Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Noen som har erfaring med nokadietten her? eller en annen diett?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 kjøpte engang en pakke . Måtte kaste hele skjiten for jeg klarte ikke å få det gørret i meg uten å spy. Styr unna!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Har aldri prøvd nokadietten. Har prøvd nutrilett og den var bare helt for jævlig. Klarte vel et halvt glass,og holdt på spy. Cambridgekuren er ikke så ille,men det smaker jo ikke akkurat godt uansett hvem du tar tror jeg. Spis heller mindre og oftere. Og gå en halvtimes tid hver dag. Det gir resultater. Garantert.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Enig i at du bør styre unna noka dietten. Holdt på å spy av den(sjokoladesmaken) Men modifast(sjokoladesmak) derimot er helt ok. Fås kjøpt på apoteket, men styr unna den med vaniljesmak(den er grusom)!
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har gått mye på nokadietten. Noe spesielt du lurer på?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Takk for svar. Hvordan er smaken (da sikter jeg mest til sjokoladesmaken siden den appelerer mest ) Og hjelper den mener du?
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Takk for svar. Hvordan er smaken (da sikter jeg mest til sjokoladesmaken siden den appelerer mest ) Og hjelper den mener du? ← Smaken er jo helt forskjellig hos folk. Jeg har mikset mellom alle tre variantene (sjokolade, jordbær og vanilje). Om den hjelper? Joda, hvis man går inn for det. Men jeg bruker den ikke lenger som eneste matkilde. Etter 5 mnd med kun shaken og uten å tygge i noe, så sluttet jeg. Jeg orket ikke mer. Men jeg bruker den fortsatt hver dag, men bare ett eller to måltid for å ha litt oversikt over kaloriinntaket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå