Gå til innhold

Fy f*** han er gift :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har siden i vinter hatt en flørt med en mann på jobb. Han er noen år eldre enn meg og selv om vi har flere felles venneer har jeg aldri kjebt han.  For å unngå jobbrykter og fordi ingen av oss vil ha noe forpliktende har vi holdt mesteparten av kontakten på snap. Vi har hatt også sex på jobb en del ganger. 

Nå i kveld la han meg til som venn på facebook og da oppdager jeg at han er gift. Når jeg spurte han om dette stemte bekreftet han det, men sa han trodde jeg visste det siden vi har felles venner..

Nå har jeg verdens dårligste samvittighet ovenfor kona hans og jeg er så innmari skuffet. Jeg er ingen helgen selv og er både åpen og fri seksuelt. Alikevel ville jeg aldri involvert meg med en gift mann. 

Har selvsagt avsluttet alt nå, men hvordan skal jeg orke å jobbe med han fremover?

Anonymkode: 58596...6e5

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt. Kutt alle følelser og si fra til kona hans 

Anonymkode: a5d7e...6f1

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har siden i vinter hatt en flørt med en mann på jobb. Han er noen år eldre enn meg og selv om vi har flere felles venneer har jeg aldri kjebt han.  For å unngå jobbrykter og fordi ingen av oss vil ha noe forpliktende har vi holdt mesteparten av kontakten på snap. Vi har hatt også sex på jobb en del ganger. 

Nå i kveld la han meg til som venn på facebook og da oppdager jeg at han er gift. Når jeg spurte han om dette stemte bekreftet han det, men sa han trodde jeg visste det siden vi har felles venner..

Nå har jeg verdens dårligste samvittighet ovenfor kona hans og jeg er så innmari skuffet. Jeg er ingen helgen selv og er både åpen og fri seksuelt. Alikevel ville jeg aldri involvert meg med en gift mann. 

Har selvsagt avsluttet alt nå, men hvordan skal jeg orke å jobbe med han fremover?

Dont shit where you eat! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At det går an å være såå naiv? Skjønner godt at han trodde du var den perfekte elskerinne som aldri spurte om private ting, bare sextet og hadde deilig uforpliktende sex. Hva bryr det deg når du likevel ikke ønsket forpliktelse?

Anonymkode: 13734...2ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At det går an å være såå naiv? Skjønner godt at han trodde du var den perfekte elskerinne som aldri spurte om private ting, bare sextet og hadde deilig uforpliktende sex. Hva bryr det deg når du likevel ikke ønsket forpliktelse?

Nevnte hun ikke det? 

Du er garantert utro 

Anonymkode: 9c3d5...0c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes folk med litt moral, som ikke kun tenker på seg selv, da bryr man seg om slikt 

• Liker 4
Skrevet

Gått litt i baret nå? :P

Gjest Elooon
Skrevet

Sånt skjer. Utroskap er kjipt men vanlig. Kan være en grunn til at han var utro som for eksempel kona sjelden/aldri vil ha sex. Handler ikke alltid om spenning eller bare fordi man kan være utro.

Det er skikkelig kjipt når noen man dater, har sex med, er blitt glad i plutselig har kjæreste/er gift, men dessverre noe man må forvente kan skje nå i 2023. 

Mitt råd er å prøve å legge det bak det. Ta tiden til hjelp. Fortsett å jobb med han og se på han som en kollega og ikke noe mer. Du må ikke akkurat være god venn med alle du jobber med.

Husk at du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet ovenfor kona hans når du ikke en gang visste at han var gift. Du er ikke ansvarlig for at han var utro mot kona si. Du må tenke på deg selv og gå videre for du har ikke gjort noe galt. Du har kun hatt sex med noen du trodde var singel. Så er resten hans problem. Bare gå videre du med god samvittighet😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

men hvordan skal jeg orke å jobbe med han fremover?

Derfor er det ikke alltid så lurt å rote med noen på jobben

Anonymkode: b3e54...f37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå i desse dager MÅ en sjekke bakgrunnen til folk så langt som det går før en involverer seg i noe mere enn bare prat 

Anonymkode: a98b7...1b3

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Det gikk heldigvis ikke så langt at vi hadde sex før jeg fant ut at han ikke var singel. Men den eneste grunnen til at jeg fant det ut var at en felles kollega plukket opp at han hadde en flørtende tone med meg, og spurte høyt og skarpt hvordan det gikk med samboeren hans. Han hadde definitivt ikke tenkt å fortelle meg at han var opptatt selv…

Satt også igjen med masse dårlig samvittighet i årevis. Spesielt overfor samboeren hans, selvfølgelig. Men ironisk nok også overfor han. Han mente at jeg hadde ført ham på villspor, og klarte å gi meg masse skyldfølelse for at det ble problemer i forholdet hans da samboeren fikk vite hva han hadde drevet med bak ryggen hennes.

I dag vet jeg at han hadde en lang historikk med å kjøpe prostituerte bak kjærestens rygg før han møtte meg. Har brukt årevis av livet mitt på å føle dårlig samvittighet for det som skjedde, og så viste det seg at dette var helt vanlig oppførsel for ham 😡

Har fortsatt veldig sympati for samboeren, men i dag er hun heldigvis kvitt ham. Jeg håper inderlig at hun får et bra liv (og en fantastisk ny partner dersom hun ønsker seg det). Hun virker på alle måter som en flott dame, og hun fortjente på ingen måte dette. Men det gjorde ikke jeg heller.

Du skal ikke ha skyldfølelse for at du ikke visste at han var gift.

Du forutsatte sannsynligvis at han var singel fordi:

1.) Han aldri nevnte at han var gift.

2.) At du ikke så noen tydelige tegn på det (f.eks. giftering).

3.) Dersom du ikke kunne tenkt tanken på å gjøre noe slikt selv er det vanskelig å være på vakt mot slik oppførsel fra andre. Det er jo veldig risikosøkende og umoralsk atferd, spesielt når dere har masse felles bekjente.

Det er ikke noen motsetning mellom å ha selvmedlidenhet og å synes synd på kona i denne situasjonen. Sannsynligvis har han lurt / villedet dere begge helt bevisst.

Nå forsøker han å ansvarliggjøre deg for sitt tillitsbrudd, for å dekke over hva som har skjedd. Dersom han får deg til å føle deg medansvarlig, har han kontroll på situasjonen. Du skal ikke se bort ifra at han har gjort dette før, og at han vil gjøre det igjen.

Anonymkode: ef35e...127

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

«Hva bryr det deg?» 

De fleste gode og empatiske mennesker får jo vondt av at andre blir lurt og såret, og man har ikke lyst til å bidra til dette.  Å bli brukt som et verktøy til utroskap, når man selv ikke ønsker det og er uvitende, hadde gjort meg forbanna.

Anonymkode: ab3d4...bc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Spurte du ikke om hans sivilstatus før dere satte i gang med flørting og sex?

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben  

Anonymkode: a5664...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...