AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Hei. Jeg vet vel i utganspunktet svaret på dette her, men jeg vil gjerne høre med noen andre likevel da jeg synes det er litt sårt likevel… Jeg var på en festival for ett par dager siden og iløpet av kvelden så møtte jeg en fyr som jeg fikk god kjemi med. Vi holdt sammen resten av kvelden og kysset, danset og flørtet før vi dro hjem til meg etterpå. Da hadde vi sex og sovnet. Våknet på morgen og tok en runde til før vi sov litt til og har dro hjem rundt kl 11 ellerno. Siden dette har jeg ikke hørt noenting. Ikke en takk for natten… ingenting. ( har selv ikke sendt noe melding da jeg synes dette er litt skummelt i og med at det kun var en ONS og jeg tror ikke han bor i samme by engang). Vi har hverandre på snapchat og han har ikke slettet meg derfra enda i allfall… Burde jeg sende noe, burde jeg bare la vær å sende noe, slette han eller gi det ett par dager til tilfelle han også tenker det samme som meg? Vet ikke helt hvorfor jeg føler på det… har bare aldri opplevd å ikke høre ett eneste pip i etterkant av noe sånt… Er ikke det at jeg forventer at vi skal møtes igjen eller at det skal bli noe 😊 Anonymkode: f4883...6ce
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...............Er ikke det at jeg forventer at vi skal møtes igjen eller at det skal bli noe Anonymkode: f4883...6ce Så hva vil du egentlig? Herregud. Anonymkode: b4ee9...d08 11 1
Bombasi Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 Er dette ikke dette som er ONS? Man møtes, flørter mye der og da, har sex og deler natten sammen, og aldri hører fra hverandre igjen? Vet ikke, har aldri opplevd det. Heldigvis 8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Hele poenget med ONS er vel at man ikke høres igjen?? Derfor det kalles ONS. Anonymkode: 449b6...52e 4 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Han hadde kontaktet deg på snap om han ville ha mer kontakt. Har opplevd begge deler etter ONS, de som ivrig tar kontakt igjen og tydelig er interessert i å bli kjent og de som blir stille. Blir de stille ønsker de ikke mer kontakt, så holder med deg i å ikke kontakte han på snap men glemme hele fyren og huske på det som en gøy kveld Anonymkode: eba36...242 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Det er jo mulig fyren egentlig hadde dame og fikk akutt dårlig samvittighet. Menn er noen svin, så det er nok en realistisk mulighet på hvorfor du ikke hører fra han nå Anonymkode: 427fd...900 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 Jeg skjønner tankegangen din. Det hadde vært hyggelig med en slags validering av at du var hyggelig selskap, og et bra ligg? Og den ørlille åpningen for noe mer? Men som de andre her sier, så rommer konseptet ONS, at dere kanskje aldri snakkes. Det kan høres kaldt ut, men da må du heller vurdere om slikt passer for deg. Om du sender den meldingen, så har i hvertfall du gjort ditt. Anonymkode: 68caa...39d 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Skrevet 16. juli 2023 Bare se på det som Body Count +1 🙂 Anonymkode: 1f62d...d7b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Skrevet 16. juli 2023 Var det ikke en ONS? Anonymkode: 32320...429 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #10 Skrevet 16. juli 2023 Han sitter sannsynligvis med en dårlig følelse fordi han ikke har hørt noe fra deg. Ikke et takk en gang. Anonymkode: 14124...e99 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #11 Skrevet 16. juli 2023 Dette må være trolletråd? Anonymkode: ea809...c53 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #12 Skrevet 16. juli 2023 Ville ikke sendt noe. Da blir du bare mer lei deg om du ikke får svar. Du har bare erfart hvorfor det er best å gå alene hjem som kvinne. Sånne ting gir aldri en god følelse i ettertid og man føler seg bare brukt. Anonymkode: acb81...e36 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #13 Skrevet 16. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Dette må være trolletråd? Anonymkode: ea809...c53 Helt naturlig og menneskelig at man har slike tanker som ts har etter sex syns jeg, har vært der selv og syns heller det er rart å ha ONS å føle seg kald og totalt likegyldig etterpå. Det er ikke for alle Anonymkode: eba36...242 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #14 Skrevet 16. juli 2023 Du vet hva ONS betyr, ikke sant? Anonymkode: a2689...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #15 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg vet vel i utganspunktet svaret på dette her, men jeg vil gjerne høre med noen andre likevel da jeg synes det er litt sårt likevel… Jeg var på en festival for ett par dager siden og iløpet av kvelden så møtte jeg en fyr som jeg fikk god kjemi med. Vi holdt sammen resten av kvelden og kysset, danset og flørtet før vi dro hjem til meg etterpå. Da hadde vi sex og sovnet. Våknet på morgen og tok en runde til før vi sov litt til og har dro hjem rundt kl 11 ellerno. Siden dette har jeg ikke hørt noenting. Ikke en takk for natten… ingenting. ( har selv ikke sendt noe melding da jeg synes dette er litt skummelt i og med at det kun var en ONS og jeg tror ikke han bor i samme by engang). Vi har hverandre på snapchat og han har ikke slettet meg derfra enda i allfall… Burde jeg sende noe, burde jeg bare la vær å sende noe, slette han eller gi det ett par dager til tilfelle han også tenker det samme som meg? Vet ikke helt hvorfor jeg føler på det… har bare aldri opplevd å ikke høre ett eneste pip i etterkant av noe sånt… Er ikke det at jeg forventer at vi skal møtes igjen eller at det skal bli noe 😊 Anonymkode: f4883...6ce One Night Stand er nettopp det - konseptet er at dere møtes, ligger sammen og aldri møtes igjen. En natts ligg. Selvfølgelig forutsetter det ikke noe videre kontakt etterpå. Derfor har jeg aldri hatt ONS, jeg hadde ikke fikset det. Anonymkode: 559cc...b1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #16 Skrevet 16. juli 2023 Jeg hadde bare slettet han. Han respekterer deg ikke nok til å si takk for i går og du var bare et hull for han. Anonymkode: 2c438...01f 1 1
mellomtomater67 Skrevet 16. juli 2023 #17 Skrevet 16. juli 2023 Samme har skjedd med meg flere ganger. Han ene jeg hadde ons med sletta meg til og med😂 helt normalt. ( dessverre) sånn har d blitt. Ikke nedverdige deg selv ved å skrive til han. Han vil ikke noe mer 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #18 Skrevet 16. juli 2023 En fyr sendte melding til meg etter en ons. Han er i dag mannen min på 10.året😚 Anonymkode: 34e9d...dab 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #19 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du vet hva ONS betyr, ikke sant? Anonymkode: a2689...3d3 Onsdag? Anonymkode: af1ca...fbd 1 2
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2023 #20 Skrevet 16. juli 2023 Bombasi skrev (1 time siden): Er dette ikke dette som er ONS? Man møtes, flørter mye der og da, har sex og deler natten sammen, og aldri hører fra hverandre igjen? Vet ikke, har aldri opplevd det. Heldigvis Stemmer det Men TS: Litt prinsessenykkete at du mener han absolutt skal melde? 🤷♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå