Entern Skrevet 17. juli 2023 #41 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan bekrefte det. Men hadde nok introvert og beskjeden utstråling som helt ung i 20-åra, så tror det var grunnen til lite oppmerksomhet fra menn. Hadde utseendet på stell i følge folk. Nå i 30-åra kan jeg merke blikk av og til, men er ikke på arenaer der man blir sjekket opp, hvis man ikke regner ute i Lillestrøm sentrum/ Oslo som arena for å bli sjekket opp da. Det har kun skjedd på vei hjem fra byen i 20-åra. Nå er jeg aldri på byen 😅 Anonymkode: c154d...48d Utstråling og oppførsel har ekstremt mye å si, ditto selvtillit. 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #42 Del Skrevet 17. juli 2023 Vent.....så en "uattraktiv" person kan altså få damene på sin side ved å være naturlig karismatisk og elokvent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #43 Del Skrevet 17. juli 2023 Drakensson skrev (Akkurat nå): Vent.....så en "uattraktiv" person kan altså få damene på sin side ved å være naturlig karismatisk og elokvent? Jepp. Vil si dette er viktigere enn pent ansikt og pene muskler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #44 Del Skrevet 17. juli 2023 Drakensson skrev (2 minutter siden): Vent.....så en "uattraktiv" person kan altså få damene på sin side ved å være naturlig karismatisk og elokvent? Sånn har det vel alltid vært? Men en slik person er jo nødt til å operere på andre arenaer, enn bildebaserte apper. Anonymkode: 3ab89...dcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #45 Del Skrevet 17. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp. Vil si dette er viktigere enn pent ansikt og pene muskler. Say no more. Da hopper jeg inn i gamet lol. Jeg elsker å lede samtaler hvis noen er beskjedne. Det er godt å se at man får noen til å åpne seg. Blir nesten som terapi: en vinn-vinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #46 Del Skrevet 17. juli 2023 Drakensson skrev (4 minutter siden): Say no more. Da hopper jeg inn i gamet lol. Jeg elsker å lede samtaler hvis noen er beskjedne. Det er godt å se at man får noen til å åpne seg. Blir nesten som terapi: en vinn-vinn Go for it 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #47 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn har det vel alltid vært? Men en slik person er jo nødt til å operere på andre arenaer, enn bildebaserte apper. Anonymkode: 3ab89...dcc Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #48 Del Skrevet 17. juli 2023 Refreng skrev (31 minutter siden): Speil reflekterer virkeligheten bedre enn foto. Det er ikke rart du får lite likes på tinder dersom foto av deg er styggere enn hvordan du egentlig ser ut. Har du prøvd å ta bilder i ulike vinkler og i ulikt lys? Noen ser bare styggere ut på bilder, dessverre. Kanskje du vil ha mer suksess om du forsøker gjøre ting der du må møte mennesker ansikt til ansikt? Det går an å bli mobbet for å være stygg som barn, selv om man ikke er det. Dersom man har ødelagt selvtillit, er innadvendt og fremstår som distansert og kjølig- så vil man ikke få komplimenter uansett hvor pen man er. Personen har også hatt mange ekser. Tror du virkelig det er bare fordi det var praktisk som hun sier? Jeg tviler. Noen utvikler ganske ekstreme syn på eget utseende der de tror de er stygge selv når de ser helt normale ut. For noen utvikler det seg til en sykdom man kaller dysmorfofobi Når det er sagt, så får nok ikke alle så mange komplimenter som man kanskje skulle tro. Jeg kan merke at menn er tiltrukket av meg i ny og ne, men jeg kan ikke huske å ha fått kompliment for utseende av andre enn kjæresten min på 10 år. Jeg har ikke hatt MANGE ekser. Har hatt tre. Er over 40. Ingen av eksene var forelsket i meg, viste det seg. Alle kuttet også ut sex helt noen år ut i forholdet. Sikkert fordi jeg er pen, ja 😁 Anonymkode: cc346...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 17. juli 2023 #49 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn har det vel alltid vært? Men en slik person er jo nødt til å operere på andre arenaer, enn bildebaserte apper. Anonymkode: 3ab89...dcc Datingapper har gjort mer skade enn godt. De er ansvarlig for hvor absurd datingkulturen er i dag. Jeg føler at folk ikke ser mennesker. Det føles som om at alt er på et "empirisk" nivå som internett har formet. En checklist. Uheldigvis er mennesker kompliserte og uforutsigbare. Så det er fullt mulig at en person som viser et "red flag" faktisk kan ende opp som en god partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #50 Del Skrevet 17. juli 2023 Drakensson skrev (2 minutter siden): Datingapper har gjort mer skade enn godt. De er ansvarlig for hvor absurd datingkulturen er i dag. Jeg føler at folk ikke ser mennesker. Det føles som om at alt er på et "empirisk" nivå som internett har formet. En checklist. Uheldigvis er mennesker kompliserte og uforutsigbare. Så det er fullt mulig at en person som viser et "red flag" faktisk kan ende opp som en god partner Jepp. Det ligner mest på shopping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 17. juli 2023 #51 Del Skrevet 17. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke hatt MANGE ekser. Har hatt tre. Er over 40. Ingen av eksene var forelsket i meg, viste det seg. Alle kuttet også ut sex helt noen år ut i forholdet. Sikkert fordi jeg er pen, ja 😁 Anonymkode: cc346...be5 3 er mange. De syntes du var pen og hadde sex med deg i flere år før det dukket opp problemer som gjorde at sex døde ut. Du tenkte det var på grunn av utseende, men mer sannsynlig ble du sammen med dårlige menn grunnet lavt selvbilde- og dårlige menn gjør som de vil, er gjerne utro og bytter deg ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #52 Del Skrevet 17. juli 2023 Det er ikke nødvendigvis enten eller. De fleste er normale, og kan svinge begge veier og det kommer da an på øyet som ser. I tillegg spiller ting som selvtillit, sjenanse osv inn. Tør man ikke å ha øyekontakt med folk så vil man ikke oppdage at folk gir en oppmerksomhet for eksempel. På datingapper er det mye forskjellig som spiller inn. Dårlige bilder og dårlig tekst kan gjøre at man får færre likes. Få likes der er ikke nødvendigvis en indikasjon på at man er stygg. Men man kommer ikke bort fra at noen er mer attraktive enn andre. De får nok mye mer oppmerksomhet enn andre om de har selvtilliten i orden. Så har man personlig smak og andre ting som spiller inn. Det er ikke alltid at det er kun utseendet som gjør noen attraktive. Man har også sånne som meg som ikke liker det alle andre liker og setter pris på andre ting enn det majoriteten liker. Anonymkode: e01ef...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #53 Del Skrevet 17. juli 2023 Inverto skrev (13 timer siden): Så, hvordan vet man egentlig om man er stygg eller fin i samfunnets øyne og innen dating? Hva er stygg? Jeg skjønte at jeg var stygg da klasse"kamerater" på ungdomsskolen fortalte meg det, da jeg ble ignorert på fester, og da eldre familiemedlemmer sa at det var bra at jeg var smart nok til å ta en utdannelse og få meg et yrke, for jeg kunne ikke regne med å bli gift. Vel, en utdannelse fikk jeg, og gift ble jeg også, så utseende er heldigvis ikke alt. Anonymkode: 4ce21...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #54 Del Skrevet 17. juli 2023 Selv kan jeg tidvis slite litt med eget selvbilde. Jeg føler ikke jeg passer helt inn i den skjønnhetsstandarden som er satt, jeg har litt skjeve trekk, har litt mer fett på kroppen nå enn det jeg egentlig er komfortabel med, og er langt mer søt enn jeg er vakker. Likevel har jeg skjønt med årene at andre oppfatter meg mye mer attraktiv enn det jeg gjør selv. Jeg får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og har tidvis hatt status i enkelte guttegjenger. Jeg er ganske populær på datingapper, og har alltid vært sammen med og datet veldig pene, attraktive menn. Jeg får ikke så mange komplimenter som går direkte på at jeg er pen sånn i hverdagen (går heller på at jeg alltid er så pent kledd, håret, sminka m.m.), men jeg får alltid høre fra venner, bekjente og familie at jeg er så pen med en gang de har drukket litt alkohol. Så jeg forsøker å bruke den bekreftelsen jeg får til å jobbe med selvbildet mitt. Tror kanskje eget selvbilde henger litt sammen med at jeg ikke var et særlig pent barn. Anonymkode: 34f19...