Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg hadde øyekatarr for noen måneder siden, har jeg vært plaget av tørre øyne. Spesielt når jeg sover. Når jeg våkner må jeg dryppe øynene med saltvann før jeg åpner dem ordentlig. Øyelokkene liksom suger seg fast til øyet.

Har også opplevd det samme en gang tidligere etter øyekatarr (men da normaliserte det seg etter en stund, husker ikke hvor lang tid det tok), så det kan ikke være tilfeldig.

Er det flere som har opplevd det samme? Er det selve øyekatarren, eller er det øyedråpene jeg fikk som er årsaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfart det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, bruker øyedråper :) Ikke saltvann kun, men også øyedråper. 

Anonymkode: 5ca8b...7d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jo, bruker øyedråper :) Ikke saltvann kun, men også øyedråper. 

Anonymkode: 5ca8b...7d4

Hva slags øyedråper bruker du?

AnonymBruker
Skrevet

Saltvann gjør tørre øyne bare verre. Det finnes egne øredråper beregnet til tørre øyne, selges på apotek. 

Anonymkode: 8b91c...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Slitt med det samme lenge, etter korona/øyekatarr/bihulebetennelse -periode. Det eneste som funket var å kjøpe øyedråper, brukte det hver dag i ca halvannen uke. Etter det så kun etter behov. Lykke til! 

Anonymkode: 07083...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Slitt med det samme lenge, etter korona/øyekatarr/bihulebetennelse -periode. Det eneste som funket var å kjøpe øyedråper, brukte det hver dag i ca halvannen uke. Etter det så kun etter behov. Lykke til! 

Anonymkode: 07083...d38

Så da er det ikke bare meg som har opplevd dette etter øyekatarr.

AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 22.04):

Saltvann gjør tørre øyne bare verre. Det finnes egne øredråper beregnet til tørre øyne, selges på apotek. 

Anonymkode: 8b91c...2cc

Da får jeg prøve å kjøpe øyedråper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...