Gå til innhold

Hvordan er ferien deres og sommeren så langt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt å være sammen som familie? Eller deilig med fri og bare velstand?

Anonymkode: ccc9c...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sommeren er min favoritt tid, virkelig:sol:Nyter årstiden selv om det er 2 uker til ferie. Nå har jeg ikke barn og skal bare nyte ferien med ro og gjøre lystbetonte ting, kose meg, ha fri og velstand. Ingen skrikunger, ingen søsken krangler, ingen tvunget familie ferie men rett og slett ferie. Tid til å slappe av, koble ut, være fri:skya:

Men sommeren til nå har vært helt super; fine dager, mye ute, bikinivær, jordbærspising : bare latt humla suse, lesing av bøker, piknik, bading, hengekøye turer ute med primusen og soveposen i sekken, bare ta spontsne turer enten med mann og hund, venner eller aleine..

Alt er så mye enklere og bedre sommerstid. Så jeg har det som plommen i egget og nyter

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dødsfall i nær familie har preget sommerferien min i år. Den ble ikke slik den skulle, men en kan ikke alltid vite hva som kommer ens vei. Uansett prioriterte mannen og meg, og datteren vår en liten tur til utlandet. Som ble en nødvendig høydepunkt i ferien. Godt med et avbrekk og helt nødvendig å koble av.

Anonymkode: 92fa3...2f2

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Den ferien her reddet forholdet vårt, så ferien har vært fantastisk. 

Fra å skulle til mekling til uken, til at vi har kost oss sammen i tre uker, og virkelig fått pratet ut, og samboer endelig åpent øynene.

Anonymkode: 43874...93f

• Hjerte 3
Skrevet

Hvert stille og rolig så langt. 👍🏿

AnonymBruker
Skrevet

Sliten småbarnsmor her 🙋🏼‍♀️ sommeren er virkelig ikke min favorittårstid - jeg tåler dårlig sterk sol, varme og å være sammen med folk 24/7. Det hadde nok vært litt annerledes om jeg hadde vært alene, kunnet prioritere egne ønsker og hatt fred og ro. Når det er sagt så har vi som familie mange gode minner å se tilbake på så langt i sommer også - jeg sitter ikke i en krok og surmuler bare fordi jeg egentlig trives best i andre omgivelser ☺️

Anonymkode: 28d36...ab1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sommeren så langt har vært bra, skal ha sein ferie i år og ser veldig frem mot det😊

God sommer 🌞

Anonymkode: b9466...8da

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg har kost oss masse sammen, vært i utlandet, vært på hagefest, besøkt svigers, hatt lange, late dager i senga og hatt weekendbesøk av to, gode venninner. Planene fremmover er sverigetur, vennepar på middagsbesøk,  samboer skal på hyttetur med kompisgjengen en helg og jeg får min mor på besøk hele den helgen - vi skal drikke vin og skravle og se jentefilmer. Så blir det hyttetur og flere late dager i senga resten og lade batteriene litt - passer meg ypperlig at det regner litt for tiden ❤️

Anonymkode: 6d2f7...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...