Gå til innhold

Billy's pizza i mikro eller ovn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du og hva er best? 

Anonymkode: fedb7...f24

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ovn gjør den hardere, mikro gjør den myk. Liker egentlig mikro best. Men det er ekstremt usunn mat! 

Anonymkode: aba27...024

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mikro. Sunt og godt!

Anonymkode: 1a59d...4b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mikro!

Anonymkode: a66f0...2dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Pizza i mikro er håpløst. Blir noe vasne greier!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mikro. Hensikten med de pizzastykkene er vel at det skal være så lettvint og kjapt som mulig. Ikke at det skal være særlig godt eller sunt.

Anonymkode: 8a7b5...18a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Elsker Billy,s kjører de i micro,n 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Micro?Har folk det ennå?Kastet min for 20 år siden

Anonymkode: e5ba9...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Den har vel for lengst gått av moten for å tilberede mat. Men den har mange praktiske bruksområder enda.

Jeg bruker det bl.a. til opptining av kjøtt, eller hvis jeg har laget en stor gryte/suppe hvor jeg bare skal varme opp en enkelt porsjon. Samt at jeg tiner opp og varmer opp mat som er laget i forveien og frosset ned porsjonsvis.

For oss single som foretrekker hjemmelaget mat fremfor ferdigmat, men ikke har tid/ork til å stå på kjøkkenet hver dag, så er kombinasjonen av fryser og mikro uvurderlig. Vi vet at både nedfrysing og mikro forringer kvaliteten på maten, men alt det man sparer i tid og matsvinn gjør det verdt å ofre litt. Hjemmelaget mat som har blitt frosset ned og gjenoppvarmet i mikro er uansett 100 ganger bedre enn andre lettvinte løsninger med ferdigmat.

Så ja, folk har det enda. For lettvinthetens skyld.

Anonymkode: 8a7b5...18a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hiv Billys' i micro'n og micro'n i ovnen så har du det, vi lever i Norge tross alt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det var da en fryktelig dum ting å gjøre!? 

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt i ovn. Skal serveres sprø. Gjelder også Gorbys og alle sånne ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hiver i microen litt, så tar jeg den ut og ut av posen, legger på litt ekstra ost og siliana salami, og så inn i micro igjen :D 

Spiser det ikke så ofte, men synes det er genialt ha liggende i fryseren hvis jeg uplanlagt skal ut for å være sosial og ikke rekker middag, eller av andre grunner ikke har mer enn 10-15 minutter til å både lage og spise middag. 

Anonymkode: 96a15...866

Skrevet

Ingen fan av Billys, men Gorbys er min "guilty pleasure" når jeg er alene hjemme. I microen selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Billys er en brødskive med smeltet ost og tomatsaus. Spiser heller papp

Anonymkode: 7ec36...3e9

Annonse
Skrevet

Hvis du har muligheten, test airfryer 😜 Jeg hadde ikke spist Billy's på årevis før jeg kjøpte et par på tikronerstilbud forrige uke. I airfryeren ble den sånn passe spisbar for sin sjanger mat 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Tok lik så godt å testet begge deler. For det er jo pizza, og pizza blir jo rart i mikro. Men alle her sier mikro, så da tok jeg lik så godt å forsøkte begge deler. 

Aldri ta billy's i ovn, skjønner ikke hvorfor de foreslår det på pakningen. Ble uspiselig. 
Mikro vinner, så dere hadde riktig. Var overaskende godt. 

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 7.36):

Åjada 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tok lik så godt å testet begge deler. For det er jo pizza, og pizza blir jo rart i mikro. Men alle her sier mikro, så da tok jeg lik så godt å forsøkte begge deler. 

Aldri ta billy's i ovn, skjønner ikke hvorfor de foreslår det på pakningen. Ble uspiselig. 
Mikro vinner, så dere hadde riktig. Var overaskende godt. 

TS

Reiser du til Meny får du den med pepperoni også Coop Xtra har med Taco 😀

Skrevet

begge går men mikro er best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...