Samantha Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 For å vere heilt ærlig: I have no idea!! Eg likar å rote på fest, og har ved fleire anledningar blitt kallt luremus (Syns ikkje eg er det sjølv altså, men...) Eg ser liksom ikkje heilt kva som er så ille med å kysse litt.... Viss eg skal telle med alle eg har kyssa frå eg fekk mitt første kyss, så vil eg tippe at eg har bikka 100 i alle fall. Så; kor mange har DU kyssa?
Gjest Bellatrix Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke 5-6 stykker. Jeg var luremus en liten periode.
Samantha Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2006 Jeg aner ikke jeg heller... ← Vel... Snakkar vi 10 eller cirka 1000?
Gjest Sukkerert Skrevet 14. januar 2006 #5 Skrevet 14. januar 2006 7 stk. Ikke så mange siden jeg har vært i fast forhold de siste 5,5 åra av mitt 22-årige liv.
Gjest marthepia Skrevet 14. januar 2006 #6 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Nja..si det..det er mange!! Har ingen anels hvor mange Rota med en del for noen år siden. Da var jeg ei ordentlig partyjente da Angrer på det i dag. Endret 14. januar 2006 av marthepia
Samantha Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke 5-6 stykker. Jeg var luremus en liten periode. ← 5-6 stykker var jo ikkje avskrekkande Var du luremus eller syns dei at du var luremus? Hehe! Syns ikkje litt kyssing er luremusfakter. Syns heller det er sjukt at mannfolk meinar en skal ha sex berre fordi en kyssar litt, eg...
Gjest Sukkerert Skrevet 14. januar 2006 #8 Skrevet 14. januar 2006 5-6 stykker var jo ikkje avskrekkande Var du luremus eller syns dei at du var luremus? Hehe! Syns ikkje litt kyssing er luremusfakter. Syns heller det er sjukt at mannfolk meinar en skal ha sex berre fordi en kyssar litt, eg... ← Jepp, en del menn er litt vel optimististiske av seg.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. januar 2006 #9 Skrevet 14. januar 2006 5-6 stykker var jo ikkje avskrekkande Var du luremus eller syns dei at du var luremus? Hehe! Syns ikkje litt kyssing er luremusfakter. Syns heller det er sjukt at mannfolk meinar en skal ha sex berre fordi en kyssar litt, eg... ← Luremus og luremus. Jeg klina med menn jeg møtte på byen, og i de fleste tilfellene sa jeg klart ifra at jeg ikke ville ligge med dem. Men hva de trodde er en annen sak...Nei, det er ikke mye, men jeg var litt sånn snusfornuftig prektig så for meg var det mye i den perioden.
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #10 Skrevet 14. januar 2006 Har ingen anelse. Det er vel blitt en del, men under 50. Det er jeg ganske sikker på. Forøvrig enig med dere som sier at enkelte menn er litt vel optimistiske.
Samantha Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2006 7 stk. Ikke så mange siden jeg har vært i fast forhold de siste 5,5 åra av mitt 22-årige liv. ← Okey. Er ikkje så rart du ikkje har så mange då, sidan du fann han mens du var ung. Om du hadde vore singel då; trur du talet ville ha vore høgt?
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #12 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har til tider levd et utagerende liv og har klint med 86 stk (har alle skrevet opp i en bok; med karakterer ). Angrer ingenting, men lever et mye roligere liv i dag.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. januar 2006 #13 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har til tider levd et utagerende liv og har klint med 86 stk (har alle skrevet opp i en bok; med karakterer ). ←
Samantha Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2006 Nja..si det..det er mange!! Har ingen anels hvor mange Rota med en del for noen år siden. Da var jeg ei ordentlig partyjente da Angrer på det i dag. ← Kvifor angrar du? Berre lurer altså
Gjest gjest 0 Skrevet 14. januar 2006 #15 Skrevet 14. januar 2006 et sted mellom 20 og 30, men så har jeg vært i faste forhold i 6 av mine 25 år. Jeg hadde en pause midt i der jeg tok igjen litt...
Samantha Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har til tider levd et utagerende liv og har klint med 86 stk (har alle skrevet opp i en bok; med karakterer ). Angrer ingenting, men lever et mye roligere liv i dag. ← Hehehe!! Kult!! Skulle ønske eg hadde ei sånn bok og. Trur eg skal sette meg ned med eit par venninder og telle og gje karakter. To be continued! Så... Mange med terningkast 6, eller er det stort sett 1 og 2 det går i?
Gjest marthepia Skrevet 14. januar 2006 #17 Skrevet 14. januar 2006 Kvifor angrar du? Berre lurer altså ← Hmm..angrer bare Å kline med så mange..nej... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå