AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Del Skrevet 16. juli 2023 Dere som ikke er allergiske: Velger dere røytefrie hunderaser eller ikke og hvorfor? Hva er den perfekte pelsen synes du og hvorfor? Jeg er usikker på hva jeg ønsker selv. Anonymkode: 86963...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Del Skrevet 16. juli 2023 Røytefri betyr som regel mye pelsstell fort holde flokefri, så nei ikke min type hund Anonymkode: 00e31...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Del Skrevet 16. juli 2023 Puddel. Vi holder de kortklipte og slipper da mye pelsstell. Anonymkode: 7962b...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 16. juli 2023 #4 Del Skrevet 16. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere som ikke er allergiske: Velger dere røytefrie hunderaser eller ikke og hvorfor? Hva er den perfekte pelsen synes du og hvorfor? Jeg er usikker på hva jeg ønsker selv. Anonymkode: 86963...c23 Har en bichon frise, er ikke allergisk selv, men sønnen min har tendenser og har reagert før. Jeg syntes det er veldig greit med røytefri hund, børster en gang om dagen og klipper ned pelsen innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 16. juli 2023 #5 Del Skrevet 16. juli 2023 Lagotto, synes ikke det er mye pelsstell. Klipper jevnlig så den er relativt kort. Hadde nok støvsuging med katter i huset og ønsket ikke enda mer pels overalt. Har ikke angra et sekund, bare sjeleglad hver gang andre klager over røytenee hund.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 16. juli 2023 #6 Del Skrevet 16. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Røytefri betyr som regel mye pelsstell fort holde flokefri, så nei ikke min type hund Anonymkode: 00e31...32d ikke mye dersom man børster jevnlig og holder pelsen kort. En venninne har en bulldogg og den røyter noe helt grusomt, vil mye heller bruke noen minutter av dagen på pelsstell hvis jeg slipper konstant røyting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 16. juli 2023 #7 Del Skrevet 16. juli 2023 Har puddel delvis fordi den ikke røyter og fordi den er lettlært. Må selvfølgelig klippes jevnlig, men synes det er deilig at den kan ligge i sofaen uten at det ligger igjen hår der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 16. juli 2023 #8 Del Skrevet 16. juli 2023 Har puddel. Syns innimellom pelsstell er kjipt, helt til jeg besøker venner med hunder som røyter og drar hjem med hår overalt 😜 Kortklipt frisyre gir egentlig minimalt med arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Del Skrevet 16. juli 2023 Har puddel nr 2 og 3 nå. Er ikke allergisk, men klipper mye heller bikkjene ned hver 2./3. måned enn å ha pels overalt! Bruker ca halvannen time pr hund, mye mindre enn støvsuging og irritasjon over hår overalt. Anonymkode: d4199...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 17. juli 2023 #10 Del Skrevet 17. juli 2023 Tror aldri jeg kan ha røytehund igjen. Vår nappes to-tre ganger i året, børstes hver uke, og vaskes etter behov. Vesentlig mindre jobb og mindre irriterende enn å måtte støvsuge, banke tepper, og rulle over klær flere ganger ukentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sb88 Skrevet 17. juli 2023 #11 Del Skrevet 17. juli 2023 Vi har bichon frisé valgte mest pga lynne å at rasen var mye av det vi ønsket i en hund. Vi ønsket liten rase nå pga vi har små barn. Vi hadde stor hund før. Vi har flere så det blir litt pelsstell men vi holder pelsen kort å børster hver hund ca 1 gang i uka å bader hver hund ca hver 3 uke. Ingen røyting er et stort pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #12 Del Skrevet 18. juli 2023 Har en rase som skal nappest, kommer aldri til å ha vanlig «røyte» hund igjen😉 Anonymkode: 55330...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå