AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #61 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Man vet at man er stygg når man må bruke sminke Anonymkode: b2dd9...eaa Jeg går ut med og uten sminke, jeg veksler mellom begge to. Får høre jeg er pen med og uten sminke, så det du skriver der er bare tull. 😂 Er du kanskje stygg uten og med sminke? Anonymkode: 49aae...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #62 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går ut med og uten sminke, jeg veksler mellom begge to. Får høre jeg er pen med og uten sminke, så det du skriver der er bare tull. 😂 Er du kanskje stygg uten og med sminke? Anonymkode: 49aae...6a7 Det dem mener er at man er uattraktiv hvis man absolutt må fake utseendet sitt for at folk skal like det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 17. juli 2023 #63 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg syns det er så trist at vi som samfunn, gjennom ulike apper, rangerer en persons verdi gjennom utseendet..det er jo helt idiotisk, all den tid et utseende er et øyeblikksbilde. Liker man en person - sånn helt på ordentlig, spiller utseendet liten rolle når alt kommer til alt..for man elsker personen like høyt 20 kg senere, og 150 rynker tilsatt på kroppen. Det er det som er kjærlighet - den følelsen man har når man ser den viktigste personen i livet sitt.. «How did i land you» fordi personen er så vanvittig fin, på innsiden - som gjenspeiles på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #64 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Man vet at man er stygg når man må bruke sminke Anonymkode: b2dd9...eaa Bare tull. De pene menneskene kler sminke bedre enn de stygge uansett. Anonymkode: 96d06...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #65 Del Skrevet 17. juli 2023 Vera skrev (12 minutter siden): Jeg syns det er så trist at vi som samfunn, gjennom ulike apper, rangerer en persons verdi gjennom utseendet..det er jo helt idiotisk, all den tid et utseende er et øyeblikksbilde. Liker man en person - sånn helt på ordentlig, spiller utseendet liten rolle når alt kommer til alt..for man elsker personen like høyt 20 kg senere, og 150 rynker tilsatt på kroppen. Det er det som er kjærlighet - den følelsen man har når man ser den viktigste personen i livet sitt.. «How did i land you» fordi personen er så vanvittig fin, på innsiden - som gjenspeiles på utsiden. Det er fint at du sier det. Men samfunnet har også nådd det punktet at folk som sier slik som du gjør, vanligvis er full av sugarcoating pisspreik. Det kan hende at du er ærlig og det er flott! Men den vestlige verden har nådd det punktet der vi må være skikkelig skeptiske og nihilistiske (riktig ord?) når vi hører komplimenter og søte ord. Spesielt fra folk vi kjenner lite. Slik føler jeg det såfall. Jeg er ikke sint, hverdagen er ikke vanskelig og fortiden min var heller ikke dårlig. Jeg er rett og slett det som jeg foretrekker å kalle: ydmyk pessimist. Jeg er overbevist om at de fleste folk bare tenker på seg selv. Men noen ganger i blant, støter du på vakre anomalier. Mennesker som er dydige og virkelige. Det er disse menneskene jeg vil ha som partner. Great minds think alike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #66 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): 3 ekser er jo masse! Uattraktive menn ville drept for å ha blitt så populære blant det motsatte kjønn Anonymkode: 22b69...f67 Igjen. Dere må ta jomfruhysteriet deres et annet sted. Det er heller ikke "populært" å få en kjæreste som er med deg på grunn av det praktiske. Anonymkode: cc346...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 17. juli 2023 #67 Del Skrevet 17. juli 2023 Drakensson skrev (1 minutt siden): Det er fint at du sier det. Men samfunnet har også nådd det punktet at folk som sier slik som du gjør, vanligvis er full av sugarcoating pisspreik. Det kan hende at du er ærlig og det er flott! Men den vestlige verden har nådd det punktet der vi må være skikkelig skeptiske og nihilistiske (riktig ord?) når vi hører komplimenter og søte ord. Spesielt fra folk vi kjenner lite. Slik føler jeg det såfall. Jeg er ikke sint, hverdagen er ikke vanskelig og fortiden min var heller ikke dårlig. Jeg er rett og slett det som jeg foretrekker å kalle: ydmyk pessimist. Jeg er overbevist om at de fleste folk bare tenker på seg selv. Men noen ganger i blant, støter du på vakre anomalier. Mennesker som er dydige og virkelige. Det er disse menneskene jeg vil ha som partner. Great minds think alike Jeg skjønner hva du skriver, og jeg skjønner hvorfor du skriver det. Men jeg mener det helt oppriktig..jeg har, med hånden på hjertet, aldri falt for noens utseendet..jeg faller for personen. Og, jeg vet at jeg var veldig attraktiv da jeg var singel og på «jakt» etter noen - og kun nok velge og vrake. Uten å virke blærete. Men jeg falt alltid for nerdene..som ikke så i min retning. For meg er intelligens vanvittig sexy. Og - som jeg sier..man blir skuffet om utseendet er det som skal telle i et forhold, for utseendet varer ikke, man forandrer seg gjennom hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #68 Del Skrevet 17. juli 2023 Er du singel? Da er det ingen som vil ha deg. Altså er du ikke attraktiv. Er du gift? Da er det i alle fall noen du er attraktiv for. Anonymkode: 48b06...