hva er poenget da? Anonymkode: a430b...541 4 1 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 17. juli 2023 Tåpelig opplegg, så tåpelig at ingen av dere burde dra. Jeg ville følt det som et svik om mannen min hadde dratt i denne kursdagen uten meg. Anonymkode: b6554...24e 48 3 17
Macro Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Han er nok invitert for å holde kompisen sin med selskap, ikke selve bursdags"barnet". 37 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så viser det seg at det kun var samboer, altså uten meg, som var invitert til bursdagen. Anonymkode: a430b...541 Hvordan fikk samboeren din denne beskjeden? Og hva svarte han? Anonymkode: 9a7ac...4ce 2 2
Populært innlegg Brunello Skrevet 17. juli 2023 Populært innlegg #5 Skrevet 17. juli 2023 Enkelt å løse dette. En planlagt hyttetur går foran bursdag til en man ikke kjenner så godt. Spesielt når begge ikke er invitert. 57 16
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 Han er invitert som selskap til kompisen. Det har mannen blitt et-par ganger i tilsvarende settinger. Der det å invitere absolutt alle med følge blir for mye. Da hjelper han gjerne også litt til med servering og slikt. Ville bare vært merkelig om en ny samboer inviterte mannens kompiser til sin bursdag direkte. Det blir raskt veldig mange mennesker. Anonymkode: 2a782...7af 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er invitert som selskap til kompisen. Det har mannen blitt et-par ganger i tilsvarende settinger. Der det å invitere absolutt alle med følge blir for mye. Da hjelper han gjerne også litt til med servering og slikt. Ville bare vært merkelig om en ny samboer inviterte mannens kompiser til sin bursdag direkte. Det blir raskt veldig mange mennesker. Anonymkode: 2a782...7af Det er mye mer merkelig å splitte par i bursdager…. Anonymkode: 224df...7f2 20 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Han er nok invitert for å holde kompisen sin med selskap, ikke selve bursdags"barnet". Hele kompisgjengen er jo invitert (uten deres samboere og kjærester) for at det skal bli en noenlunde lik kjønnsbalanse. Samboeren min har ofte kompisene sine over mens jeg er her og det er jo ikke slik at jeg må invitere egne venninner over for å holde meg med selskap? Kompisene hans er jo også sånn sett venner av meg som jeg kan ha det gøy med og jeg antar jo her (ut ifra eget perspektiv) at venninnene hennes helt sikkert også er greie folk. Hvis kun samboer og kanskje en annen kompis ble invitert og motivet var å holde kompisen med selskap, så kunne jeg jo skjønt det, men det virker ikke som det helt er greia her ts Anonymkode: a430b...541 14
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan fikk samboeren din denne beskjeden? Og hva svarte han? Anonymkode: 9a7ac...4ce Han var med kompisen en kveld og nevnte vel i en bisetning at vi begge to kommer, så da antar jeg at kompisen forklarte ham opplegget ts Anonymkode: a430b...541 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #10 Skrevet 17. juli 2023 Da svarer han selvsagt nei takk. Anonymkode: 856bd...58d 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #11 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er invitert som selskap til kompisen. Det har mannen blitt et-par ganger i tilsvarende settinger. Der det å invitere absolutt alle med følge blir for mye. Da hjelper han gjerne også litt til med servering og slikt. Ville bare vært merkelig om en ny samboer inviterte mannens kompiser til sin bursdag direkte. Det blir raskt veldig mange mennesker. Anonymkode: 2a782...7af Vi er i 20-årene så det er ikke noe servering akkurat. Blir mer et vorspiel for å dra ut senere ts Anonymkode: a430b...541 1
Nymerïa Skrevet 17. juli 2023 #12 Skrevet 17. juli 2023 Jeg hadde ikke dratt. Det der høres merkelig ut. Og jeg hadde heller ikke avlyst en planlagt hyttetur med flere personer for å være den sosiale krykka til en venninne i mannen hennes bursdag mens min mann var uønsket. 25 1 2
Macro Skrevet 17. juli 2023 #13 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da svarer han selvsagt nei takk. Anonymkode: 856bd...58d Jeg forstår virkelig ikke greia med at man alltid skal inviteres sammen bare fordi man er et par. Man slutter ikke å være et selvstendig idivid bare fordi man får seg kjæreste/samboer/ektefelle. 16 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mye mer merkelig å splitte par i bursdager…. Anonymkode: 224df...7f2 Jeg har venninner, så har jeg vennepar. Der også mannen er en jeg har kjent i mange år, og snakket mye med. Mannen har kompiser. Noen av konene kjenner jeg også godt. Når jeg inviterer til bursdag inviterer jeg mine nærmeste. Uansett om det er individer, eller de tilfeldigvis er et par både jeg og mannen har et nært forhold til. Ellers ville det blitt alt for mange, samt rart å. ha en bursdag med folk jeg ikke har et forhold til. Selv om jeg er gift er vi ikke limt sammen ved hofta, så begrepet "splitte par" er for meg bare merkelig. Anonymkode: 2a782...7af 5 4
Brunello Skrevet 17. juli 2023 #15 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er i 20-årene så det er ikke noe servering akkurat. Blir mer et vorspiel for å dra ut senere ts Anonymkode: a430b...541 Så han er blitt invitert på et vorspiel for at det skal være like mange jenter og gutter. Høres it som et dustete opplegg. I bursdag inviterer man vennene sine. Skal de to samboerens ha fest, kan de invitere sine venner. 16 1
Ebbeliten Skrevet 17. juli 2023 #16 Skrevet 17. juli 2023 Med mindre samboeren din har planlagt å bære sjekkern så sier han vel nei. 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #17 Skrevet 17. juli 2023 Hvorfor i all verden blir kompisene til samboer invitert når han ikke fyller år? Har hun ikke noen egne venner som har partnere? Anonymkode: f2ec3...970 13
iNord Skrevet 17. juli 2023 #18 Skrevet 17. juli 2023 jeg hadde ikke dratt. hun får ha en veninnefest med sine veninner, eller med alle vennePAR 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #19 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er i 20-årene så det er ikke noe servering akkurat. Blir mer et vorspiel for å dra ut senere ts Anonymkode: a430b...541 Gitt at det er hennes bursdag synes jeg det eneste merkelige her er at han i det hele tatt er invitert. Aldri om jeg hadde invitert mannens kompiser til min bursdagsfeiring,. Her har kompisen nok insistert på at han vil ha han med som selskap, mulig fordi han ikke er nær noen av kjærestene til ny samboer sine venninner. Anonymkode: 2a782...7af 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #20 Skrevet 17. juli 2023 Macro skrev (1 minutt siden): Jeg forstår virkelig ikke greia med at man alltid skal inviteres sammen bare fordi man er et par. Man slutter ikke å være et selvstendig idivid bare fordi man får seg kjæreste/samboer/ektefelle. Nå tuller du vel? Dette var ikke kompisen sin bursdag/guttelag, men kompisen sin KJÆRESTE, som han ikke kjenner noe bedre enn det TS gjør. Han er invitert for å være kavaler for andre damer. Ingen mann i forhold takker ja til noe sånt. Anonymkode: 856bd...58d 17 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå