Gjest Inverto Skrevet 16. juli 2023 #1 Del Skrevet 16. juli 2023 Hvordan vet man om en egentlig er stygg eller attraktiv i utseendet? Noen sier at man ofte får komplimenter, mens andre mener at når man er fin så får man IKKE komplimenter fordi da tror folk at du allerede vet det. Vi kan sitte her å prate om symmetri i ansiktet og definerte kjever (meg), men det svarer egentlig ikke spørsmålet. Jeg aner ikke om jeg for eksempel er fin eller uattraktiv. Så, hvordan vet man egentlig om man er stygg eller fin i samfunnets øyne og innen dating? Hva er stygg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 16. juli 2023 #2 Del Skrevet 16. juli 2023 Respons på datingapper gir en god pekepinn. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Del Skrevet 16. juli 2023 Man vet at man er stygg når man må bruke sminke Anonymkode: b2dd9...eaa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Del Skrevet 16. juli 2023 Prøv nettsiden hot or not Anonymkode: 2fb3c...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Del Skrevet 16. juli 2023 Siden du skriver "i samfunnets øyne" er det bare å sammenligne seg med de skjønnhetsidealene som gjelder i samfunnet. Men viktig å være obs på at folk fortsatt kan ha selvstendige og individuelle oppfatninger av skjønnhet. Når det kommer til menn syns jeg svært få er visuelt pene, men skjønnheten kommer fra sjarm og personlighet. Dermed blir det umulig å ha en slags mal på hva slags utseende som er pent, med mindre man er i verdens toppklasse som David Beckham og Brad Pitt. Anonymkode: 1fd16...787 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Del Skrevet 16. juli 2023 Man får vel ofte tilbakemeldinger når man er i et forhold, fra familie, venninner/ venner og kolleger. Man legger også merke til om man får flørtende blikk på gata eller blir ofte sjekket opp. Dette sier noe om hvor attraktiv man er. Anonymkode: c154d...48d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. juli 2023 #7 Del Skrevet 16. juli 2023 Interesse fra det annet kjønn er vel en indikasjon på om du er attraktiv eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Del Skrevet 16. juli 2023 Som mann er du attraktiv om du får likes på tinder Anonymkode: 22b69...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som mann er du attraktiv om du får likes på tinder Anonymkode: 22b69...f67 Det er forskjell på 3 likes og 1000 likes 😅 Anonymkode: c154d...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 16. juli 2023 #10 Del Skrevet 16. juli 2023 Mysticgirl skrev (6 minutter siden): Interesse fra det annet kjønn er vel en indikasjon på om du er attraktiv eller ikke. Det kommer vel ann på hvor introvert/beskjeden den personen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #11 Del Skrevet 16. juli 2023 50 minutter siden, norw said: Respons på datingapper gir en god pekepinn. Vel. Jeg som kvinne får veldig mye oppmerksomhet i det virkelige liv og mange som prøver seg på meg både useriøst og seriøst i form av at de er forelsket, får mye blikk på gaten og fremmede kan komme bort å si at jeg er veldig vakker osv. På tinder derimot er jeg ganske oversett, føler jeg generelt er oversett på sosiale medier i form av lite likes. Hadde jeg fulgt respons på sdatingapper/sosiale medier som indikator hadde jeg vært ansett som stygg Anonymkode: 335ee...1d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 16. juli 2023 #12 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg har altids hatt en overveldende frykt for å fremstå som arrogant og eplekjekk, spesielt her i Norge med Janteloven etc. Jeg nekter å svare på om jeg er fin eller ikke, fordi jeg vil ikke dumme meg ut og høres vrangforestilt eller arrogant Det er litt vanskelig. Fordi jeg aner ikke om jeg er fin eller ikke og derved vet jeg heller ikke om det er realistisk at jeg skal date og håpe på en partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #13 Del Skrevet 16. juli 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vel. Jeg som kvinne får veldig mye oppmerksomhet i det virkelige liv og mange som prøver seg på meg både useriøst og seriøst i form av at de er forelsket, får mye blikk på gaten og fremmede kan komme bort å si at jeg er veldig vakker osv. På tinder derimot er jeg ganske oversett, føler jeg generelt er oversett på sosiale medier i form av lite likes. Hadde jeg fulgt respons på sdatingapper/sosiale medier som indikator hadde jeg vært ansett som stygg Anonymkode: 335ee...1d7 Jeg får ikke like mye oppmerksomhet som du beskriver, men definitivt mer i virkeligheten enn på datingapper. Har blitt beskrevet som "søt", men er nok ingen klassisk skjønnet med symmetrisk ansikt. Men tror jeg har utstråling og er høy og slank, så det er vel kanskje attraktivt og mer synlig i virkeligheten. Anonymkode: 8d0b3...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 16. juli 2023 #14 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vel. Jeg som kvinne får veldig mye oppmerksomhet i det virkelige liv og mange som prøver seg på meg både useriøst og seriøst i form av at de er forelsket, får mye blikk på gaten og fremmede kan komme bort å si at jeg er veldig vakker osv. På tinder derimot er jeg ganske oversett, føler jeg generelt er oversett på sosiale medier i form av lite likes. Hadde jeg fulgt respons på sdatingapper/sosiale medier som indikator hadde jeg vært ansett som stygg Anonymkode: 335ee...1d7 Kan skyldes dårlige bilder, dårlig tekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #15 Del Skrevet 16. juli 2023 Hvilken kjendis er du mest lik da? Om du måtte velge en? Anonymkode: d427d...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 16. juli 2023 #16 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken kjendis er du mest lik da? Om du måtte velge en? Anonymkode: d427d...7ee Den var vanskelig. Og jeg er så ignorant om kjendiser haha. Den mest "like" jeg vet om er vel Taylor Lautner. Men han ser mye snillere ut enn meg xD Jeg har et ganske deadpan ansikt xD ser veldig dømmende ut. Se for deg Kirsten Stewart's sjeleløse ansiktsuttrykk på Lautner. There you go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuss Skrevet 16. juli 2023 #17 Del Skrevet 16. juli 2023 Inverto skrev (20 minutter siden): Jeg har altids hatt en overveldende frykt for å fremstå som arrogant og eplekjekk, spesielt her i Norge med Janteloven etc. Jeg nekter å svare på om jeg er fin eller ikke, fordi jeg vil ikke dumme meg ut og høres vrangforestilt eller arrogant Det er litt vanskelig. Fordi jeg aner ikke om jeg er fin eller ikke og derved vet jeg heller ikke om det er realistisk at jeg skal date og håpe på en partner Klart det er realistisk at du kan date og håpe på en partner om du hopper i det. Det eneste du kan være helt sikker på er at det ikke skjer noen ting om du sitter på gjerdet. Så gjelder det å finne en arena som passer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #18 Del Skrevet 16. juli 2023 Man ser seg i speilet og håper på positiv respons. Anonymkode: 1abe8...d75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2023 #19 Del Skrevet 16. juli 2023 Mysticgirl skrev (57 minutter siden): Interesse fra det annet kjønn er vel en indikasjon på om du er attraktiv eller ikke. Jepp👍 Og fysisk utseende er slett ikke det eneste som teller der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #20 Del Skrevet 16. juli 2023 Du merker det om de ser deg i øynene og holder blikket eller ikke. Anonymkode: 643b8...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå