AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Hvilke nettbutikker kan man gjøre det i 100 % sikkert?? Anonymkode: a47f2...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Zalando: https://www.zalando.no/faq/Retur-and-Refundering/100-dager-returrett.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 Fireflies skrev (6 minutter siden): Zalando: https://www.zalando.no/faq/Retur-and-Refundering/100-dager-returrett.html Tusen takk!!!! Anonymkode: a47f2...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 H&M - hvis du bestiller online kan du returnere det via Posten hvis det ikke passer (badetøy kan ikke returneres i deres fysiske butikker, kun via Posten) Anonymkode: de69d...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): H&M - hvis du bestiller online kan du returnere det via Posten hvis det ikke passer (badetøy kan ikke returneres i deres fysiske butikker, kun via Posten) Anonymkode: de69d...6f0 Tusen takk for svar!! Anonymkode: a47f2...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Del Skrevet 18. juli 2023 Cubus Anonymkode: a72cb...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Del Skrevet 18. juli 2023 Tenker ikke på TS, men generelt; når man ser hvordan folk har behandlet tøy som har blitt returnert og ikke blir sjekket før dette sendes ut til nye kunder, vil jeg virkelig fraråde å kjøper badetøy fra et sted som tar inn returvarer. Anonymkode: e1d98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker ikke på TS, men generelt; når man ser hvordan folk har behandlet tøy som har blitt returnert og ikke blir sjekket før dette sendes ut til nye kunder, vil jeg virkelig fraråde å kjøper badetøy fra et sted som tar inn returvarer. Anonymkode: e1d98...e25 De kaster det vel Anonymkode: 2fd8a...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Del Skrevet 18. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: De kaster det vel Anonymkode: 2fd8a...ffa Nei det gjør de ikke (og det er jo bra) Anonymkode: f9afa...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De kaster det vel Anonymkode: 2fd8a...ffa Slik at butikken går med tap ...? Nei - som kommentaren over sier, sender man tøyet videre til nye kunder, ikke sjeldent med diverse spor av tidligere bruker, enten det er urin eller andre ting. Folk kjøper rett og slett klær for å bruke det på den ene festen, og returnerer det senere. Anonymkode: e1d98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei det gjør de ikke (og det er jo bra) Anonymkode: f9afa...c76 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slik at butikken går med tap ...? Nei - som kommentaren over sier, sender man tøyet videre til nye kunder, ikke sjeldent med diverse spor av tidligere bruker, enten det er urin eller andre ting. Folk kjøper rett og slett klær for å bruke det på den ene festen, og returnerer det senere. Anonymkode: e1d98...e25 Det har da vært skrevet mye om at returtøy kastes, fordi det er dyrere å sjekke og pakke om. Her er en artikkel fra forskning.no tidligere i år: https://forskning.no/samfunn-okonomi/det-er-ofte-billigere-for-nettbutikker-a-kaste-varer-som-kommer-i-retur-enn-a-selge-dem-pa-nytt-igjen/2132972 Anonymkode: 2fd8a...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #12 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har da vært skrevet mye om at returtøy kastes, fordi det er dyrere å sjekke og pakke om. Her er en artikkel fra forskning.no tidligere i år: https://forskning.no/samfunn-okonomi/det-er-ofte-billigere-for-nettbutikker-a-kaste-varer-som-kommer-i-retur-enn-a-selge-dem-pa-nytt-igjen/2132972 Anonymkode: 2fd8a...ffa Ifølge det man kan lese blant annet her på forumet, er det en rekke butikker som ikke gjør dette, men sender videre varene uten å engang sjekke dem; det sier seg selv at en butikk som bare kaster all slags varer som er blitt returnert, vil tape penger på dette. Anonymkode: e1d98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #13 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ifølge det man kan lese blant annet her på forumet, er det en rekke butikker som ikke gjør dette, men sender videre varene uten å engang sjekke dem; det sier seg selv at en butikk som bare kaster all slags varer som er blitt returnert, vil tape penger på dette. Anonymkode: e1d98...e25 Noen få eksempler på dette: Anonymkode: e1d98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #14 Del Skrevet 18. juli 2023 Huff!!Er folk virkelig så egoistiske at de bruker klær og leverer de tilbake??😳😳😳 Anonymkode: a47f2...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #15 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff!!Er folk virkelig så egoistiske at de bruker klær og leverer de tilbake??😳😳😳 Anonymkode: a47f2...bae Dessverre finnes det mennesker som er egoister, og bare man kan slippe unna med dette, er det fritt frem - kan legge ved to sitater fra tråden jeg lenket til i innlegget over; den er riktignok fra 2005, slik at ting kan ha endret seg siden den gang: Sitat Det kunne aldri ha falt meg inn å bytte brukte plagg heller, og trodde ikke dette var vanlig før jeg oppdaget av flere av venninnene mine gjorde det. Jeg begynte litt å stusse på hvorfor mine venninner hadde råd til så mange og dyre og nye klær hele tiden, men en dag få jeg at lappen enda hang på i i en jakke hun brukte da hun tok den av. Så det er nok mer vanlig enn man tror.. Jeg vil ikke kjøpe brukte klær 😕 Sitat HADDE en sånn kunde idag. Han ønsket å bytte en damebukse(hvit farge)..så klart og tydelig at den var brukt...og vedkommende hadde he4ller hatt på seg truse..dette var forferdelig ekkelt. Anonymkode: e1d98...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #16 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dessverre finnes det mennesker som er egoister, og bare man kan slippe unna med dette, er det fritt frem - kan legge ved to sitater fra tråden jeg lenket til i innlegget over; den er riktignok fra 2005, slik at ting kan ha endret seg siden den gang: Anonymkode: e1d98...e25 Jeg har ikke ord!!!!😱😱😱Dette er skikkelig nasty og kvalmt!!🤢At det går an!!Folk tenker tydeligvis at det er fritt fram ja..Tror jeg skal begynne å skjekke klær jeg kjøper på nett litt nøyere fremover…. Anonymkode: a47f2...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå