AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Skrevet 16. juli 2023 Er det normalt? Smerten slår imot meg når jeg våkner. Føler meg både sliten og framtiden føles håpløs. Anonymkode: 2b5c6...38f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det normalt? Smerten slår imot meg når jeg våkner. Føler meg både sliten og framtiden føles håpløs. Anonymkode: 2b5c6...38f Det kommer vel litt an på hva som har skjedd. Hvor seriøst var forholdet, hvor lenge har det vart, hvordan skjedde bruddet? Forskjell på om en lunken samboer gjennom to år gjør det endelig slutt, eller om mannen man har to små barn og et fantastisk liv med brått går som lyn fra klar himmel. Anonymkode: 58ef0...3d7
Hjelpsom Skrevet 16. juli 2023 #3 Skrevet 16. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det normalt? Smerten slår imot meg når jeg våkner. Føler meg både sliten og framtiden føles håpløs. Anonymkode: 2b5c6...38f Huff, det høres ille ut... Det har for min del også straks gått 8 mnd, men jeg er kommet mye lengre enn deg, selv etter mer en 22 års ekteskap. Ja smerten tar meg også innimellom, men ikke så ille som du har det - jeg slet likedan i det første 3 månedene. Nå sier du ikke noe om hva som skjedde, om dere har felles barn og du må forholde deg til hen, og hvor lenge dere var sammen. Hvis det var hen som gikk så bør du kanskje prøve å slippe tanken om å få hen tilbake, dersom det er det håpet du går å bærer på. Prøv å se framover. Tenk positive tanker, som hen ikke er en del av. Du finner en annen, livet er ikke over. Ja det er normalt, men kanskje ikke etter 8 mnd. Men vi er alle forskjellige. Kanskje du skulle finne en eller annen proffesjonel "rådgiver" å prate med, slik at du får tømt deg litt for de vonde tankene og kan få råd og tips til å komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Hjelpsom skrev (2 timer siden): Huff, det høres ille ut... Det har for min del også straks gått 8 mnd, men jeg er kommet mye lengre enn deg, selv etter mer en 22 års ekteskap. Ja smerten tar meg også innimellom, men ikke så ille som du har det - jeg slet likedan i det første 3 månedene. Nå sier du ikke noe om hva som skjedde, om dere har felles barn og du må forholde deg til hen, og hvor lenge dere var sammen. Hvis det var hen som gikk så bør du kanskje prøve å slippe tanken om å få hen tilbake, dersom det er det håpet du går å bærer på. Prøv å se framover. Tenk positive tanker, som hen ikke er en del av. Du finner en annen, livet er ikke over. Ja det er normalt, men kanskje ikke etter 8 mnd. Men vi er alle forskjellige. Kanskje du skulle finne en eller annen proffesjonel "rådgiver" å prate med, slik at du får tømt deg litt for de vonde tankene og kan få råd og tips til å komme deg videre. Vi har ikke felles barn så har ikke sett han etter bruddet. Tenker at jeg ikke kommer til å finne en som jeg vil føle så sterkt for som han, kanskje tankene mine forlenger sorgen? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
Hjelpsom Skrevet 16. juli 2023 #5 Skrevet 16. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi har ikke felles barn så har ikke sett han etter bruddet. Tenker at jeg ikke kommer til å finne en som jeg vil føle så sterkt for som han, kanskje tankene mine forlenger sorgen? ts Anonymkode: 2b5c6...38f Definitivt. Prøv å endre tankegangen din. Du vil komme til å finne en ny selv om det ikke føles sånn nå. Og du kan ikke vite at du ikke ikke vil få samme eller kanskje sterkere følelser for den personen - men jeg føler med deg, for selv om jeg har kommet lengre, så klarer jeg ikke å slippe følelsen av at jeg har mistet min sjelefrende. Men man må gå videre!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 Jeg sliter med det samme, Ts selv etter 8 mnd var sorgen like sterk på gråten hele tiden, og faller sammen om jeg hører sang som vi hørte på, hører om stedet han er fra, problemer i sosiale settinger der jeg sitter med et påklistret smil forstår deg så inderlig vel Anonymkode: bc495...c85
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 Hjelpsom skrev (11 timer siden): Definitivt. Prøv å endre tankegangen din. Du vil komme til å finne en ny selv om det ikke føles sånn nå. Og du kan ikke vite at du ikke ikke vil få samme eller kanskje sterkere følelser for den personen - men jeg føler med deg, for selv om jeg har kommet lengre, så klarer jeg ikke å slippe følelsen av at jeg har mistet min sjelefrende. Men man må gå videre! Takk for svar. Jeg håper det går bra for deg å gå videre. ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sliter med det samme, Ts selv etter 8 mnd var sorgen like sterk på gråten hele tiden, og faller sammen om jeg hører sang som vi hørte på, hører om stedet han er fra, problemer i sosiale settinger der jeg sitter med et påklistret smil forstår deg så inderlig vel Anonymkode: bc495...c85 Ja, det er skikkelig fælt. Hvor lenge har du hatt det sånn? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Skrevet 17. juli 2023 Kjærlighetssorg og indre smerte i mer enn 8 måneder er normalt etter et brudd fra et lengre forhold for meg i hvert fall, tok ca 2 år her. Tror det er vanlig å føle seg utmattet og ha en følelse av håpløshet for fremtiden, og at er viktig å gi seg selv tid og rom til å bearbeide følelsene som oppstår. Om det er noen rundt deg som kan støtte deg litt, om du tar vare på deg selv på en omsorgsfull måte når du kan, så hjelper det ofte helingsprosessen. Det er ofte ikke lett å merke at smerten har blitt litt mindre over tid siden det skjer så gradvis, og også kan det komme i bølger. Med tiden vil smerten gradvis avta, og det vil være mulig å se fremover med håp og optimisme. Ta vare på deg selv og søk støtte når det trengs. Fint at du vågde å gjøre det her Anonymkode: 42eb3...01d
