alicante Skrevet 14. januar 2006 #1 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei! Er det noen som vet hvor man kan kjøpe disse putevarene? Tande P var for en tid tilbake i VG eller Dagbladet og reklamerte for disse, fordi han ikke kunne reise på ferie uten. De heter visst Sleep Protection. Jeg kunne tenke meg å putte et par i kofferten, da jeg har vært borti noen hotellputer som var mindre delikate... Alicante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #2 Del Skrevet 15. januar 2006 På Nomaden i Oslo kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Leonora_* Skrevet 15. januar 2006 #3 Del Skrevet 15. januar 2006 Mulig du kan finne noe hos dette firmaet. www.sleepscandinavia.com Der har de putevar og sengesett med ulike filtre for både småkryp og allergier. Mulig de bare selger i store pakninger, men de kan sikkert fortelle hvem i nærheten av deg som som forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå