Gå til innhold

Hvor lenge etter abort positiv graviditets test

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge etter abort hadde du positiv graviditets test?

Jeg har positiv test nå 4 uker etter og er bekymret for at det kan være rester. Har dog ikke smerter eller store blødninger.

Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 46f0c...e98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk beskjed av legen to uker.

Anonymkode: 41e51...85e

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor høy hcg man hadde ved abort/hvor langt man var kommet. Men den går relativt raskt ned. Jeg har hatt rester. Jeg hadde bare menssmerter men blødde MYE. Du merker noe er galt for å si det sånn.

Anonymkode: a71fb...bc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kommer an på hvor høy hcg man hadde ved abort/hvor langt man var kommet. Men den går relativt raskt ned. Jeg har hatt rester. Jeg hadde bare menssmerter men blødde MYE. Du merker noe er galt for å si det sånn.

Anonymkode: a71fb...bc0

Jeg var 7 uker på vei, men kraftige graviditets symptomer så kanskje nivået var ganske høyt (målte ikke, visste ikke at man kunne spørre om det). Når oppdaget du at du hadde rester? Jeg blødde MYE de første to ukene og så roet det seg. 

Anonymkode: 46f0c...e98

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

jeg var ca 8 uke på vei. Vi fant ikke ut av abort for ultralyd i uke 11. jeg trengte hjelp med abort fra sykehus og fikk beskjed å tar ny graviditetstest 5 uke etter jeg tok første tablett. Denne var positiv, falsk-  tok 2 HCG tester på fastlegen. 
viktig at man følger opp etter en abort, spontan eller medisinsk. 
Vi fikk også beskjed og venter 1 syklus med prøving. 

lykke til 

Anonymkode: aa3e3...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...