Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tatt laserbehandling på klinikk i underlivet? Hvor mange behandlinger måtte du ha før du var hårfri? 

Anonymkode: 305f5...199

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 7 behandlinger. Ikke hårfri, men deler vokser veldig lite nå, men det betyr at det er flekkete 😂 Fremdeles veldig mye helt nederst/innerst, for der kan de ikke bruke samme styrke.  

Anonymkode: 0fb73...f36

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har hatt 7 behandlinger. Ikke hårfri, men deler vokser veldig lite nå, men det betyr at det er flekkete 😂 Fremdeles veldig mye helt nederst/innerst, for der kan de ikke bruke samme styrke.  

Anonymkode: 

Takk for svar! Har de sagt noe om hvor mange behandlinger de tror du må ha?😃

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Anonymaa said:

Takk for svar! Har de sagt noe om hvor mange behandlinger de tror du må ha?😃

De sa at det forventes rundt åtte runder, men at det er forskjellig for alle. Jeg tror de sier det fordi de vet at alle som har kommet så langt i løpet kommer til å ville fortsette til det er helt hårfritt, selv om det så blir opp til 14-15 🙄

Med det sagt, jeg er glad for å ha gjort det, men jeg skulle ønske jeg hadde visst at det ville trengt flere runder, så jeg kunne spart opp litt lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Hva koster det per runde?

Anonymkode: 77029...df2

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva koster det per runde?

Anonymkode: 77029...df2

Jeg betalte 800 per runde for legger, armhuler og full brasiliansk, men jeg bor i utlandet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syv runder, og de mørkeste hårene forsvant. Men det satt igjen masse blondt hår og litt mørkere blondt hår (jeg ante ikke engang at jeg hadde blondt hår der bede), så jeg ble ikke hårfri. Kostet 1200,- pr behandling, gjorde skikkelig vondt under behandlingen, så jeg orket ikke enda flere runder for å ta resten. Nå, et par-tre år senere, er mye av det gamle tilbake.

Anonymkode: 9959e...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...