Gå til innhold

Til dere som har en sexpartner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare lufte hodet og få hjelp. Jeg har møtt en mann og vi har fast sex sammen og har gjort det i flere måneder. Det var veldig fint i starten da vi begge har travle liv og ville bare ha noen å nyte.

Det har gradvis endret seg til at jeg egentlig mest føler meg som bare bruk og kast for ham. Han vil ikke ha god oppvarming og forspill, kaller det for kjæresterier og sier at vi ikke er der. Stort sett rett etter sex kler han på seg og blir veldig reservert,  det er ikke viktig at jeg kommer eller at jeg trenger noe mer lenger. Han sier bare at slik er det, og trekker på skuldrene. Det er ikke noe smil, klemmer,  noe ordentlig nærhet mer. Han kommer, vi prater litt, så kline, kle av, sex, han er veldig på hvordan han vil ha det, så ferdig som regel. Jeg prøver å snakke mine behov og han sier at slike følelser har han ikke, han kan ikke ligge og holde rundt meg etterpå, for det er kjæresteting..

Er det slik for dere andre og? 

Anonymkode: a9c6c...a18

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg som tømmestasjon. Enkelt og greit 

Anonymkode: 7fc25...516

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han bruker deg som tømmestasjon. Enkelt og greit 

Tenkte meg det :sukk:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte meg det :sukk:

Om du ikke er fornøyd med det så må du sette ned foten. For han kommer jo bare til å fortsette å bruke deg som han vil, uten å bry seg det minste om hvordan det er for deg 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du ikke er fornøyd med det så må du sette ned foten. For han kommer jo bare til å fortsette å bruke deg som han vil, uten å bry seg det minste om hvordan det er for deg 

Sannheten svir ja, men jeg skjønner det jeg også. Det forandrer seg sikkert ikke til hvor fint det var i begynnelsen? 

• Hjerte 2
Skrevet

Denne mannen er det bare til å kutte ut .  Det er ikke engang nødvendig å prøve å snakke med ham . Han kommer ikke til å endre noe. Bare si takk for deg og gå videre i livet.   Man skal ikke finne seg i å bli brukt slik av noen.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Han bruker henne ikke. De bruker hverandre! Hun er ikke et offer her. Slik jeg tolker ts, ble de enige om å kun ha sex sammen. De HAR sex sammen. Kosing og bonding var nok ikke med i dealen selv om hun viser seg å ønske mer. Det er ikke sex. Hun begynner å få følser og vil ha mer. Om hun missliker det hun får, kan hun enkelt og greit sette en stopper for hele opplegget. Vanskeligere bør det ikke være.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kutt han ut,har hatt sex venner selv,og dem har kost etterpå,noen har sovet over å.

Anonymkode: 5d7d7...d71

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsette når du ikke får noe ut av det?

Har en elsker da jeg rett og slett ikke har tid til noe mer, og der er fokus på felles nytelse. Han overnatter, holder rundt meg etter sex og vi kliner både under forspill og under akten.

Vi har ikke kontakt utenom, ikke på snap engang. Han vet når jeg har barnefri og da sender han eller jeg en melding. Av og til passer det, av og til ikke. Men det er hyggelig når vi ses.

Anonymkode: 5e905...2a2

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (3 minutter siden):

Han bruker henne ikke. De bruker hverandre! Hun er ikke et offer her. Slik jeg tolker ts, ble de enige om å kun ha sex sammen. De HAR sex sammen. Kosing og bonding var nok ikke med i dealen selv om hun viser seg å ønske mer. Det er ikke sex. Hun begynner å få følser og vil ha mer. Om hun missliker det hun får, kan hun enkelt og greit sette en stopper for hele opplegget. Vanskeligere bør det ikke være.

Jo, alt jeg ønsker var han helt med på  i begynnelsen, noen ganger spesielt har vi litt røff sex som trenger aftercare for eksempel. Jeg sa det endret seg gradvis til at han kaller alt det nære for kjærestegreier, han gjorde ikke drt når vi inngikk dette. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere ønsker dere forskjellige ting. Det er jo bare å si det som det er til ham: han kan ikke lenger tilfredstille de behovene du har, slik han gjorde i begynnelsen, så da er det nok best at du heller finner deg en annen. 

Anonymkode: 2e0b2...c3a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor fortsette når du ikke får noe ut av det?

Har en elsker da jeg rett og slett ikke har tid til noe mer, og der er fokus på felles nytelse. Han overnatter, holder rundt meg etter sex og vi kliner både under forspill og under akten.

Vi har ikke kontakt utenom, ikke på snap engang. Han vet når jeg har barnefri og da sender han eller jeg en melding. Av og til passer det, av og til ikke. Men det er hyggelig når vi ses.

Vi hadde det slik i begynnelsen, så jeg håper vel at det skal bli sånn igjen.. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det slik i begynnelsen, så jeg håper vel at det skal bli sånn igjen.. 

Vel, der er han ikke lenger og siden han definerer nærhet som "kjærestegreier" så er det tydelig at han ikke skal tilbake til det. 

Men du? Det finnes så mange flere der ute. Ikke la det kun være han som bestemmer rammene. Sett noen grenser for din egen del. Fortell at dersom han ikke vil kose så er du ikke interessert i å fortsette greia dere har. Det er jo ikke det som gjør noen til kjærester. Sett krav, vær tydelig, ikke gi etter. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, der er han ikke lenger og siden han definerer nærhet som "kjærestegreier" så er det tydelig at han ikke skal tilbake til det. 

Men du? Det finnes så mange flere der ute. Ikke la det kun være han som bestemmer rammene. Sett noen grenser for din egen del. Fortell at dersom han ikke vil kose så er du ikke interessert i å fortsette greia dere har. Det er jo ikke det som gjør noen til kjærester. Sett krav, vær tydelig, ikke gi etter. 

Han blir vel å stikke da, men på en annen side så vil jeg ikke ha det slik fremover heller. Begynte å gråte etter sex en gang og det er jo bare helt dunt å fortsette da. Jeg har ikke kjæreste følelsene for ham, men for meg er kos og forspill en viktig del av sex. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg må bare lufte hodet og få hjelp. Jeg har møtt en mann og vi har fast sex sammen og har gjort det i flere måneder. Det var veldig fint i starten da vi begge har travle liv og ville bare ha noen å nyte.

Det har gradvis endret seg til at jeg egentlig mest føler meg som bare bruk og kast for ham. Han vil ikke ha god oppvarming og forspill, kaller det for kjæresterier og sier at vi ikke er der. Stort sett rett etter sex kler han på seg og blir veldig reservert,  det er ikke viktig at jeg kommer eller at jeg trenger noe mer lenger. Han sier bare at slik er det, og trekker på skuldrene. Det er ikke noe smil, klemmer,  noe ordentlig nærhet mer. Han kommer, vi prater litt, så kline, kle av, sex, han er veldig på hvordan han vil ha det, så ferdig som regel. Jeg prøver å snakke mine behov og han sier at slike følelser har han ikke, han kan ikke ligge og holde rundt meg etterpå, for det er kjæresteting..

Er det slik for dere andre og? 

Hele poenget med å ha en sexpartner er jo at en har god sex. Han sier «for meg er det viktig at jeg har god sex, og det har jeg slik og sånn». Og det er jo greit nok. Men om «slik og sånn» IKKE er den metoden du har god sex på så må du (ikke han, dette er ditt ansvar) si «for meg er det viktigere at jeg har god sex. Og den har jeg såher». Og er dere verken kompatible eller har noen interesse av å tjene hverandre? Da, ts, finner dere noen andre. 

Heldigvis for deg og uheldigvis for han er det vesentlig flere menn på jakt etter moro uten forpliktelser enn det er kvinner. Du har altså flere menn å velge mellom enn han har kvinner. Du må bare finne en som oppfyller primærkravet: god i senga. 

Om man velger len partner som skal være en utmerket far for sitt avkom kan man muligens prioritere andre ting enn «god til sex» høyt. Om man bare er ute etter noen å ha sex med? Da gir det ingen rasjonell mening å finne seg en som er dårlig på det. 

Om han «bruker deg» eller ei, som flere her i tråden påstår? Det er en snodig måte å se livet på. Og det tyder på et kvinnesyn som er meget betenkelig. En kvinne er ikke en gjenstand. Hun kan derfor ikke bli brukt. Hun kan velge å ta til takke med noe hun er mindre fornøyd med. Men det er hennes frie valg. Hun kan ikke, som fri kvinne, bli brukt.

Anonymkode: b4172...5fc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Nei, slik har jeg aldri hatt det, og ville aldri blitt i heller. Han behandler deg som om han hadde betalt deg, ikke som en elsker.
Min elsker har genuin glede av mitt begjær og min tenning. Du må ha selvrespekt nok til å si at det ikke er godt nok for deg, og at du avslutter,

Endret av Andro
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja han bruker deg desverre bare som tømmestasjon. Og han er litt av en storidiot om han mener av forspill bare er for kjærester. Med andre ord han driter en lang blanke i om du nyter eller ikke, han vil bare tømme seg og dra. Han der hadde jeg dumpet for lenge siden! Skaff deg selvrespekt og kutt kontakt, det er IKKE sånn sex skal være!

Anonymkode: 0772b...dfb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Neida slik var det ikke i mitt ene sånne forhold, klinte hadde sex pratet hadde sex spiste pratet hadde sex og pratet litt og jeg dro hjem eller lå over og litt messenger i mellom, men vi skulle ikke ha følelser da.

Det var veldig hyggelig.

AnonymBruker
Skrevet

Er det samme om dere kun ses for sex, han behandler deg respektløst og han er egoistisk. Han driter i deg som menneske og bruker deg for sex. Dette burde du komme deg ut av for du vil brytes ned. 

Anonymkode: a3d9a...070

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å ha en elsker som ikke virker. Kutt ham ut og finn deg en bedre. Nå bedriver du jo bare service for ham. 

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...