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #69 Del Skrevet 17. juli 2023 Vera skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner hva du skriver, og jeg skjønner hvorfor du skriver det. Men jeg mener det helt oppriktig..jeg har, med hånden på hjertet, aldri falt for noens utseendet..jeg faller for personen. Og, jeg vet at jeg var veldig attraktiv da jeg var singel og på «jakt» etter noen - og kun nok velge og vrake. Uten å virke blærete. Men jeg falt alltid for nerdene..som ikke så i min retning. For meg er intelligens vanvittig sexy. Og - som jeg sier..man blir skuffet om utseendet er det som skal telle i et forhold, for utseendet varer ikke, man forandrer seg gjennom hele livet. Vakkert. Den er god. Takk for at du delte det 👊 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du singel? Da er det ingen som vil ha deg. Altså er du ikke attraktiv Anonymkode: 48b06...b9c Dette er det dummeste jeg har lest på Kvinneguiden og det er ikke en bra ting ass! Det er mange grunner til at noen er singel, blant annet av frivillige årsaker. Noen er sjenerte, har sosial angst, agorafobi, aromantisk....listen er lang. Det er ikke nødvendigvis det at ingen vil ha dem, men heller det at ingen vet om dem. Nemlig for de de ikke går ut i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #70 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg er mann og har blir nærmest alltid sjekket opp om jeg er på fest og lignende. Så regner med at jeg ikke er dirkete stygg. Men tror ikke jeg er voldsomt kjekke heller for ser jo menn som blir sjekket opp oftere enn meg og av penerere damer enn meg. Anonymkode: 7d2ea...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #71 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 12.59): Er du singel? Da er det ingen som vil ha deg. Altså er du ikke attraktiv. Er du gift? Da er det i alle fall noen du er attraktiv for. Anonymkode: 48b06...b9c Du vet at folk som er gift og har kjæreste har vært singel før de fikk nettopp kjæreste eller ble gift? Har selv vært singel snart et år etter et forhold som varte i 14 år og har barn på deltid. Det betyr overholdet ikke at jeg har planer om å være singel i flere år. Men jeg har et barn å ta hensyn til, og kan derfor ikke kaste meg inn i et forhold etter å ha kjent en mann i to uker liksom. Har sluttet å bli sjokkert over KG 🤷🏼♀️ Anonymkode: c154d...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #72 Del Skrevet 20. juli 2023 Noen få av oss er slående vakker. De aller, aller fleste er helt ok. Og så er det noen få som har vært spesielt uheldig. Jeg tror at menn er noe mer opptatt av «billedskjønn» enn kvinner, men med likestilling og tinder så har det kanskje jevnet seg litt ut? Personlig så er preferansen min «søt». Det betyr at noen kvinner som regnes som «vakre» på en litt sånn kjølig modell-måte ikke er så attraktive i mine øyne. Mens øyne som smiler er veldig attraktivt. Hvis hun åpner munnen og høres helt dust ut så går det fort over dog. Anonymkode: c1cf0...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #73 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg synes dette er vanskelig. Men i speilet synes jeg at jeg ser fin ut, for å være 40 år. Ihvertfall med sminke. Men på bilder andre tar er jeg ikke fin. Da ser jeg tjukk ut. Men tar jeg bilde selv med tlf fremfra så ser det ikke så ille ut. Synes jeg ser forskjellig ut men ganske lik på selfier og i speilet så kjenner meg ikke igjen i bildene andre tar.. 🤣 Kjæresten min synes jeg ser sexy ut og det er nesten egentlig viktigst. Og så må n jo bare jobbe med det man har da. Anonymkode: dd815...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 20. juli 2023 #74 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 12.59): Er du singel? Da er det ingen som vil ha deg. Altså er du ikke attraktiv. Er du gift? Da er det i alle fall noen du er attraktiv for. Anonymkode: 48b06...b9c 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå