AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Har nå lett alle steder jeg kan komme på, under dyna, i klesskapet, oppå kjøkkenskapet, under sofa og alle andre steder han muligens kan være. Utendørs er utelukket. Anonymkode: 1ef97...edf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 Dere har ikke et høyt skap som går bare nesten til taket? Fant pus der for mange år siden da vi ikke kunne skjønne hvor hu gjorde av seg inne Anonymkode: ffb4d...cb5
Motelvibes Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Inni skap, inni skuffe, inni klesskap. Innie kjøkkenskap. Under sofa. Under seng. Inni hylle under senga. Bak gardin/forheng. Oppå klesskap. Er det varmt til den?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 Har du prøv å riste på en pose med godbiter, om katten er vant med å få det? Min kommer som en kule hver gang jeg gjør det iallfall hvis jeg ikke finner henne eller hun ikke kommer når jeg roper navnet. Anonymkode: 36a4c...c55 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 Fant han bak vaskemaskinen. Er veldig trangt og smalt bak der så hvordan han kom seg inn aner jeg ikke 😅 Anonymkode: 1ef97...edf 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå