Gå til innhold

Jeg har aldri fått en dick pick

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører stadig kvinner si at menn sender dick pick og andre type upasselige bilder. Skjønner ikke hvordan. 
Jeg er 33 år har daten en god del, vært på tinder i 4 år nå. Hatt noen over på snap. Og aaaaldri fått en dick pick. Mennene jeg har hatt kontakt med har vært veldig respektfulle. De har til tider prøvd å være nasty men sluttet fort så ikke kommet langt nok til å sende en dick pick. 
En jeg prater med nå på snap (fra tinder over til snap), begynte å prate litt dirty osv…så sa han noe som «jeg er på første gir men tør ikke å gå til femte gir med deg» 

Det fikk meg til å tenkte på noe. Jeg har pratet med han 3 ganger. Ingen store dype samtaler. Hva er det som får disse mennene til å holde seg respektfulle? 

Er det kvinnene som «tilrettelegger» for at mennene oppfører seg sånn og sender dick picks? 
Og før dere slår dere løs på meg. Jeg mener ikke at det er en kvinnes skyld at hun blir voldtatt eller at hun blir misshandlet osv.. dere trenger ikke å blåse det opp til å handle om alvorlige ting. 

Men kan dere kvinner reflektere litt rundt hvordan dere kommuniserer med disse mennene? Som resulterer til respektløs oppførsel. Eller er mitt tilfelle kanskje bare unntaket. 

Synes det er ett interessant tema å diskutere. 

Anonymkode: 2cb19...fca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men kan dere kvinner reflektere litt...

Jeg har reflektert meg fram til at du er en mann.

Anonymkode: d8ceb...132

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fra fremmede, kun fra min type.

Anonymkode: f6098...f43

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig, og har bare vært borti ordentlig menn som tar deg seriøst. 

Anonymkode: effb8...2ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har reflektert meg fram til at du er en mann.

Anonymkode: d8ceb...132

Ok 🙄😅

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hører stadig kvinner si at menn sender dick pick og andre type upasselige bilder. Skjønner ikke hvordan. 
Jeg er 33 år har daten en god del, vært på tinder i 4 år nå. Hatt noen over på snap. Og aaaaldri fått en dick pick. Mennene jeg har hatt kontakt med har vært veldig respektfulle. De har til tider prøvd å være nasty men sluttet fort så ikke kommet langt nok til å sende en dick pick. 
En jeg prater med nå på snap (fra tinder over til snap), begynte å prate litt dirty osv…så sa han noe som «jeg er på første gir men tør ikke å gå til femte gir med deg» 

Det fikk meg til å tenkte på noe. Jeg har pratet med han 3 ganger. Ingen store dype samtaler. Hva er det som får disse mennene til å holde seg respektfulle? 

Er det kvinnene som «tilrettelegger» for at mennene oppfører seg sånn og sender dick picks? 
Og før dere slår dere løs på meg. Jeg mener ikke at det er en kvinnes skyld at hun blir voldtatt eller at hun blir misshandlet osv.. dere trenger ikke å blåse det opp til å handle om alvorlige ting. 

Men kan dere kvinner reflektere litt rundt hvordan dere kommuniserer med disse mennene? Som resulterer til respektløs oppførsel. Eller er mitt tilfelle kanskje bare unntaket. 

Skriv med nick, så er jeg sikker på at du får flere fra brukere her, men du må regne med å gi noe tilbake. 

Anonymkode: 7a826...cc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri fått slike bilder av noen, foruten fra kjærester. Jeg tenker at jeg har en kommunikasjonsstil som bare legger lista. Med det mener jeg ikke at det ikke er rom for flørt og sexting, men det er nok bare noe ved meg som rett og slett stopper denslags bilder. Jeg er respektfull og går etter respektfulle menn. 

Anonymkode: 19638...a1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo penere du er, jo færre dickpicks

Anonymkode: b6976...10e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har også kun fått fra kjæreste, og han spurte om jeg ville ha. 

Anonymkode: a9756...d09

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For du har prøvd å være både pen og mindre pen? Eller lemper du bare ut vås du selv tror?

Anonymkode: 104c3...d7f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ?.. aldri sett på det på den måten 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Er snill med menn, men også distansert. Tuller litt med dem, men flørter ikke. Tror absolutt jeg har en utstråling som sier at det ikke er greit eller givende å sende meg dick pick.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Definer gjerne hva du mener med tilrettelegger, så skal jeg svare ærlig.

instinktivt ønsker jeg å svare nei, selv om jeg trykket «godta» da min gamle klassekamerat la meg til på snap forrige uke. Jeg forventet kanskje mer en snap av en fjelltopp som en første snap fra en jeg ikke har snakket med på 10år enn en stiv en i monitor, men mulig det er jeg som er for godtroende. Og så gikk jeg jo med en del utringede topper på vgs.

har lyst å svare nei, selv om jeg uoppfordret spurte en fyr jeg hadde en flørtende tone med om hva han drev med etter at klokka hadde bikket 22.00. Som nærmere 30år burde jeg jo visst at man ofte prøver å sove på den tida, og at onanering er en effektiv metode for å få til det. Sånn sett rart at jeg ble overrasket over å få tilsendt et bilde som svar på hva han faktisk drev med. Sånn sett hadde jeg jo lagt opp til det selv. Kanskje du har rett😌

Anonymkode: 900f7...97f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er snill med menn, men også distansert. Tuller litt med dem, men flørter ikke. Tror absolutt jeg har en utstråling som sier at det ikke er greit eller givende å sende meg dick pick.

Mm enig med deg der. Tror menn klarer å lukte hvem de kan drive på sånn med😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Definer gjerne hva du mener med tilrettelegger, så skal jeg svare ærlig.

instinktivt ønsker jeg å svare nei, selv om jeg trykket «godta» da min gamle klassekamerat la meg til på snap forrige uke. Jeg forventet kanskje mer en snap av en fjelltopp som en første snap fra en jeg ikke har snakket med på 10år enn en stiv en i monitor, men mulig det er jeg som er for godtroende. Og så gikk jeg jo med en del utringede topper på vgs.

har lyst å svare nei, selv om jeg uoppfordret spurte en fyr jeg hadde en flørtende tone med om hva han drev med etter at klokka hadde bikket 22.00. Som nærmere 30år burde jeg jo visst at man ofte prøver å sove på den tida, og at onanering er en effektiv metode for å få til det. Sånn sett rart at jeg ble overrasket over å få tilsendt et bilde som svar på hva han faktisk drev med. Sånn sett hadde jeg jo lagt opp til det selv. Kanskje du har rett😌

Anonymkode: 900f7...97f

Jeg er fullt klar over at det sikkert finnes noen enkelte idioter som sender en dick pick som første steg av kontakt 😂 det er meget spesielt 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har også kun fått fra kjæreste, og han spurte om jeg ville ha. 

Interessant, hva gjør du med dette bildet? Rammer det inn? Henger det ev på familieveggen?

Anonymkode: 435e6...7db

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller og vil ikke ha det ever!🤪

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg heller har fått dickpics fra andre enn kjærester og noen andre menn som jeg har spurt om å få fra og har sextet med.

Anonymkode: c2c1a...d09

AnonymBruker
Skrevet

Er vel heldig med hvem man kommer i kontakt med. Det er ikke alle menn som sender, og nei man trenger ikke legge opp til det selv. Noen sender det i første melding…

Anonymkode: e550c...783

Skrevet

Jeg har heller aldri fått sånne bilder. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...