Gå til innhold

Impulsiv sommerferie. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til hvor jeg kan reise med 13-åringen! Ønsker bading, overnatting, noe å se/gjøre.

Hun har allerede hatt en uke i syden med far, mens jeg har jobbet. Så vi holder det "kortreist". Er også meldt veldig dårlig vær, som er litt av grunnen til at jeg utsatte å booke noe, da jeg har bommet på det før.

Vi bor i nærheten av Oslo. Reiser uten bil. Ønsker å få mest mulig ut av pengene. Budsjett: 10.000

Anonymkode: 3600c...6fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kansje dra til et hotell der dere kan være i to tre dager og få manikyr og pedikyr og bade i bassenger. 

Anonymkode: c24d3...c03

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker 13-åringen å gjøre? Natur? Dyr? Shopping?

Anonymkode: 0fd05...5d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva liker 13-åringen å gjøre? Natur? Dyr? Shopping?

Hun liker det meste. Selv har hun foreslått dyreparken, Hunderfossen, ColorLine. Vi har gjort alt dette før, men jeg synes alt er så styr uten bil. Tog er dyrt, overnatting er dyrt, parker er dyrt, og 10.000 blir plutselig lite for 2-3 dager borte i eget land.

TS

Skrevet

Tog er ikke så dyrt hvis du kjøper i god tid og barn kjører gratis med Vy ifølge med en voksen hele sommeren! 

Dyreparken er som navnet tilsier dyr 😝 og Hunderfossen er heller ikke billig, men dere behøver jo ikke dra på fornøyelsesparker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rekker det ikke til en tur med tog til Hunderfossen?

Anonymkode: f9fe0...631

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun liker det meste. Selv har hun foreslått dyreparken, Hunderfossen, ColorLine. Vi har gjort alt dette før, men jeg synes alt er så styr uten bil. Tog er dyrt, overnatting er dyrt, parker er dyrt, og 10.000 blir plutselig lite for 2-3 dager borte i eget land.

TS

Hva med å leie et hotellrom i Oslo og være turist i egen by? Det er mye fint å finne på, også en del gratis. Hvis alt er vanskelig uten bil, med tog og buss, blir det veldig begrenset hva man får til. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta tog til Gøteborg og gå i liseberg? Eller reise til Stavanger å gå i kongeparken? Danskebåten til København? 

Anonymkode: fdfc5...a76

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Toget går jo rett til Hunderfossen, så det er jo veldig enkelt fra Oslo. Veldig fint å bo på Hunderfossen resprt enten på hotellet eller på en av hyttene der. Anbefales!

Anonymkode: eaeb3...265

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjørt rundt i Sverige mellom campinghytter den siste uka med to tenåringer (13 og 14) vi har badet, kano, klatret, ziplinet, badeland, shopping og de har kost seg)  Har hatt med volleyball og badmintonracketer.  

Anonymkode: 970ae...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på billigbilletter til for eksempel Gdansk, som ligger rett ved sjøen. Du kan bo superbillig, men samtidig få sol, bad, og opplevelser. 

Budapest+Balaton er et annet budsjettalternativ. 

Anonymkode: 2480c...645

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sjekket været, men vi koste oss på Tropicana på Gol i fjor. Dro med barn på 12, 9 og nesten 1 år. Vi koste oss med god mat på hotellet, bading i badeanlegget, spilling i spillhallen og frisbeegolf i nærområdet.

Jeg og yngste tok toget fra Bergen til Gol. 

Anonymkode: 3b757...976

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...