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #55 Del Skrevet 17. juli 2023 Refreng skrev (1 time siden): 3 er mange. De syntes du var pen og hadde sex med deg i flere år før det dukket opp problemer som gjorde at sex døde ut. Du tenkte det var på grunn av utseende, men mer sannsynlig ble du sammen med dårlige menn grunnet lavt selvbilde- og dårlige menn gjør som de vil, er gjerne utro og bytter deg ut etterhvert. 3 ekser/sexpartnere er mange i en alder av 40? Jeg synes du bør ta det jomfruhysteriet ditt og dra et annet sted. Nei, de har aldri syntes jeg var pen, men måtte jo ha sex med meg for å bli sammen. De var utro alle som en, samtidig som de nektet meg sex. De ble sammen med meg av praktiske årsaker. Jeg merker stor forskjell på dem og min nåværende mann, som driter i alt som heter utseende, og har sex med meg fordi han har lyst. Ikke fordi han trenger meg som hushjelp/barneføderske/fasade Anonymkode: cc346...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #56 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønte at jeg var stygg da klasse"kamerater" på ungdomsskolen fortalte meg det, da jeg ble ignorert på fester, og da eldre familiemedlemmer sa at det var bra at jeg var smart nok til å ta en utdannelse og få meg et yrke, for jeg kunne ikke regne med å bli gift. Vel, en utdannelse fikk jeg, og gift ble jeg også, så utseende er heldigvis ikke alt. Anonymkode: 4ce21...6aa Jeg ble kåret til klassens styggeste tre år på rad på ungdomsskolen. Anonymkode: cc346...be5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 17. juli 2023 #57 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg ble kåret til klassens styggeste tre år på rad på ungdomsskolen. Anonymkode: cc346...be5 Lærerene burde fått seg et spark så langt opp i endetarmsåpningen at foten stakk ut av munnen. De burde steppet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #58 Del Skrevet 17. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke hatt MANGE ekser. Har hatt tre. Er over 40. Ingen av eksene var forelsket i meg, viste det seg. Alle kuttet også ut sex helt noen år ut i forholdet. Sikkert fordi jeg er pen, ja 😁 Anonymkode: cc346...be5 3 ekser er jo masse! Uattraktive menn ville drept for å ha blitt så populære blant det motsatte kjønn Anonymkode: 22b69...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #59 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg ble mobbet på ungdomskolen fordi jeg angivelig var så stygg. Samtidig ble jeg kåret til Ballets dronning. Og ble sjekket opp av en voksen mann da jeg var 14, han trodde jeg var student. Som voksen opplever jeg å ha draget. Er 2 dager siden en fremmed ville sjekke meg opp på ei ferge/festival, med komplimenter for både utseende og utstråling. Men jeg har også hørt fra flere menn at de overhodet ikke synes jeg er fin. De som ønsker seg feks ei søt, lav, spinkel jente blir nok skuffet over meg som er litt over snitthøyde for jenter,litt streng i humøret og med mye former (jeg er litt overvektig men det er mest kledelig). Jeg har nok et litt typete utseende. Anonymkode: d396f...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 17. juli 2023 #60 Del Skrevet 17. juli 2023 Interesse fra andre. I tillegg kan man plukke opp i adferden hvor flørtet, nervøse og interesserte andre blir rundt deg. Mange blir jo litt annerledes rundt noen de synes er attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå