AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Lurer på dette siden så mange blir tatt for det. Alle er jo ikke ærlige å forteller det. Hva skjedde og hvordan var følelsen?😳 Anonymkode: f064d...344
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Jeg fortalte det... Hadde ikke tenkt å fortelle det, men elskeren truet stadig oftere med å fortelle det til mannen min, så jeg kom han i forkjøpet. Han hadde fått det for seg at hvis mannen min gikk fra meg, så ville jeg automatisk bli sammen med han. Det skjedde ikke. Jeg ble tilgitt, vi jobbet med forholdet og har det bedre enn noen gang. Dette er 15 år siden. Ikke vært utro siden. Anonymkode: bea81...baf 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fortalte det... Hadde ikke tenkt å fortelle det, men elskeren truet stadig oftere med å fortelle det til mannen min, så jeg kom han i forkjøpet. Han hadde fått det for seg at hvis mannen min gikk fra meg, så ville jeg automatisk bli sammen med han. Det skjedde ikke. Jeg ble tilgitt, vi jobbet med forholdet og har det bedre enn noen gang. Dette er 15 år siden. Ikke vært utro siden. Anonymkode: bea81...baf Tror ikke min mann ville tilgitt meg. Håper du har det bra nå. Med så mye utroskap så kan man lure på hvordan alle finner det ut Anonymkode: f064d...344
Snok1 Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Kjæresten min fikk faktisk et anonymt brev hvor noen hadde sett meg på et hotell og hadde gått mot rommene med en annen kvinne. Det hadde vært lett å nekte, men jeg fortalte det som det var og introduserte hun jeg var utro med for min elskede. De hadde flere samtaler sammen, men jeg avsluttet elskerforholdet til både kvinnen og mannen hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Snok1 skrev (3 timer siden): Kjæresten min fikk faktisk et anonymt brev hvor noen hadde sett meg på et hotell og hadde gått mot rommene med en annen kvinne. Det hadde vært lett å nekte, men jeg fortalte det som det var og introduserte hun jeg var utro med for min elskede. De hadde flere samtaler sammen, men jeg avsluttet elskerforholdet til både kvinnen og mannen hennes. Hæ var du med begge😂? Anonymkode: f064d...344
Snok1 Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hæ var du med begge😂? Anonymkode: f064d...344 Ja.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Ja. Haha😄bra det er over da. Viste du om at de var sammen? Anonymkode: f064d...344
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 Utroskaps-partneren trodde hun var lur og skrev ett «anonymt» brev til meg for «å lette» på samvittigheten sin og skape drama. Sannsynligvis etter gode råd her på KG, da jeg har sett «utkastet» i forskjellige tråder her inne som omhandler temaet.. Ikke vanskelig å skjønne hvem som var hadde skrevet brevet😂 Dette er noen år siden nå, og jeg kan heldigvis se det tragi-komiske i det og le litt av det! Anonymkode: 78bf8...52a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Skrevet 17. juli 2023 Jeg snakket i søvne og han spurte meg ut mens jeg sov. Anonymkode: 14f6f...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #10 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg snakket i søvne og han spurte meg ut mens jeg sov. Anonymkode: 14f6f...bd0 Bull Anonymkode: b7081...eeb 1
SkevRev Skrevet 17. juli 2023 #11 Skrevet 17. juli 2023 Sa det fordi jeg ønsket å såre henne. Tror det fungerte. Fant selv ut at hun var utro senere. Det fungerte dårlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #12 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Utroskaps-partneren trodde hun var lur og skrev ett «anonymt» brev til meg for «å lette» på samvittigheten sin og skape drama. Sannsynligvis etter gode råd her på KG, da jeg har sett «utkastet» i forskjellige tråder her inne som omhandler temaet.. Ikke vanskelig å skjønne hvem som var hadde skrevet brevet😂 Dette er noen år siden nå, og jeg kan heldigvis se det tragi-komiske i det og le litt av det! Anonymkode: 78bf8...52a Plot twist: venninna hennes eller mannen din skrev brevet. Anonymkode: d9ac6...539 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #13 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Plot twist: venninna hennes eller mannen din skrev brevet. Anonymkode: d9ac6...539 Nei, det var elskerinnen som skrev brevet, det er det ingen tvil om.. jeg er hverken i «kone»- eller «elskerinne»- leiren, og ønsker ikke å gå i skyttergraven på noen av sidene.. Det fins dårlige menn som er utro, og det fins dårlige kvinner som er elskerinner, og alt i mellom… og i mitt tilfelle var det elskerinnen som ikke var helt god. Men jeg og exen fikk ett bedre liv hver for oss som følge av revestrekene hennes.. Vi gikk fra hverandre ikke lenge etter utroskapen ble avslørt, og lever nå lykkelige i forhold på hver vår kant. Har en del kontakt enda, da det viser seg at vi er bedre venner enn kjærester. Elskerinna driver fortsatt på å ligger seg etter gifte menn, og er en drama-magnet etter hva jeg hører. Anonymkode: 78bf8...52a 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Skrevet 17. juli 2023 Jeg fortalte han det selv og ønsket skilsmisse. Anonymkode: b56ad...878
Snok1 Skrevet 17. juli 2023 #15 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha😄bra det er over da. Viste du om at de var sammen? Anonymkode: f064d...344 Selvsagt. Det var en fin trekant.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #16 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det var elskerinnen som skrev brevet, det er det ingen tvil om.. jeg er hverken i «kone»- eller «elskerinne»- leiren, og ønsker ikke å gå i skyttergraven på noen av sidene.. Det fins dårlige menn som er utro, og det fins dårlige kvinner som er elskerinner, og alt i mellom… og i mitt tilfelle var det elskerinnen som ikke var helt god. Men jeg og exen fikk ett bedre liv hver for oss som følge av revestrekene hennes.. Vi gikk fra hverandre ikke lenge etter utroskapen ble avslørt, og lever nå lykkelige i forhold på hver vår kant. Har en del kontakt enda, da det viser seg at vi er bedre venner enn kjærester. Elskerinna driver fortsatt på å ligger seg etter gifte menn, og er en drama-magnet etter hva jeg hører. Anonymkode: 78bf8...52a Ha ha ha…så da var det greit for deg at han var utro siden elskerinna ikke var helt god…? Anonymkode: 6fa74...c14
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #17 Skrevet 17. juli 2023 Min eks ringte meg å fortalte meg det selv dagen etter det hadde skjedd. Anonymkode: d4eec...f90
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #18 Skrevet 17. juli 2023 Etter 4,5 år ble jeg og elskeren tatt på fersken på arbeidsplassen hans. Anonymkode: 8152a...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå