Gå til innhold

Hvorfor er det mindre attraktive kvinner som alltid "skriker høyest" i kommentarfeltet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg påpeke at jeg foretrekker å ikke vurdere mennesker ut ifra deres utseende, men i denne sammenhengen er det nødvendig for å forstå poenget jeg vil fremheve. Jeg legger merke til mange artikler i nettaviser og på Facebook der det blir snakket om kvinner i forskjellige aldersgrupper som er single og tilsynelatende ikke er interessert i å finne en partner. Noen uttalelser lyder som følger: "En 40 år gammel kvinne", "En 30 år gammel kvinne", osv., "Hun er 53 år gammel, uten kjæreste og har ingen intensjon om å finne en". Disse kvinnene uttrykker at de trives med å være single og mener at menn ikke er verdt besværet. Det er interessant å merke seg at det virker som om rundt 90% av disse kvinnene er mindre attraktive blant menn. Så langt har jeg ikke sett en attraktiv kvinne som offentlig erklærer hvor fantastisk det er å være singel og som søker oppmerksomhet i aviser og magasiner for å uttrykke denne holdningen.

Og det samme gjelder også menn, Chads etc, klager aldri på det, dem klager på at dem kan få alle damer 🤪

Anonymkode: 67d6f...630

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi disse damene er sure og bitre fordi yngre mer attraktive jenter er det menn av kvalitet vil ha. 

Anonymkode: 10bf2...3c1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi disse damene er sure og bitre fordi yngre mer attraktive jenter er det menn av kvalitet vil ha. 

Menn av kvalitet? Det finnes ikke kvalitetsmenn😂

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvalitetsmenn går ikke etter mye yngre kvinner. De er som regel godt etablert med kvinner på damme alder, som de traff i 20 årene og fikk barn med i slutten av 20 årene/starten av 30-årene.

Anonymkode: f3e47...421

• Liker 21
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Finnes det kvalitets kvinner...? neppe. Så der stiller kjønnene likt.

Anonymkode: 0b6b4...958

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut allerede i tidlig 20 årene at singellivet er best ,og det var ikke slik at menn ikke var interessert 🙂

Anonymkode: d7aad...5ec

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Først vil jeg påpeke at jeg foretrekker å ikke vurdere mennesker ut ifra deres utseende, men i denne sammenhengen er det nødvendig for å forstå poenget jeg vil fremheve. Jeg legger merke til mange artikler i nettaviser og på Facebook der det blir snakket om kvinner i forskjellige aldersgrupper som er single og tilsynelatende ikke er interessert i å finne en partner. Noen uttalelser lyder som følger: "En 40 år gammel kvinne", "En 30 år gammel kvinne", osv., "Hun er 53 år gammel, uten kjæreste og har ingen intensjon om å finne en". Disse kvinnene uttrykker at de trives med å være single og mener at menn ikke er verdt besværet. Det er interessant å merke seg at det virker som om rundt 90% av disse kvinnene er mindre attraktive blant menn. Så langt har jeg ikke sett en attraktiv kvinne som offentlig erklærer hvor fantastisk det er å være singel og som søker oppmerksomhet i aviser og magasiner for å uttrykke denne holdningen.

Og det samme gjelder også menn, Chads etc, klager aldri på det, dem klager på at dem kan få alle damer 🤪

Er helt enig 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Utrolig teit ting å lage tråd om. Enda teitere ble den når mener du vet hvordan de som kommenterer ser ut 🥴

Anonymkode: 7e5cf...eb1

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

For pene folk har flere som er interessert i seg, og dermed større sjanse til å finne en de passer sammen med.

Mindre pene folk har færre interessenter. Har de flaks, finner de en god match. Men ofte ikke, og da kan det være like greit å være singel. 

Dette er ikke veldig komplisert å forstå….

Anonymkode: 9bb03...aae

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utrolig teit ting å lage tråd om. Enda teitere ble den når mener du vet hvordan de som kommenterer ser ut 🥴

Hvis det er på fb, kan man jo se på profilbildet. Regner med det er det ts mener :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Søker de oppmerksomhet for at de ønsker å være single eller kommer det bare fram i teksten om noe annet?

Endret av Flintis
Skrevet

Jo verre man blir behandlet eller det blir kanskje feil, jo mindre man får av positiv behandling, for realiteten kan jo være ingen spesiell oppmerksomhet å, jo mer vil jo en person med behov føle at dette ikke er noe de kan trives med, eller i det hele tatt få noe ut av. Å det er jo komplisert vi vet ikke hvordan noen er som person, eller hvordan de de har møtt har vært, eller om samspillet mellom dem er realistisk for hvor gode de kan være som flørt eller mer, utifra kjemi, misforståelser, ulike behov, alkohol kanskje, utrygghet, dårlig selvtilitt osv osv

Syns det var tiltrekkende kvinner i det kommentarfeltet jeg nettop skumleste i og hun som den handlet om hadde nydelige øyne, det som fikk meg til å legge merke til den. Monica 53, folk tror ikke på at jeg er skikkelig happy

Folk har ulik smak og behag, men så er jeg mulig hetero kvinne, så jeg ser dem kanskje ikke med samme øyne som noen som bedømmer tiltrekkning

Men noen liker genuint å være single da, midlertidig eller ut livet. Det å snakke om det er viktig fordi folk, som deg foreksempel, pålegger dem en bitterhet de kanskje ikke har, som kan føre til at de blir behandlet dårlig på generel basis. Bare det å påstå at noen er bitter sier jo at du syns de er i en håpløs situasjon. Om de trives er det frustrerende, om de mistrives er det sikkert sårende. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mindre attraktive kvinner er som oftest ganske bitre.

Anonymkode: dd71d...d4e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke riktig poenget med denne tråden. Mener du at ingen attraktive mennesker trives som single? Eller mistror du dem som sier de er fornøyde som single? Eller provoseres du av dem som sier de er fornøyde? Eller synes du de uattraktive burde gå stillere i dørene?

Og har incelsjargong blitt vanlig nå? Aldri hørt normale mennesker snakke om «Chads».

Anonymkode: 37b00...215

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Satt bare å ventet på et slikt svar. Er veldig enkelt å se på facebook når folk skriver med sitt fulle navn hvordan dem ser ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en sinnssvak tråd.

TS fremmer noen udokumenterte påstander utfra egen subjektive smak - og vipps - så er det liksom en ‘sannhet’ som debatteres.

Det er jo bare svada.

Men noen er jo på KG for å bevisst forsøke å trykke ned kvinner…

Anonymkode: a1c0c...a07

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke riktig poenget med denne tråden. Mener du at ingen attraktive mennesker trives som single? Eller mistror du dem som sier de er fornøyde som single? Eller provoseres du av dem som sier de er fornøyde? Eller synes du de uattraktive burde gå stillere i dørene?

Og har incelsjargong blitt vanlig nå? Aldri hørt normale mennesker snakke om «Chads».

Anonymkode: 37b00...215

Det er for å rakke ned på kvinner som vanlig. Mange menn her inne hater kvinner. Jeg synes det er rart å bare hate randoms , men...

Anonymkode: d7aad...5ec

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

Og kvalitetsmenn sikler definitivt ikke på 10 - 15 år yngre jenter, for de klarte både å gå seg dame, utdanning og barn før fylte 30.

Anonymkode: 3b4ca...055

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Satt bare å ventet på et slikt svar. Er veldig enkelt å se på facebook når folk skriver med sitt fulle navn hvordan dem ser ut.

Dette har jeg allerede svart på….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og kvalitetsmenn sikler definitivt ikke på 10 - 15 år yngre jenter, for de klarte både å gå seg dame, utdanning og barn før fylte 30.

...å få, selvfølgelig.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...