Gå til innhold

Nytter kvinner ofte dusjhode som stimulering / orgasme ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når eg dusjer  henger eg alltid rutinemessig dusjhodet på plass i holderen av hygieniske årsaker.

Hver gang   kona er ferdig med morgenstellet ligger  dusjhodet  bestandig   på gulvet i dusjkabinettet.  Av hygeniske årsaker  har eg bedt henne om  at  dusjhode bør henges opp etter bruk. Hva som ligg til grunn for at dusj -hode bestandig ligger  på  gulvet  etter bruk setter eg i samanheng  "understellspyling" hver morgen.  

Er det vanleg blandt kvinner av rent  hygieniske årsaker å foreta understellsvask hver dag ? Hvor vanleg er det at kvinner nytter dusjhodet til klitorisstimuleing, og orgasme ?

Anonymkode: fbc99...277

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig det er er umulig å vite, men ja, vi vasker oss faktisk på den måten.

Anonymkode: fcee0...95c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Understellvask hver dag er vanlig, ja, det er det vel for menn også.

Jeg har ikke for vane å bruke dusjstrålen til nytelse, det er ikke min greie. Men det er sikkert en del som gjør det.  Om din kone gjør det, er det bare hun som vet. 

Anonymkode: 34ce0...299

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mulig de gjør det. Uavhengig av det er det vanlig å rydde opp etter seg før man går ut av dusjen

Anonymkode: 2ebb6...3b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe godt med dusjstråle 

Anonymkode: 3228b...9d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt det på den måten. Min mann pleier å sitte i dusjen så han legger alltid dusjhodet på gulvet. 

Anonymkode: 4bc2a...13e

AnonymBruker
Skrevet

Vasker meg ja, prøvd å bruke til seksuell stimulering men strålen er for myk til å oppnå orgasme og siden det bare er ett tempo med stråle så gir deg meg ikke noe. Må ha variasjon på bevegelsen for å nyte og ikke bare en spyl i fem minutter 

Anonymkode: d925f...ea8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke hygieniske årsaker? 

Anonymkode: 3a909...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, men da skrur jeg av dusjhodet. For spredt stråle når dusjhodet er på. 

Anonymkode: fa3e6...7f4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter dusjen på alle måter, men slett ikke alltid. Og jeg henger som regel opp dusjhodet.

Anonymkode: ea84e...c03

AnonymBruker
Skrevet

Underlivsvask og skylle såpen ekstra godt av føttene. 

Anonymkode: f3f42...7b1

Skrevet

Tja, den kan brukes, men det blir liksom ikke de sykeste orgasmene. Da tar jeg heller vibratoren eller bare fingrer meg.

AnonymBruker
Skrevet

Tar alltid ned dusjhodet og spyler underlivet med massajestrålen for å få av all såpen, samt hodet for å få ut all balsamen, men greier å henge dusjhodet opp igjen. Uhygienisk at det ligger på gulvet. Hun tisser sikkert oftere enn hun får orgasme i dusjen.

Anonymkode: def3d...417

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte dusjhodet til orgasmer, sikkert ca 50% av gangene jeg dusjer. Bruker det også til underlivsvask, ja. Men henger selvsagt opp hodet etter meg.

Anonymkode: d9525...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Dusjhode har aldri fungert for noe annet enn rengjøring for min del.

Anonymkode: 1cfc2...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...