Gå til innhold

Får så mye luft i magen ved besøk av noen man liker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter sjeldent med at jeg er oppblåst eller har luft i magen, men jeg får det hver gang hvis jeg f.eks har overnatting eller skal overnatte hos en mann jeg har følelser for. Dette skjer ikke hvis jeg har overnatting av en venn eller noen jeg ikke liker på den måten. Man tenker kanskje at man holder igjen luft osv, men jeg sitter ikke å promper når jeg har besøk av venner /familie eller lignende heller så virker ikke som det er årsaken heller. 

Er det flere som opplever dette? Siste jeg datet hadde heldigvis hund og måtte innimellom ut å lufte hunden når vi var sammen. Jeg sa da alltid nei til å bli med fordi jeg måtte få ut all luften i fred (fortalte ikke det da). Er helt ekstreme mengder som kommer da, som om jeg er en ballong. Får ikke sove på natten eller noe hvis jeg skal sove med en mann og det blir anspent med sex osv fordi jeg er redd for å ikke klare å holde det igjen og det gjør vondt. 

Fler som opplevet at dette skjer kun når man er med en man liker ? 

Anonymkode: 3d728...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikkert litt anspent og stressa, også går du nok med mer ubehagelige klær enn du ellers gjør. Og om du er alene så har du nok mer avslappende stillinger (ligging i sofaen f.eks:) enn hva du har når du har en beiler der:)

Skrevet

Det er bare fordi du anspenner deg. Du må slappe av. Det er ikke farlig om du slipper en fis eller mer. Bare for å nevne det. 

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Du er sikkert litt anspent og stressa, også går du nok med mer ubehagelige klær enn du ellers gjør. Og om du er alene så har du nok mer avslappende stillinger (ligging i sofaen f.eks:) enn hva du har når du har en beiler der:)

Men hva er det som skaper all den luften uansett? Stresset? Er jo voldsomt mye luft 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Det er bare fordi du anspenner deg. Du må slappe av. Det er ikke farlig om du slipper en fis eller mer. Bare for å nevne det. 

Neida, farlig er det ikke, men det er ikke sjarmerende heller når man nettopp har begynt å date. Så der kommer ikke til å skje at jeg sitter å promper høylytt forran en jeg nettopp har begynt å date. 

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal gjøre det i det hele tatt.... 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva er det som skaper all den luften uansett? Stresset? Er jo voldsomt mye luft 

Ja, sikkert stress og press mot magen av trange klær. Men du er kanskje også mer nervøs når du spiser sammen med han, og spiser litt annen type mat enn du vanligvis gjør? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får luft i magen når jeg er nervøs. Det vil nok roe seg når du blir litt mer trygg. Prøv å sett av tid til å gå skikkelig på do før du går der. Det går seg til 😊 jeg er faktisk usikker på akkurat hvorfor luft oppstår når man er stresset/ nervøs...

Anonymkode: 6ddd8...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får luft i magen når jeg er nervøs. Det vil nok roe seg når du blir litt mer trygg. Prøv å sett av tid til å gå skikkelig på do før du går der. Det går seg til 😊 jeg er faktisk usikker på akkurat hvorfor luft oppstår når man er stresset/ nervøs...

Anonymkode: 6ddd8...0e6

Kroppen har nok med å forberede muskler og sånt på å flykte (ved stress/nervøsitet), og den driter litt i tarmfunksjonen akkurat da:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...