AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Hadde synes det var litt rar prioritering men hadde ikke veltet noe lass. Anonymkode: dd868...8b6
MyMichelle Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Jeg liker at menn tar vare på helsen sin. Derfor ville jeg ikke likt at han tok solarium så ofte. Jeg synes heller ikke det er pent å være konstant brun. På den andre siden, om jeg var forelsket i ham, og vi hadde mange felles interesser, så ville jeg selvsagt ikke dumpet han bare fordi han likte solarium.
Løkbolle Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Nei. Forbinder sånt med pappagutter fra Bærum/Asker og Oslo vest.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Skrevet 16. juli 2023 Ja jeg syns solbrune menn er det mest sexy som finnes, men ville oppfordret han til å slutte med solarium pga så høy kreftfare og heller reist på ferie et par ganger i året for å få brunfargen der Anonymkode: e46b9...444
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Skrevet 16. juli 2023 Nei! Jeg synes ikke det å gå solariumsbrun gjennom hele året er noe særlig, og det vitner om dårlig dømmekraft i forhold til hud og hudkreft. Anonymkode: 9fa17...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå