Gå til innhold

Vil folk se rart på meg om jeg drar uten barn på et family selection hotell i syden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt meg på en sydentur alene og ser etter hotell med kort avstand til strand og kollektivforbindelser, og helst basseng og restaurant på hotellet. Det er flere av hotellene som oppfyller kravene i min priskategori men ser nå at et av de såkalte "family selection" hotellene er 2000 kr billigere enn nabohotellet som ikke har noen spesiell label.

Kommer folk til å se rart på meg om jeg drar på et slikt hotell uten barn? Vet at mange som reiser uten barn velger mer voksenvennlige plasser, men for meg gjør det ikke noe. Også greit å få en bra pris og hotellet oppfyller som sagt alle kravene mine. Hadde du tenkt noe?

Anonymkode: aa7c8...999

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har tenkt meg på en sydentur alene og ser etter hotell med kort avstand til strand og kollektivforbindelser, og helst basseng og restaurant på hotellet. Det er flere av hotellene som oppfyller kravene i min priskategori men ser nå at et av de såkalte "family selection" hotellene er 2000 kr billigere enn nabohotellet som ikke har noen spesiell label.

Kommer folk til å se rart på meg om jeg drar på et slikt hotell uten barn? Vet at mange som reiser uten barn velger mer voksenvennlige plasser, men for meg gjør det ikke noe. Også greit å få en bra pris og hotellet oppfyller som sagt alle kravene mine. Hadde du tenkt noe?

Anonymkode: aa7c8...999

Nei, men du går nok fort lei av bæsj i bassenget

Anonymkode: a813b...63c

AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde ikke det, så sant du ikke er en middelaldrende mann

Anonymkode: 6ddd3...219

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tenkt på det, men barnevennlige hotell er gjerne mer støyete, særlig rundt bassengområdet. Har barn selv, men ville aldri valgt barnevennlig hotell hvis jeg reiste uten barna. 

Anonymkode: af710...601

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei bare kjør på ts. Skulle gjerne gjort det selv, men tørr ikke reise alene (flyturen osv). Ellers hadde jeg gladelig bodd på et sånt hotell. Jeg er ikke noe bassengtype men hadde bare syntes det var koselig med barneskrål og latter fra balkongen🥰🍹

Anonymkode: 7282f...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...