Hjelpsom Skrevet 17. juli 2023 #10 Skrevet 17. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Jeg håper det går bra for deg å gå videre. ts Anonymkode: 2b5c6...38f Det går veldig bra 😀 Fikk for noen dager siden bekreftet at jeg gjorde rett i å gå videre og ikke dvele ved det som var. Atter er tillitbrudd og svikefull adferd av eksen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #11 Skrevet 17. juli 2023 Det tok ca 2 år å komme over eksen og barnefar. Det må bare ta sin tid. Du kommer deg videre til slutt.. Anonymkode: 2b0bb...265 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #12 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjærlighetssorg og indre smerte i mer enn 8 måneder er normalt etter et brudd fra et lengre forhold for meg i hvert fall, tok ca 2 år her. Tror det er vanlig å føle seg utmattet og ha en følelse av håpløshet for fremtiden, og at er viktig å gi seg selv tid og rom til å bearbeide følelsene som oppstår. Om det er noen rundt deg som kan støtte deg litt, om du tar vare på deg selv på en omsorgsfull måte når du kan, så hjelper det ofte helingsprosessen. Det er ofte ikke lett å merke at smerten har blitt litt mindre over tid siden det skjer så gradvis, og også kan det komme i bølger. Med tiden vil smerten gradvis avta, og det vil være mulig å se fremover med håp og optimisme. Ta vare på deg selv og søk støtte når det trengs. Fint at du vågde å gjøre det her Anonymkode: 42eb3...01d Takk for et fint svar. Ble det helt borte etter 2 år? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #13 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det tok ca 2 år å komme over eksen og barnefar. Det må bare ta sin tid. Du kommer deg videre til slutt.. Anonymkode: 2b0bb...265 Takk for det. Gikk det helt over etter 2 år? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Skrevet 17. juli 2023 Hjelpsom skrev (7 timer siden): Det går veldig bra 😀 Fikk for noen dager siden bekreftet at jeg gjorde rett i å gå videre og ikke dvele ved det som var. Atter er tillitbrudd og svikefull adferd av eksen. Det høres ikke bra ut. Hva har eksen gjort? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #15 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det tok ca 2 år å komme over eksen og barnefar. Det må bare ta sin tid. Du kommer deg videre til slutt.. Anonymkode: 2b0bb...265 Lurer på det samme som ts. Hvor var du etter to år? Var du lykkelig igjen? Og hvordan var prosessen frem til det? Jeg har det som ts nå. En indre smerte som ikke er til å holde ut, så ille at jeg sliter med å ta vare på barna mine. Anonymkode: 8f09a...575 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #16 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, det er skikkelig fælt. Hvor lenge har du hatt det sånn? ts Anonymkode: 2b5c6...38f 10 mnd, så tok han meg tilbake. Så var vi sammen i litt over et år, og nå har han gjort det slutt med meg igjen. Det river i hjertet mitt. Er jeg på butikken, så tenker jeg sist gang jeg var her var vi sammen. Sånn er det med alt. Og nå skal jeg gjennom det på nytt… Anonymkode: bc495...c85
Hjelpsom Skrevet 18. juli 2023 #17 Skrevet 18. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Det høres ikke bra ut. Hva har eksen gjort? ts Anonymkode: 2b5c6...38f Ikke noe alvorlig . Blir litt vanskelig og langt å forklare, men det føyer seg inn i rekken over at det hun sier, ikke er hva hun tenker eller mener eller er sant på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #18 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurer på det samme som ts. Hvor var du etter to år? Var du lykkelig igjen? Og hvordan var prosessen frem til det? Jeg har det som ts nå. En indre smerte som ikke er til å holde ut, så ille at jeg sliter med å ta vare på barna mine. Anonymkode: 8f09a...575 Hvor lenge er det siden ditt brudd? Håper det blir bedre for deg snart. ts Anonymkode: 2b5c6...38f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #19 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 10 mnd, så tok han meg tilbake. Så var vi sammen i litt over et år, og nå har han gjort det slutt med meg igjen. Det river i hjertet mitt. Er jeg på butikken, så tenker jeg sist gang jeg var her var vi sammen. Sånn er det med alt. Og nå skal jeg gjennom det på nytt… Anonymkode: bc495...c85 Det hørtes fælt ut. Hvorfor gjorde han det slutt? Og er det lenge siden? ts Anonymkode: 2b5c6...38f
Hjelpsom Skrevet 18. juli 2023 #20 Skrevet 18. juli 2023 (endret) On 7/18/2023 at 1:55 AM, AnonymBruker said: 10 mnd, så tok han meg tilbake. Så var vi sammen i litt over et år, og nå har han gjort det slutt med meg igjen. Det river i hjertet mitt. Er jeg på butikken, så tenker jeg sist gang jeg var her var vi sammen. Sånn er det med alt. Og nå skal jeg gjennom det på nytt… Anonymkode: bc495...c85 Huffda, min eks gikk fra meg flere ganger og knuste meg mer og mer for hver gang... Men om ikke annet så sitter jeg igjen med verdens beste gutt, som betyr alt for meg og gir meg verdens beste grunn til å plukke opp restene og gå videre med friskt mot. Prøv å unngå å gjøre samme tingene som dere gjorde sammen, unngå å dra på samme butikkene osv. Jeg vet det ripper opp og er nedbrytende. Det går ann å gå videre! I dag skal jeg på Date med en ny flott jente (tror jeg 😀). Det er andre jenten jeg dater etter bruddet. Det her går bra, det lover jeg deg ❤️ Endret 19. juli 2023 av Hjelpsom Skrivefeil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå