Englemamma Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Vi er i den situasjonen at vi skal søkes inn til IVF behandling på Rikshospitalet. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne som vet omtrent hvor lang ventetid det er der nå. Er det noen som står i kø som kan gi meg et svar. (Hvis ikke får jeg smøre meg med tolmodighet i 2-3 uker til, da er alle prøvesvar inne og søknad oversendt.) Takknemlig for svar.
zmurfette Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Tror du kan finne svar på det på www.sykehusvalg.no. Endret 14. januar 2006 av zmurfette
Prada Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Lurer på akkurat det samme. Søknad ble sendt denne uka. I følge legen min skal man få et brev tilbake om at søknaden er mottatt og forventet ventetid. Men sånne svarbrev bruker de sikkert laaang tid på...
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Det er vel 9 måneders ventetid på Riksen. Var det da jeg sjekket i sommer iallefall.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Det er vel 9 måneders ventetid på Riksen. Var det da jeg sjekket i sommer iallefall. Vi sendte søknad i juni-09, og vi fikk innkalling i oktober. Da var det også sommerferie i mellom. 18. januar skrev Riksen at de hadde fått bukt med ventetiden som hadde vært på 3 mnd i høst. Så det er ikke så lang ventetid for første samtale. Men det tar tid med prøver o.l. før alt er i gang. LYKKE TIL
Gjest Gjest_Tullemor_* Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Hei! For vår del ble søknad sendt fra gynekolog i mai 2009, brevet om innkalling til første undersøkelse på kvinneklinikken kom ganske fort, men timen var først i august. Deretter var første samtale hos IVF-seksjonen i september og nå i januar har jeg startet på behandling. Altså 8 mnd fra søknad ble sendt til man er i gang med noe konkret.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Det var lenge, vi venter på brev i posten fra fertilitetsklinikken på sant olavs hospital. var til fastlegen for akurat en uke siden, vi fikk beskjed om at vi fikk høre fra klinikken innen 3 uker. man kan som regel sjekke ventetidene på sykehusets nettsider.
Phobaeticus Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Jeg ble søkt inn til Ullevål - seksjon for barnløshet. Søknad sendt 6.januar. Så fikk jeg brev om at søknaden var mottatt sist uke og i går fikk jeg innkalling til time i februar, så det var raskt syns jeg! MEN vet jo ikke når jeg evt. virkelig kommer i gang da...
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Jeg ble søkt inn til Ullevål - seksjon for barnløshet. Søknad sendt 6.januar. Så fikk jeg brev om at søknaden var mottatt sist uke og i går fikk jeg innkalling til time i februar, så det var raskt syns jeg! MEN vet jo ikke når jeg evt. virkelig kommer i gang da... Oi det gikk fort Har lest på sidene til ullevåll at ventetiden er 2-4 måneder, men bare noen uker Spennende Phobaeticus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå