AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 hei=) Jeg hadde en periode med myyyye sjokolade/ usunn mat de første 3 md av barselstiden med lillemann. Har enda dårlig samvittighet ovenfor kroppen min ang det. Er det noen fler som har gjort det, er det vanlig å spise mye søtt da liksom. Anonymkode: 95515...8e4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Jepp. Spiser en halv melkesjokoladeplate hver dag 😅 Lillebror er 10 uker nå. Men spiser sunn mat ellers da. Men har dilla på melkesjokolade. Har hørt om flere som har dilla på sjokolade mens man ammer. Anonymkode: f7eca...bc6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hei=) Jeg hadde en periode med myyyye sjokolade/ usunn mat de første 3 md av barselstiden med lillemann. Har enda dårlig samvittighet ovenfor kroppen min ang det. Er det noen fler som har gjort det, er det vanlig å spise mye søtt da liksom. Anonymkode: 95515...8e4 Da jeg ammet, de første 2-3 mnd var søtsuget kjempe stort. Etter det roet det seg og da barnet var 1 år gikk vekten nedover. Frem til barnet ble 2 år så gikk vekten ned til 10kg under startpunkt, så ikke føl på de første mnd 😊 Anonymkode: 0d788...c0b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Vanlig å ha masse cravings for østrogennivået er så lavt når man ammer. Som rett før mensen Anonymkode: 2eb69...69e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Jepp😄 Hadde som fast rutine å gå på butikken og kjøpe minst en sjokolade hver dag. Kolikkbaby og trøstespising 🙈 Kan legge til at jeg hadde en enorm aversjon mot usunn mat i første halvdel av graviditeten. De siste ukene snudde det helt og jeg kunne ikke få nok kalorier. Da var det kvantitet og kvalitet som gjaldt og det ble derfor mye sjokolade og diverse kaloritett mat som ikke nødvendigvis var så sunn. Hormoner er rare greier. Anonymkode: 20c46...7a7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp😄 Hadde som fast rutine å gå på butikken og kjøpe minst en sjokolade hver dag. Kolikkbaby og trøstespising 🙈 Kan legge til at jeg hadde en enorm aversjon mot usunn mat i første halvdel av graviditeten. De siste ukene snudde det helt og jeg kunne ikke få nok kalorier. Da var det kvantitet og kvalitet som gjaldt og det ble derfor mye sjokolade og diverse kaloritett mat som ikke nødvendigvis var så sunn. Hormoner er rare greier. Anonymkode: 20c46...7a7 * kvantitet og _ikke_ kvalitet Anonymkode: 20c46...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå