AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Lurer på om jeg skal ta graviditetstest men jeg blør i dag men har hørt om at noen blør tidlig i graviditeten. Kan mensen gi falske svar på graviditetstest? Er det dumt og teste nå? Hva er forskjellen på og blø i graviditet i forhold til vanlig mensen? Har skikkelig på følelsen jeg er gravid men mulig jeg tar skikkelig feil. Men vil bare høre om noen her har erfaringer? Takk for svar Anonymkode: 19037...727
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på om jeg skal ta graviditetstest men jeg blør i dag men har hørt om at noen blør tidlig i graviditeten. Kan mensen gi falske svar på graviditetstest? Er det dumt og teste nå? Hva er forskjellen på og blø i graviditet i forhold til vanlig mensen? Har skikkelig på følelsen jeg er gravid men mulig jeg tar skikkelig feil. Men vil bare høre om noen her har erfaringer? Takk for svar Anonymkode: 19037...727 Ta en test så får du svaret.. Det at du blør påvirker ikke resultatet av testen. Det kan være du har fått mensen, det kan være du har en helt ufarlig blødning og er gravid og alt går fint, det kan være en spontanabort. Det er mye vanligere å blø tidlig i svangerskap enn mange tror.. Mengden man blør varierer fra person til person.. Noen har blødninger langt ut i svangerskap, andre blør ikke en dråpe.. ta en test så vet du Anonymkode: 85e24...49f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 Er vel dessverre størst sannsynlighet for at det er mensen, men ta en test du☺️ Anonymkode: bb13d...743
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Tenkte at jeg tar en test men ville høre deres tanker og erfaringer, takk for svar og håper flere kommer med tanker, erfaringer og tips Anonymkode: 19037...727
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenkte at jeg tar en test men ville høre deres tanker og erfaringer, takk for svar og håper flere kommer med tanker, erfaringer og tips Anonymkode: 19037...727 Er jo bare å ta den testen. Herregud. Anonymkode: 31cd6...05b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Det spørs om du vil vite at du har fx kjemisk eller om du vil la det gå litt tid og bare vite du fikk mensen Anonymkode: ef3bb...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå