AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Jeg skal til Miami snart og vurderer å ta en tur til Everglades. Selv om jeg er livredd krokodiller. Men det virker litt spennende likevel, også liker jeg utrolig nok reptiler. Noen som har vært på en slik tur, og hvordan var det? Jeg har ikke bil men ser mange tilbyr seg å hente på hotellet så det ordner seg. Anonymkode: c2162...806
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 Har vært der to ganger, vi kjørte bil selv dit. Man blir kjørt i båt sammen med flere andre, der han som kjører båten snakker litt. Første gangen så vi noen alligatorsnuter her og der på nært hold, men ikke så mye mer. Andre gangen var turen helt spektakulær, med en guide som lokket til seg alligatorene, og vi kunne tatt på de. Helt fantastisk, faktisk. Showet de har etterpå på land kan jeg derimot greie meg uten. Du kan også velge å holde en liten alligator eller slange etter showet. Anonymkode: 7d5d9...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Jeg kan absolutt anbefale en dagstur i Everglades, men ikke flere dager. Anonymkode: 5875b...609
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Ja, jeg har vært der. Synes det var spennende og litt skummelt. Hadde gjerne gjort det igjen. Anonymkode: 25aa4...094
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Kan anbefales som dagstur. Jeg ble hentet på hotellet i Miami og var på utflukt med sånne luftbåter. Vi så MASSE alligatorer, det er et helt særegent sted, og det var gøy å kjøre fort med de båtene. 😊 Anonymkode: 7169d...606 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan anbefales som dagstur. Jeg ble hentet på hotellet i Miami og var på utflukt med sånne luftbåter. Vi så MASSE alligatorer, det er et helt særegent sted, og det var gøy å kjøre fort med de båtene. 😊 Anonymkode: 7169d...606 Takk for tips, det høres gøy ut Tror jeg skal satse på det når jeg først er der. Jeg er veldig glad i iguanaer, kanskje det er et sted jeg kan se de og. Alligatorer er veldig skumle men samtidig så er jeg litt fascinert av dem og. Anonymkode: c2162...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå