AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Det er sommersalg rundt omkring, og jeg følger med på prisen på mindre drivhus (slike med hyller og plasttrekk over). Lurer derfor på om noen kan fortelle meg om hvilket de har kjøpt og om de er fornøyd. Leste f eks på plantasjen at en kunde skrev at hyllene er "faste". Det er jo ikke så greit om man vil veksle litt på høyden på det som er i drivhuset. Anonymkode: 0e507...8ab
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Jeg har Ida1300, dvs dette. https://www.plantasjen.no/drivhus-ida-1300-polycarbonat-13-m2-gra-543846.html Ganske godt fornøyd, det gjør jobben sin og forventer ikke mer til prisen. Bredt nok til å komme inni det, og til å ha krukker av grei størrelse inni. Det følger ikke med noen såle/bunnplate, og det bør du ha for å holde på varmen om natta i kaldere strøk. Samtidig bør du ha en automatisk lukeåpner, slik at plantene ikke steiker. Har ikke hyller i det, da blir det fort bare mulighet for veldig små krukker der, og så ofte orker jeg ikke vanne. Det måtte vært til redskaper og slikt da. Anonymkode: 4bb75...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå