Gå til innhold

Hvor henger du fra deg veska ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kommer hjem etter end arbeids/-studie dag, hvor henger du fra deg veska di? Jeg sliter - finner liksom ikke den rette plassen... :forvirret: Kan ikke henge den i noe skap i gangen ( for liten gang... :forvirret: ), kjøkkenet har heller ikke plass til en ekstra veske/sekk. (Holder med barnas!).

Hvor gjør du av din? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På stumtjeneren i gangen.

Skrevet

Til min partner store forargelse så ender vesken min overalt. Han har laget en krok i gangen for den, men den bruker jeg aldri. Så har han laget flere kroker på innsiden av skapet i yttergangen, men der henger det allerede 7 stk. så der er det lite plass. Så da ender den overalt.

Skrevet

på golvet ved spisestuebordet

(kommer inn dit etter å ha gått inn i "gangen")

Skrevet (endret)

Det er litt forskjellig. Det kommer helt an på om jeg tar mobilen ut av vesken.

De 2 "faste" plassene er rett neden for trappen og en knagg på kontoret.

Jeg kan ikke ha vesken "overalt" hvis jeg tar ut mobilen for da er risikoen for at jeg ikke husker hvor den er og ikke finner ut heller ganske stor :ler:

Endret av Trille
Skrevet

Jeg har ganske mange og bytter litt sånn etter antrekk så jeg har veskene mine i en stor brun kurv på gulvet i klesskapet mitt jeg :sjenert:

Men fra jeg kommer inn døra og til jeg får de i kurven sin igjen så henger de på trappegelenderet.

Gjest Bestemor Duck
Skrevet

Den blir igjen i bilen. Det er en sånn knapp man kan dra ut på dashbordet. Choken tror jeg den heter. Har gammel bil.

Skrevet
Den blir igjen i bilen. Det er en sånn knapp man kan dra ut på dashbordet. Choken tror jeg den heter. Har gammel bil.

:ler:

Jeg har to skuffer i skapet i gangen til de jeg bruker mest.......

Så som oftest så havner den der.

Skrevet

Den havner stort sett på gulvet med en gang jeg kommer inn døra.

Skrevet

Enten på en knagg i gangen eller på kjøkkenskapknotten.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har faktisk skrudd opp to knaggrekker over hverandre, på en vegg innenfor gangdøra. Kun til vesker :sjenert:

Skrevet

På kjøkkenet.

Jeg sitter på kjøkkenet og jobber eller knotter på dataen om kvelden og da er det greit å ha den tilgjengelig. Enten PÅ bordet, UNDER bordet eller på en stol.

Skrevet

Jeg hadde flere ( 6-8 ) knagger hengende rundt storspeilet i gangen før vi pusset opp. Etterpå passet det ikke inn, samtidig som det gikk ( går kanskje...?!) folk rundt i nabolaget som stjal jakker i gangen... :forvirret: Nå henger den ved siden av kjøkkenhåndklærne eller på sofaen på kontoret, men har liksom ikke fått sin "faste" plass...

Skrevet

Som oftest settes den i en stol i gangen eller henges på stolen jeg har har ved maskinen.

Alle de 58 andre ligger i en kurvkiste i gangen.

Når jeg kjøper meg noe eget skal jeg ha hyller jeg setter frem de fineste skoene og veskene *drømme*

Skrevet

Jeg bytter ofte vesker, noen henger på stumtjeneren i gangen, andre i bigangen, noen i en kommode og resten i nederste hylle i klesskapet. Det med en egen kurv hørtes ikke dumt ut..

Min veske ligger som regel enten på gulvet eller på benken i bi - inngangen...

Skrevet

De ytterst få gangene jeg bruker veske blir den liggende hvor som helst jeg slenger den fra meg når jeg kommer hjem... Kanskje oftest på knaggen under jakken ;)

Skrevet

noen er i klesskapet på soverommet, noen er på gulvet på soverommet, noen henger på knaggen under jakkene i gangen, den jeg bruker akkurat nå er enten på bordet i gangen eller på spisebordet eller på en spisebordstol.

Skrevet

Jeg henger veska mi fra meg på styret på ergometersykkelen! Den er veldig fin å henge fra seg vesker på, det er faktisk det den blir mest brukt til når jeg tenker meg om! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...