AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Har nylig kjøpt med en hytte på fjellet. Hytta har et stort soverom og to små. De små soverommene har begge hver sin køyeseng og et skrivebord, rommene er nesten identiske. Jeg er alene med et barn på tre år og et barn på fire år. De har forskjellige kjønn. De har hvert sitt rom hjemme, men er usikker på om jeg skal gi dem hvert sitt rom på hytta. Dette pga vi sikkert kommer til å ha gjester av og til. Ser for meg at barna kan ha med venner på hytta, når de blir større. Noen med erfaring eller tanker rundt dette? Anonymkode: 6b32e...813
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 De har hvert sitt rom, hvis de har med venner sover deres venner i deres rom, hvis dere får andre gjester omrokkerer dere ut i fra hvem og hvor mange gjester? Anonymkode: 6f4c2...941 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 Her har ikke barna egne rom på hytta, dem blir flyttet på alt ettersom hvem som skal komme på besøk etc. Har 3 soverom og to anneks. Når vi reiser uten gjester har dem hvert sitt rom 😊 Anonymkode: 7fbf8...801 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har nylig kjøpt med en hytte på fjellet. Hytta har et stort soverom og to små. De små soverommene har begge hver sin køyeseng og et skrivebord, rommene er nesten identiske. Jeg er alene med et barn på tre år og et barn på fire år. De har forskjellige kjønn. De har hvert sitt rom hjemme, men er usikker på om jeg skal gi dem hvert sitt rom på hytta. Dette pga vi sikkert kommer til å ha gjester av og til. Ser for meg at barna kan ha med venner på hytta, når de blir større. Noen med erfaring eller tanker rundt dette? Anonymkode: 6b32e...813 Ville gitt de hver sitt rom av samme størrelse, der har de vennene sine på sine rom. Er det gjester kan søskene dele rom og gjester ta det ene rommet. Sovesofa i stuen? Anonymkode: a108a...a9f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå